M54B22 - wypadanie zapłonu na 3 cylindrze na wolnych obrotach.
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7206
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
niestety nie wyglada, zeby cokolwiek sie zmienilo po kilku dniach dolewania
zastanawiam sie, co by tu jeszcze mozna wlac
zastanawiam sie, co by tu jeszcze mozna wlac
-
- Bywalec forum
- Posty: 163
- Rejestracja: 7 sty 18, 15:49
- BMW: M54b25
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: zamość
A mierzyłeś kopmresje?
Jeżeli tak to domyślam się że oczywiście na nowym oleju i rozgrzanym silniku - tak jak powinno być...
edit:
Tłok będzie czarny jeżeli to masz na myśli że nie pomogło.
ważne żeby pierścienie odpuściły
Jeżeli tak to domyślam się że oczywiście na nowym oleju i rozgrzanym silniku - tak jak powinno być...
edit:
Tłok będzie czarny jeżeli to masz na myśli że nie pomogło.
ważne żeby pierścienie odpuściły
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 mar 19, 9:45
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
- VIN: CF29168
Witam serdecznie wszystkich obecnych na forum jestem tu nowy i mam duży problem z moim bmw e46 320i silnik m54b22 i szukam jakiegoś dobrego mechanika z okolic Śląska. Problem polega na tym że na zimnym silniku wypada mi zapłon na 6 cylindrze czasem na 2i 3 też z problemem mecze się już kilka miesięcy gdzie najpierw wypadal mi zapłon na różnych cylindrach oddałem auto do mechanika który to stwierdził kompresjie słaba zaledwie 9 na zimnym silniku na 1i2cylindrze po. Tej diagnozie została ściągnięta głowica do naprawy i sprawdzenia szczelności po wszystkim dalej występuje wypadanie zapłonu tak jak wyżej pisałem na 6 cylindrze czasem na 2 lub 3 zostały sprawdzone wtryski czyszczone zamieniane miejscami świece i cewki to samo sprawdzony dolot wymienione wezyki z podciśnienia wymieniona odma wraz z przewodami na nową po czym po tym zabiegu wyskakuje błąd sond przed kątem na wolnych obrotach nie pracują, sprawdzone ciśnienie na pompie paliwowej sprawdzone czujniki walkow temperatury disa też sprawdzona działa przepływomierz też był zmieniany jedynie co zauważyłem że po odpieciu przeplywki jest trochę lepiej samochód poraz kolejny u mechanika który tym razem stwierdził. Ze jest gdzieś kolektor ssący pelniety na dole bo jak podaje ciśnienie to słychać gdzieś na dole że ucieka nie wiem co już mam robić ręce opadają pieniędzy mnóstwo straciłem a objaw dalej pozostał więc proszę o pomoc pozdrawiam
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 mar 19, 9:45
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
- VIN: CF29168
Jeśli możesz podał byś bliższe namiary z góry dziękuję pozdrawiam
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 11 Odpowiedzi
- 8983 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: silver46
-
- 16 Odpowiedzi
- 6040 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 3158 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 3866 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kenji25
-
- 3 Odpowiedzi
- 954 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 3664 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 65 Odpowiedzi
- 14320 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 9 Odpowiedzi
- 11252 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 4 Odpowiedzi
- 2315 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Damian99
-
- 5 Odpowiedzi
- 6270 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost