M54b22 swap na?? 2.8 2.5 3.0?

Miejsce na wszelkie gotowe rozwiązania, opisy, instrukcje wymiany, obsługi, konserwacji z dokumentacją zdjęciową itp.
Regulamin forum
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
Sruba1992
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 14 paź 18, 6:29
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
VIN: VHJUTGB

#1

Post autor: Sruba1992 »

Witam panowie mam parę pytanek które chciał bym się zapytać bez żadnych durnych odpowiedzi szanujmy się nawzajem mam pacjenta M54b22 i chce zrobić swapa na.. NO właśnie hamulce dyfer i połowie mam już od M54b25 i na takim zestawie chyba to zostawię ewentualnie jeszcze skrzynia pójdzie od 2.5 i wal. Teraz mam pytanko co mi tu polecacie i żeby to było zrobione z głową ponieważ nie chce wydawać pieniędzy bezsensownie. Na każde m54 jest fajnie pług and play ale 3 litry żrą olej i wyjeżdżone już są większość znowu 2.8 to inna pewnie instalacja i jeszcze jakieś dodatki myślę. Nad tym m54 2.5 ale z drugiej strony ktoś mi radził M50b25 z e36 żeby przerzucić no proszę o jakieś porady bo zbliżam się już do becelowania pieniędzy za silnik chce żeby to było zrobione na lata. Silnik nowy PEWNIE przejdzie cały remont bo już jak wsadzić to konkretnie pozdrawiam wszystkich
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#2

Post autor: Palec11 »

Panie M54 mają swoje lata i nie ma co oczekiwać że nie bd żreć oleju itd bez remontów ... A silnik jaki wsadzić najbardziej pewny jak się da czy to m54b22 czy B30 ... Ale moim zadiem jak zmieniać silnik to na 3.0 ... trafisz pewny 3.0 to 3.0 trafisz pewny 2.2 to 2.2 ... Wiadomo że jak w 3.0 będziesz sie bawił to koszty idą w górę ... Jak na moje to tylko 3.0 :P A jak chcesz zrobić nie drogo to pchaj to co miałeś to z VIn się będzie zgadzać
Sruba1992
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 14 paź 18, 6:29
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
VIN: VHJUTGB

#3

Post autor: Sruba1992 »

No w sumie racja nie no 2.2 strasznie słabo jedzie naprawdę zawiodłem się ale wzielem bo buda jest na dobrym wyposażeniu
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

jak jestes zdecydowany dac kase na remont, to wstaw m54b30, wymienisz pierscienie i bedzie elegancko
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Sruba1992
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 14 paź 18, 6:29
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
VIN: VHJUTGB

#5

Post autor: Sruba1992 »

Ghost akurat właśnie dzisisj po twoim filmiku wymieniłem rolkę napinacza klimatyzacji elegancko pokazane.
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#6

Post autor: Lashie »

Jak jesteś gotowy na remont to 3.0, praktycznie plug&play, pod b28 już będzie więcej zabawy, a i moc przyjemniejsza w b30
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#7

Post autor: maniek21112 »

Tylko trzeba pamiętać ile kosztuje remont r6, jak nie będziesz robił tego sam to nie licz, że zmieścisz się w 5-6 k, chyba, że faktycznie zlecisz tylko i wyłącznie zmianę pierścieni bez ruszania czegokolwiek to może.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zrób to sam”