( M54B22) Czerwona kontrolka ciśnienia oleju przy włączonej klimatyzacji
- Kamil_3er
- Posty: 5
- Rejestracja: 6 lip 18, 18:35
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
Witam ,
Mam problem ze swoją E46. W momencie włączania klimatyzacji wyświetla się czerwona kontrolka oleju i auto bardzo mocno spada z obrotów. Przy wyłączonej klimatyzacji problem nie występuje. Samochód jeździ normalnie a silnik nie wydaje , żadnych dziwnych dźwięków. Miał ktoś z was może taki problem ?
Mam problem ze swoją E46. W momencie włączania klimatyzacji wyświetla się czerwona kontrolka oleju i auto bardzo mocno spada z obrotów. Przy wyłączonej klimatyzacji problem nie występuje. Samochód jeździ normalnie a silnik nie wydaje , żadnych dziwnych dźwięków. Miał ktoś z was może taki problem ?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10342
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Zatarty kompresor klimatyzacji obciąża silnik? Tak to wygląda.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- Kamil_3er
- Posty: 5
- Rejestracja: 6 lip 18, 18:35
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
Zaktualizuje trochę wątek , ponieważ dzisiaj zaobserwowałem nową zależność. Włączyłem klimatyzacje. silnik zachowywał się normalnie i nie zapaliła się kontrolka oleju do momentu gdy nie dodałem więcej gazu 5-6 tyś rpm na postoju ( silnik rozgrzany ) . Silnik zszedł z obrotów aż w okolice 500 rpm i wtedy zaczęła świecić się kontrolka oleju. gdy dodałem gazu na 700-750 rpm kontrolka gasła. Zgasiłem silnik odczekałem 2-3 minuty i odpaliłem kontrolka nie zapaliła się a obroty silnika utrzymywały się w wartościach nominalnych (700-750 rpm). Macie pomysły co może być przyczyną takiego dławienia się silnika? Czasami gdy stoję w korku obroty silnika potrafią lekko falować , ale mie do takiego stopnia aby zapaliło się ciśnienie oleju.
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7215
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
a moze juz czas otworzyc maske i pogrzebac przy silniku zamiast diagnozowac z pozycji fotela?
np przyjrzyj sie tej sprezarce klimy jak maniek mowi
np przyjrzyj sie tej sprezarce klimy jak maniek mowi
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 10 Odpowiedzi
- 9006 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 8 Odpowiedzi
- 7609 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 15 Odpowiedzi
- 9387 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kuboleoss
-
- 11 Odpowiedzi
- 7338 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 9 Odpowiedzi
- 3076 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 5 Odpowiedzi
- 2825 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KucaQ
-
- 4 Odpowiedzi
- 2318 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: gczarkowski1
-
- 19 Odpowiedzi
- 8508 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: IksDe
-
- 14 Odpowiedzi
- 5084 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 5 Odpowiedzi
- 2597 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mroz3k