M54b22 spadki temperatury silnika
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 6 sty 17, 9:48
- BMW: E46 320Ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Sokołów Podlaski
- VIN: JV45021
Witam wszystkich, mam dosyć nietypowy problem ze swoją E46 M54B22. Otóż jeśli przez dłuższy czas przytrzymam ją na wysokich obrotach (powyżej 4000) wskazówka temp. płynu zaczyna przechylać się w stronę niebieskiego pola. Oczywiście po zejściu z obrotów wraca na pion. Czy ktoś spotkał się z podobnym zjawiskiem? Dodam, że układ jest dokładnie odpowietrzony, chłodnica praktycznie nowa - Nissens wymieniona pół roku temu, termostat Wahler wymieniony rok temu, korek zbiornika płynu chłodniczego - org. BMW wymieniony wraz z termostatem. Nie wymieniałem jedynie czujnika temperatury - tego pod kolektorem dolotowym. Czy to możliwe, że to jego sprawa? Będę wdzięczny za podpowiedzi w rozwiązaniu problemu.
- alb3rt
- Bywalec forum
- Posty: 135
- Rejestracja: 26 mar 16, 7:51
- BMW: E46 316i N46B18 sedan
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto:
Patrzyłeś w teście zegarów pod nr 7?
Kodowanie, diagnostyka, aktualizacja, dorabianie kluczyków, sprawdzenie przebiegu. Elektronika BMW wszystkie modele.
730280210
730280210
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Pompa wody, termostat, albo układ źle odpowietrzony. Ostateczność to korek albo nieszczelność.
Wiem że wymieniłem wiele czynników ale to raczej coś z tej listy.
Wiem że wymieniłem wiele czynników ale to raczej coś z tej listy.
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 6 sty 17, 9:48
- BMW: E46 320Ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Sokołów Podlaski
- VIN: JV45021
Termostat praktycznie nowy - na starym (również Wahler) było tak samo. Płynu przez pół roku - od wymiany chłodnicy nie ubyło. Układ prawidłowo odpowietrzony. Wcześniej zapomniałem dodać, że pompa też była wymieniona na SKF-a, fabryczna miała wycieki. Mimo tego problemu nie rozwiązałem.
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 6 sty 17, 9:48
- BMW: E46 320Ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Sokołów Podlaski
- VIN: JV45021
Jeszcze nie, gdyby nie ten paskudny dostęp do niego to bym to zrobił. Na 90% stawiam na ten czujnik, ale myślałem, że ktoś miał podobny przypadek i coś podpowie w tej sprawie.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 2147 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1171 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: qbae46
-
- 5 Odpowiedzi
- 5896 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bartek4334
-
- 4 Odpowiedzi
- 1363 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 722 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Grzesiek_m54
-
- 1 Odpowiedzi
- 534 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 2634 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sikormen94
-
- 13 Odpowiedzi
- 3751 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 5 Odpowiedzi
- 2278 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MaksStudio
-
- 1 Odpowiedzi
- 627 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112