Dzidek90 pisze:To z tego co piszesz...
To widocznie, albo Ty albo Mechanik zalał za dużo oleju
I silnik przez to kopcił bo spalał nadmiar oleju Teraz stan się unormował i przestał kopcić
Mechanik zmieniał, a teraz ja zmienię ale mechanika!
Niezmiernie ciesze się czytając taką możliwość... Niemniej jednak będę obserwował tyły -czas pokaże
Dzidek90 pisze:To z tego co piszesz...
To widocznie, albo Ty albo Mechanik zalał za dużo oleju
I silnik przez to kopcił bo spalał nadmiar oleju Teraz stan się unormował i przestał kopcić
Mechanik zmieniał, a teraz ja zmienię ale mechanika!
Niezmiernie ciesze się czytając taką możliwość... Niemniej jednak będę obserwował tyły -czas pokaże
Na ten moment dzięki wszystkim!
Zawsze po mechaniku sprawdzam stan oleju
A jeśli Ty tego nie robisz no cóż...
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dzidek90 pisze:To w jakiej pozycji był olej od razu po wymianie ??
Nie taki na pewno nie był.. szczerze nie chce strzelać ale na pewno nie taki poziom. Różne odczyty miałem bo w różnych odstępach czasu od zgaszenia sprawdzałem...
Swoją drogą jaki według Ciebie powinien być po wymianie?
Dzidek90 pisze:To w jakiej pozycji był olej od razu po wymianie ??
Nie taki na pewno nie był.. szczerze nie chce strzelać ale na pewno nie taki poziom. Różne odczyty miałem bo w różnych odstępach czasu od zgaszenia sprawdzałem...
Swoją drogą jaki według Ciebie powinien być po wymianie?
No to na pewno było go za dużo A sprawdzanie powinno się mierzyć z tego co ja wiem i czego mnie uczyli to w odstępie 5-10minut( max30minut) po zgaszeniu silnika A z tego co Ty piszesz to nie sprawdzałeś i tu był Twój błąd
Co do pogrubionego, odpowiedź brzmi " poziom powinien być odpowiedni"
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dzidek90 pisze:No to na pewno było go za dużo A sprawdzanie powinno się mierzyć z tego co ja wiem i czego mnie uczyli to w odstępie 5-10minut( max30minut) po zgaszeniu silnika A z tego co Ty piszesz to nie sprawdzałeś i tu był Twój błąd
Co do pogrubionego, odpowiedź brzmi " poziom powinien być odpowiedni"
Hehe racja, mój błąd, a zarazem pamiątka na przyszłość aby sprawdzać i "zapamiętać"... No fakt odpowiedni zawsze i we wszystkim! Nie ma co drążyć.
W takim razie sprawdzę jutro według Twojej instrukcji i się okażę
Dzidek90 pisze:No to na pewno było go za dużo A sprawdzanie powinno się mierzyć z tego co ja wiem i czego mnie uczyli to w odstępie 5-10minut( max30minut) po zgaszeniu silnika A z tego co Ty piszesz to nie sprawdzałeś i tu był Twój błąd
Co do pogrubionego, odpowiedź brzmi " poziom powinien być odpowiedni"
Hehe racja, mój błąd, a zarazem pamiątka na przyszłość aby sprawdzać i "zapamiętać"... No fakt odpowiedni zawsze i we wszystkim! Nie ma co drążyć.
W takim razie sprawdzę jutro według Twojej instrukcji i się okażę
Dzięki.
Teraz już sprawdzać nie musisz... Jeśli to zdjęcie wyżej jest po kilku H to znaczy ze poziom oleju jest odpowiedni
Na razie bym obserwował, bo jak każdy wie M54B22 lubi brać olej.... Wiec obserwuj czy ubywa, i czy kopci
Jeśli przyczyną kopcenia był zbyt wysoki stan oleju to masz już problem z głowy
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.