M54B22 przepływomierz

Sruba1992
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 14 paź 18, 6:29
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
VIN: VHJUTGB

#1

Post autor: Sruba1992 »

Witam panowie pacjent m54b22 with gas . Chodzi mianowicie oto ze od jakiegos czasu zaczal mi palic duzo wiecej benzyny pokazania na kompie sa 11.8 11.6 nie schodzi ponizej 11.5 nawet jak jade 80 na godzine stala predkoscia przez dluzsza trase . Wczesniej potrafil schodzic do 8.4 na setke zaczelo sie to dziac jak kiedys odnalazlem lewe powietrze w dolocie a dokladnie w kolanku tym ktore laczy sie z tylu przeplywomierza i wchodzi tam do tylu wymienilem to "kolanko" i juz przestal falowac fajnie jedzie ale wydaje mi sie ze rowniez jak zaczal wiecej palic zrobil sie wolniejszy . Dzis podlaczylem interfejsa wyrzucilo mi blad nie prawidlowy sygnal czujnika przeplywomierza skasowalem i blad nie wrocil. Ale zauwazylem ze przy odłączeniu wtyczki od przepływomierza auto wogole nie spada z obrotow ani inaczej sie nie zachowuje to samo przy odkreceniu korka wlewu oleju do silnika . Na wtyczce rowniez zauwazylem ze jest olej . Gdy odlaczylem caly przeplywomierz sciagnelem i na samym kolanku przejechalem sie auto odrazu czuc ze idzie ma moc
Moje pytania brzmia :
1. Czy potrzebne sa adaptacje gdy zmienilem kolanko dolotu
2. Odma do wymiany ?
3 Czy przeplywomierz jest do wymiany
4. Czy dise zernac rowniez czy te drzwiczki sie trzymaja czy niema nic do tego

Pozdrawiam Sruba
seboll
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 16 lut 13, 16:21
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Krasnystaw

#2

Post autor: seboll »

A mierzyłeś przepływke ile pokaże? Mam podobny problem, moje m54b25 zaczęło mi dużo palić 17-18 litrów. Przy odpieciu przepływki nic kompletnie zero reakcji. U mnie wskazania przepływki są takie jak być powinny czyl 3.6g/s na wolnych co daje jakieś 11.5kg/h. U Ciebie trochę mniejszy silnik to powinni być pewnie trochę mniej z tego co wiem. Jak się zachowują sondy?
Sruba1992
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 14 paź 18, 6:29
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
VIN: VHJUTGB

#3

Post autor: Sruba1992 »

nie mierzylem wlasnie zaraz ide zrobic a sondy mam wylaczone moze kolektor ssacy nieszczelny sprawdze jesszcze to
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Sprawdź błędy, wklej je, pokaż korekty paliwowe po rozgrzaniu. Wszystko co opisałeś pasuje do lewego powietrza.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”