M54b22 pobór oleju dymi przy odpalaniu

DanielGorniak83
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 18 mar 19, 9:45
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: CF29168

#11

Post autor: DanielGorniak83 »

D3jw mądry jesteś tylko w gadce i lepiej swoje mądrości zachowaj dla siebie!Samochód oddawalem nawet do Darka z garażowe hobby i on przeprowadzał mi swoje testy i dalej lipa Racja źle napisałem z tym dymieniem bo czasem zadymi i na rozgrzanym silniku.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7217
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#12

Post autor: scghost »

DanielGorniak83 pisze: 16 lip 19, 13:12 D3jw mądry jesteś tylko w gadce i lepiej swoje mądrości zachowaj dla siebie
haha :lol: :lol:


a wracaja do tematu - Darek cos potestowal i nic nie zrobil? %)
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
tomx
Bywalec forum
Posty: 274
Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#13

Post autor: tomx »

DanielGorniak83, chopie, mówią Ci jasno że jak robiłeś USZCZELNIACZE i po tej robocie zaczął się pobór to czego się spodziewasz? jakie ma zadanie uszczelniacz? ma USZCZELNIAĆ. Twoje uszczelniacze nie spełniają zadania, więc jasno otrzymujesz informacje żebyś wracał do zakładu gdzie było to robione, by zrobili to jeszcze raz, tym razem porządnie.
cezare

#14

Post autor: cezare »

Napisał Ci Maniek w pierwszym poście .. weź sobie to oglądnij ze zrozumieniem.
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#15

Post autor: adi3d »

100 procent uszczelniacze. Jak dymi na zimnym przy odpaleniu to po prostu olej spływa przez uszczelniacze po trzonku zaworu i wpada do komory spalania. Na rozgrzanym też zakopci jak postoi na wolnych. Mechanik pewnie nie zakładał osłonek na końcówki trzonkowów i wciskal tak uszczelniacze. W ten sposób je uszkodził.
DanielGorniak83
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 18 mar 19, 9:45
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: CF29168

#16

Post autor: DanielGorniak83 »

Panowie dziękuję za dobre rady w następnym tygodniu pojadę do tego mechanika który rozbieral silnik z tego co wiem głowica była naprawiana w zakładzie specjalizującym się w takich naprawach jeśli będę coś więcej wiedzial ma ten temat napewno napisze pozdrawiam
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”