M54b22 swap na?? 2.8 2.5 3.0?
Regulamin forum
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 14 paź 18, 6:29
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
- VIN: VHJUTGB
Witam panowie mam parę pytanek które chciał bym się zapytać bez żadnych durnych odpowiedzi szanujmy się nawzajem mam pacjenta M54b22 i chce zrobić swapa na.. NO właśnie hamulce dyfer i połowie mam już od M54b25 i na takim zestawie chyba to zostawię ewentualnie jeszcze skrzynia pójdzie od 2.5 i wal. Teraz mam pytanko co mi tu polecacie i żeby to było zrobione z głową ponieważ nie chce wydawać pieniędzy bezsensownie. Na każde m54 jest fajnie pług and play ale 3 litry żrą olej i wyjeżdżone już są większość znowu 2.8 to inna pewnie instalacja i jeszcze jakieś dodatki myślę. Nad tym m54 2.5 ale z drugiej strony ktoś mi radził M50b25 z e36 żeby przerzucić no proszę o jakieś porady bo zbliżam się już do becelowania pieniędzy za silnik chce żeby to było zrobione na lata. Silnik nowy PEWNIE przejdzie cały remont bo już jak wsadzić to konkretnie pozdrawiam wszystkich
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Panie M54 mają swoje lata i nie ma co oczekiwać że nie bd żreć oleju itd bez remontów ... A silnik jaki wsadzić najbardziej pewny jak się da czy to m54b22 czy B30 ... Ale moim zadiem jak zmieniać silnik to na 3.0 ... trafisz pewny 3.0 to 3.0 trafisz pewny 2.2 to 2.2 ... Wiadomo że jak w 3.0 będziesz sie bawił to koszty idą w górę ... Jak na moje to tylko 3.0 A jak chcesz zrobić nie drogo to pchaj to co miałeś to z VIn się będzie zgadzać
-
- Bywalec forum
- Posty: 893
- Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
- BMW: E46 318i fl w sedesie
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: Fz51423
- Lokalizacja: Szczecin
Jak jesteś gotowy na remont to 3.0, praktycznie plug&play, pod b28 już będzie więcej zabawy, a i moc przyjemniejsza w b30
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Tylko trzeba pamiętać ile kosztuje remont r6, jak nie będziesz robił tego sam to nie licz, że zmieścisz się w 5-6 k, chyba, że faktycznie zlecisz tylko i wyłącznie zmianę pierścieni bez ruszania czegokolwiek to może.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 25 Odpowiedzi
- 17409 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ŁukaszG
-
- 7 Odpowiedzi
- 7628 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Samniewiemkto
-
- 5 Odpowiedzi
- 3721 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Pero1324
-
- 1 Odpowiedzi
- 1229 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 1 Odpowiedzi
- 2732 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 38 Odpowiedzi
- 27639 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ruti
-
- 10 Odpowiedzi
- 4285 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GROCHU95
-
- 16 Odpowiedzi
- 5314 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yeti
-
- 2 Odpowiedzi
- 3433 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 4586 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie