m54b25 - błąd inpa 62 oraz 153
-
- Bywalec forum
- Posty: 323
- Rejestracja: 4 maja 14, 17:07
- BMW: BMW E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
Witam,
na inpie ciągle pojawiają się 2 błędy, nr 62 i 153 (zdjęcia poniżej). Rozumiem ze wymiana sondy regulacyjnej powinna rozwiązać sprawę, lecz nie mam pojęcia jak ugryźć problem z błędem pompy powietrza wtórnego. W aucie był robiony swap, wsadzono m54b25 w którym nie było tej pompy, silnik był połączony skrzynia automatyczna, lecz przy swapie wrzucono manual i sterownik przekodowano. Jest możliwość, ze ktos wgrał soft manuala z ta pompą powietrzną? Czym mozna to wykodować lub jak mozna rozwiązać ten problem? Chciałbym pozostawić auto bez tej pompy powietrza wtórnego.
na inpie ciągle pojawiają się 2 błędy, nr 62 i 153 (zdjęcia poniżej). Rozumiem ze wymiana sondy regulacyjnej powinna rozwiązać sprawę, lecz nie mam pojęcia jak ugryźć problem z błędem pompy powietrza wtórnego. W aucie był robiony swap, wsadzono m54b25 w którym nie było tej pompy, silnik był połączony skrzynia automatyczna, lecz przy swapie wrzucono manual i sterownik przekodowano. Jest możliwość, ze ktos wgrał soft manuala z ta pompą powietrzną? Czym mozna to wykodować lub jak mozna rozwiązać ten problem? Chciałbym pozostawić auto bez tej pompy powietrza wtórnego.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10340
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Trzeba obejrzeć jak wygląda praca sond za katami pod obciążeniem, może to być tylko skutek a nie przyczyna (choć obstawiam to drugie). Euro 3 nie miało pompy, więc wgranie softu z euro 3 powinno załatwić sprawę.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Wyciągnij przekaźnik od pompy powietrza wtórnego.
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Wyjście przekaźnika już nic nie da bo pompa się aktywowała. Trzeba wyjac przekaźnik (I bezpiecznik) i wgrać soft.
Miałem kiedyś tak przy jakimś swapie. Cały czas błąd i powodował brak tworzenia się korekt sond.
Miałem kiedyś tak przy jakimś swapie. Cały czas błąd i powodował brak tworzenia się korekt sond.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 323
- Rejestracja: 4 maja 14, 17:07
- BMW: BMW E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
sprawdziłem chwile temu korekty tej sondy na wykresach na inpie stoją w jednym miejscu ponad wartościami nominalnymi, reszta mieszczą się w nominałach, więc w sumie przyczyna znaleziona.maniek21112 pisze: ↑24 paź 18, 20:17 Trzeba obejrzeć jak wygląda praca sond za katami pod obciążeniem, może to być tylko skutek a nie przyczyna (choć obstawiam to drugie). Euro 3 nie miało pompy, więc wgranie softu z euro 3 powinno załatwić sprawę.
Czyli jednak wina softu. niedaleko mnie jest osoba, która moduje sterowniki ms43, więc temat do ogarnięcia. Dzięki Panowie za poradę
-
- Bywalec forum
- Posty: 248
- Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
- BMW: 330xi e46
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: xxxxx
siema podłącze się do tematu. Padło wszystko dosłownie wszystko w systemie wtórnym. Pompa się zatarła. Zawór podciśnieniowy zardzewiał i jest cały czas otwarty, elektrozawór nie reaguje na napięcie. Chciałem to wszystko wymienić na jakieś używki, ale nie ma to sensu, ponieważ odkryłem coś dziwnego. Mianowicie elektrozawór dostaje cały czas napięcie. Od momentu przekręcenia zapłonu do dłuższej jazdy. Jeśli wymienię wszystko to sytuacja się powtórzy. Elektrozawór będzie puszczał ciśnienie na zawór, ten padnie bo będą przepływać tam spaliny, przy okazji zniszczy pompę i elektrozawór. Skąd ciągle napięcie na elektrozaworze regulującym ciśnienie?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 1532 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: smerfik
-
- 2 Odpowiedzi
- 2449 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 0 Odpowiedzi
- 3241 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: BRYTU
-
- 0 Odpowiedzi
- 1595 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosa1061
-
- 5 Odpowiedzi
- 2960 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 9257 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bertas007
-
- 1 Odpowiedzi
- 1179 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 5 Odpowiedzi
- 2331 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 2417 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1507 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando