M54B22 - problemy z odpalaniem po postoju i brak plynnej jazdy
-
- Bywalec forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 4 lis 20, 1:09
- BMW: E46 320i 170KM
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Wejherwo
- VIN: JV12500
M54B22 - problemy z odpalaniem po postoju i brak plynnej jazdy
Witam wszsytkich na forum, przejrzałem cale forum ale nic nie znalazlem dokladnego.
Mam problem z moim BMW otóż ma problemy z odpalaniem po dluzszym postoju ( odpala i odrazu gaśnie) i tak moge pare razy pod rzad az wkoncu utrzyma sie na obrotach, po dodaniu lekko chociaz gazu odpala normalnie. Komputer pokazuje błąd czujnika wałka rozrzadu po stronie wlotu (został wymieniony na HELLE - najdrozszy zamiennik jaki znalazlem) wymienilem rowniez swiece, sprawdzilem cewki, wymienilem filtr paliwa. Blad po tym zniknal na jeden dzien ale rano znow problem z odpaleniem. Auto zauwazylem po odpaleniu z rana do wyjscia z niebieskiego pola temperatury nie rowno przyspiesza mimo ze silnik chodzi rowniutko nie faluje ani nic tym podobne. Wyswietla mi sie tez poziomu plynu, mimo ze plynu jest max (moze to ma jakis zwiazek). Prosze o jakies porady, moze ktos mial podobny problem.
Mam problem z moim BMW otóż ma problemy z odpalaniem po dluzszym postoju ( odpala i odrazu gaśnie) i tak moge pare razy pod rzad az wkoncu utrzyma sie na obrotach, po dodaniu lekko chociaz gazu odpala normalnie. Komputer pokazuje błąd czujnika wałka rozrzadu po stronie wlotu (został wymieniony na HELLE - najdrozszy zamiennik jaki znalazlem) wymienilem rowniez swiece, sprawdzilem cewki, wymienilem filtr paliwa. Blad po tym zniknal na jeden dzien ale rano znow problem z odpaleniem. Auto zauwazylem po odpaleniu z rana do wyjscia z niebieskiego pola temperatury nie rowno przyspiesza mimo ze silnik chodzi rowniutko nie faluje ani nic tym podobne. Wyswietla mi sie tez poziomu plynu, mimo ze plynu jest max (moze to ma jakis zwiazek). Prosze o jakies porady, moze ktos mial podobny problem.
-
- Bywalec forum
- Posty: 66
- Rejestracja: 16 lip 19, 12:20
- BMW: Szukam
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Bydgoszcz
Sprawdź pompę paliwa i zmierz ciśnienie na listwie, zmierz również Kompresję, co do czujnika jak masz możliwość włóż ori używke i zobacz jak będzie na zimnym, e46 ma swoje lata, ale jeśli chodzi o osprzęt silnika zamienników, nie toleruje, albo jest dobrze na chwilę. Możesz jeszcze odłączyć przeplywke i zobaczyć, jaka będzie reakcja na zimnym. Na taki problem może wpływać kilka rzeczy, więc trzeba metoda prób i błędów wyeliminować problem bez wymiany połowy osprzętu. Co do poziomu płynu, jeśli masz dobrze odpowietrzony układ to możliwe, że padł czujnik poziomu płynu. Miałem podobny problem i po długiej walce udało się ogarnąć silnik, żeby działał jak należy.
-
- Bywalec forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 4 lis 20, 1:09
- BMW: E46 320i 170KM
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Wejherwo
- VIN: JV12500
Dzięki za odpowiedź, sprawdze to wszystko i dam znac ;p
-
- Bywalec forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 4 lis 20, 1:09
- BMW: E46 320i 170KM
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Wejherwo
- VIN: JV12500
Wizyta w serwisie BMW skonczyla sie diagnoza ze mam zalozyc oryginalny czujnik polozenia wałka i bedzie wszysko dobrze, ponoć kupując 10 czujnikow w zamienniku 3 z nich mozna trafic ze beda dzialaly bez zarzutu a reszta 7 nie bedzie dzialala i to chyba wlasnie jeden z moich nowych czujnikow walka.
Czy czujnik ten pasuje z innych R6 ?
Czy czujnik ten pasuje z innych R6 ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 66
- Rejestracja: 16 lip 19, 12:20
- BMW: Szukam
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Bydgoszcz
jurgen9712, tak pasuje od innych r6 na podwójnym vanosie, z zamiennikiem tak jest, albo nie działa albo wytrzyma ci 2msc i problem wróci, załóż ori nowy lub używke, jak jest problem na zimnym to czujnik od strony wydechu jak na ciepłym od strony dolotu ale wymień oba i będziesz miał problem z głowy.
-
- Bywalec forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 4 lis 20, 1:09
- BMW: E46 320i 170KM
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Wejherwo
- VIN: JV12500
Jestem po wymianie czujnika walka na ORI po stronie wlotu. Auto dostalo mocy, ale rano znow ten sam problem, nie odpala sam za pierwszym ani drugim razem, po dodaniu lekko gazu odpala, do wyjscia temperatury z niebieskiego pola potrafi sobie poszarpac, nie miec pelnej mocy, kiedy juz troszke sie zagrzeje ma moc w 100 procentach. Co to moze jeszcze byc ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 4 lis 20, 1:09
- BMW: E46 320i 170KM
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Wejherwo
- VIN: JV12500
Myślałem o czujniku temperatury cieczy ale z tego co widze to sa 2 czujniki (w glowicy i na wezu chlodnicy). jakies sugestie ? czy to dobra mysl ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 4 lis 20, 1:09
- BMW: E46 320i 170KM
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Wejherwo
- VIN: JV12500
a moze jakies LEWE POWIETRZE ? czy to tez moglo by powodowac zle odpalanie rano ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 4 lis 20, 1:09
- BMW: E46 320i 170KM
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Wejherwo
- VIN: JV12500
Jestem po wymianie wkładu pompy paliwa i problem rozwiązany, auto odpaliło z rana bez mniejszego problemu. Dzięki i pozdrawiam. TEMAT ZAMKNIĘTY
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 10 Odpowiedzi
- 1683 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1167 Odsłony
-
Ostatni post autor: w0jta5
-
- 4 Odpowiedzi
- 1750 Odsłony
-
Ostatni post autor: Jarando
-
- 1 Odpowiedzi
- 1956 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 51 Odpowiedzi
- 17133 Odsłony
-
Ostatni post autor: kry517