M54B25 kompresor 325CI
Mi się wydaje że on działa tylko przy pełnym bucie aby się check engine nie wyswietlal, podobno wtedy sondy nie działają więc pewnie jak by to zestroic dzialalo by ok
Wysyłane z mojego ST25i za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego ST25i za pomocą Tapatalk 2
-
- Bywalec forum
- Posty: 113
- Rejestracja: 16 sie 12, 16:19
- BMW: E46 318I + LPG
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: MIECHÓW
MARC nie oglądałem wcześniej filmiku , ale tu widzę całkiem co innego niż w opisie - kreci się cały czas ale tu pewnie chodzi tylko o pokazanie działania kompresora , ale nadal wydaje mi się że autorowi chodziło o załączanie przy pewnych obrotach poza tym pasek coś lata na boki
-
- Bywalec forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 lip 11, 20:21
- BMW: e46 328
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
Kupujesz zestaw który się odpala tylko przy max bucie bo tylko w tedy fabryczny ecu ogarnia te doładowanie. Dozbierasz kasy i można to wystroić np. EcuMasterem, wywalić przepływomierz i zastąpić mapsensorem i zestroić by ecumaster odpalał dopiero kompresor gdy przekroczy się daną wartość obciążenia co ma większy sens. Dopiero gdy dociśniemy gazu to startuje kompresor i np. dopiero od 1800RPM. Gdy będzie pod górkę przy mniejszym przyciśnięciu pedału kompresor się nam uruchomi. Dodatkowo podpięta sonda AFR pozwoli podlać więcej paliwa by nie uszkodzić silnika jeżeli będzie za wysoka temperatura spalania rozłączy kompresor.
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Gratuluję!lucasp pisze:Kupujesz zestaw który się odpala tylko przy max bucie bo tylko w tedy fabryczny ecu ogarnia te doładowanie. Dozbierasz kasy i można to wystroić np. EcuMasterem, wywalić przepływomierz i zastąpić mapsensorem i zestroić by ecumaster odpalał dopiero kompresor gdy przekroczy się daną wartość obciążenia co ma większy sens. Dopiero gdy dociśniemy gazu to startuje kompresor i np. dopiero od 1800RPM. Gdy będzie pod górkę przy mniejszym przyciśnięciu pedału kompresor się nam uruchomi. Dodatkowo podpięta sonda AFR pozwoli podlać więcej paliwa by nie uszkodzić silnika jeżeli będzie za wysoka temperatura spalania rozłączy kompresor.
Ostatni post ma prawie rok...
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 10 Odpowiedzi
- 3344 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pixma
-
- 3 Odpowiedzi
- 4065 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Warzyn
-
- 0 Odpowiedzi
- 2099 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Wolffikx
-
- 1 Odpowiedzi
- 2162 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 4 Odpowiedzi
- 4784 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 11 Odpowiedzi
- 3336 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 10 Odpowiedzi
- 9802 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 48 Odpowiedzi
- 15814 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 1 Odpowiedzi
- 4253 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 6776 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: TytusBomba