[M54B25] Problem z separatorem oleju.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 31 lip 17, 8:44
- BMW: M54B25
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
Cześć wszystkim. Mam problem ze swoja e46. Miałem zapchaną odmę oraz w czasie jazdy czasami zapalał sie eml, trakcja i ręczny na zółto i auto nie miało mocy. Został wymieniony separator oleju, oraz gumy dolotu. Po odpaleniu auto wyraźniej miało lżejszą pracę i lepiej spadało z obrotów. Na następny dzień wymieniłem olej z filtrem. Niestety problem powrócił, ale tylko z niedrożną odmą. Po odkręceniu korka wlewu oleju nie ma żadnej zmiany obrotów, no nic, żadnej reakcji, korek jest przyciągany.
Możliwe że separator oleju zapchał się po dwóch dniach?
Możliwe że separator oleju zapchał się po dwóch dniach?
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 maja 17, 7:34
- BMW: E46 2.0d touring
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Golub-Dobrzyń
Jak miałeś zapchaną odmę czy separator to i zazwyczaj zapchany jest odpływ oleju do misy a dokładnie rurka bagnetu. Radzę sprawdzić to.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
- marjusz
- Bywalec forum
- Posty: 56
- Rejestracja: 6 wrz 16, 10:01
- BMW: e46 compact
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Chrzanów
dobrze radzi kolega powyżej, jak ja wymienilem i doszedlem do bagnetu to pierw zglupialem ze nie ma przelotu drutem nic nie szło, zapchane jakby betonem
tymczasowo wiertarką zrobiłem przelot, z zwnątrz zaspawałem, ale od razu inny bagnet zamówiłem i po tygodniu wymienilem bo nei bylo szansy zeby taki bagnet odprowadzal cokolwiek
tymczasowo wiertarką zrobiłem przelot, z zwnątrz zaspawałem, ale od razu inny bagnet zamówiłem i po tygodniu wymienilem bo nei bylo szansy zeby taki bagnet odprowadzal cokolwiek
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 maja 17, 7:34
- BMW: E46 2.0d touring
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Golub-Dobrzyń
Najlepszy do tego jest mały palnik na lpg i wypalenie wszystkiego na popiół bo rzadko kiedy da się drutem przetkać jak się zawali porządnie. [emoji3]
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Co Ty chcesz palnikiem wypalac? Ta jest guma która się spali. Nie polecam tego sposobu.
Trzeba wyciągnąć rurkę bagnetu wyczyścić ja na stole.
A gumowy odpływ wymienić jeżeli nic innego nie da się z nim zrobic.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 maja 17, 7:34
- BMW: E46 2.0d touring
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Golub-Dobrzyń
Gumowy odpływ możesz sobie wyjąć, przeczyścić jak chcesz. On później wchodzi w rurkę metalową bagnetu gdzie tam jest najczęściej przyczyna zatoru z nagaru więc należy ja wyjąć z misy i sprawdzić ale wczesniej przed demontażem wszystkiego można jeszcze dmuchnąć ustami w ten odpływ zakładając dłuższy wężyk. Jestem mechanikiem samochodowym i miałem w tym roku około 10 takich przypadków (e46,e39 m52, m54) u siebie na warsztacie wiec wiem jak najszybciej się z tym uporać.
Możesz dłubać drutem, dmuchać sprężarką i nic czasem to nie da jak się dobrze zawali więc wypalenie jest jedynym ratunkiem by nie kupować nowej rurki. Nic trudnego sama logika wystarczy i chęci.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Możesz dłubać drutem, dmuchać sprężarką i nic czasem to nie da jak się dobrze zawali więc wypalenie jest jedynym ratunkiem by nie kupować nowej rurki. Nic trudnego sama logika wystarczy i chęci.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Jak coś komuś doradzasz to rób to od A do Z, czyli powiedz żeby wyciągnął odpływ z metalową rurką, bo na pewno znajdy się tacy którzy wzięli by palnik do ręki i zaczęli grzać "na aucie", chyba nie muszę Ci tłumaczyć o konsekwencjach ?
To taka moja mała prośba na przyszłość.
Zapomniałeś dodać że lakier na tej metalowej rurce odpadnie i z biegiem czasu będzie cała w rudej...
Także ja osobiście nie polecam tej metody.
To taka moja mała prośba na przyszłość.
Zapomniałeś dodać że lakier na tej metalowej rurce odpadnie i z biegiem czasu będzie cała w rudej...
Także ja osobiście nie polecam tej metody.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 2275 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: misterbanan2
-
- 3 Odpowiedzi
- 3544 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tree12
-
- 1 Odpowiedzi
- 3982 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 968 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Leif666
-
- 20 Odpowiedzi
- 5370 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 2213 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: W4ri4t
-
- 7 Odpowiedzi
- 2480 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Ja i moj JJ
-
- 2 Odpowiedzi
- 1846 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Warzyn
-
- 15 Odpowiedzi
- 3019 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Err
-
- 7 Odpowiedzi
- 4068 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lukasz9501