M54b22 brak mocy.

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#11

Post autor: scghost »

kup sobie ori uzywke i nie kombinuj, jak cos nie bedzie dzialac to oddasz na gwarancji rozruchowej
co najwyzej po zakupie mozesz ja popsikacz zmywaczem do przeplywek dla pewnosci
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
tunerk800i
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 5 sty 14, 14:52
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Żary

#12

Post autor: tunerk800i »

scghost pisze: 2 lip 20, 0:19
Blade94 pisze: 1 lip 20, 23:49 spalanie 18-20l
%)
Blade94 pisze: 1 lip 20, 23:49 Korekty bank 1 +70 bank drugi - 70
%) %)

no vanos to by wydalo zregenerowac, ale to swoja droga
tu jest pewnie kilka roznych problemow nawarstwionych
Blade94 pisze: 1 lip 20, 23:49 dolot raczej szczelny
a auto 'raczej' sprawne

dolot do sprawdzenia w tescie dymem, przeplywomierz zgaduje w ciemno ze do czyszczenia
poza tym pasowaloby sprawdzic przynajniej kompresje na cylindrach oraz ustawienie rozrzadu czy jest poprawne
Może kolega by wrzucił na kanał film jak się robi ten test dymem w wolnej chwili? :) śledzę Twój kanał i to co robisz jest kozak. Po cichu liczę że kiedyś nagrasz jak wymienić wybierak i dwumase :D pozdro
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#13

Post autor: scghost »

odpinasz przeplywke, zatykasz ta dziure czyms i wsadzasz tam rurke od dymiarki :lol:
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Blade94
Bywalec forum
Posty: 66
Rejestracja: 16 lip 19, 0:20
BMW: Szukam
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz

#14

Post autor: Blade94 »

Kupiłem druga przeplywke ale niestety jest uwalona, :unknown: będę jechał oddać,
Wrzucam parametry pracy silnika, może uda wam się znaleźć jakąś nieprawidłowość.

https://images90.fotosik.pl/393/f3e728b1dee0f68dmed.jpg
https://images89.fotosik.pl/393/024754b43c837af1med.jpg
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#15

Post autor: maniek21112 »

Od kiedy parametry ocenia się ze screen'ów? Tak można oceniać błędy. Załatw sprawny, działający prawidłowo przepływomierz i wtedy można analizować podczas jazdy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Blade94
Bywalec forum
Posty: 66
Rejestracja: 16 lip 19, 0:20
BMW: Szukam
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz

#16

Post autor: Blade94 »

maniek21112, przeplywka wymieniona, różnicy specjalnej nie zauważyłem, parametry ma bardzo podobne, przeplywka Siemens przy Maks obciążeniu na 3 biegu ma 130g/sec
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#17

Post autor: maniek21112 »

A na wolnych obrotach? Bez nawiewu, radia itp.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Blade94
Bywalec forum
Posty: 66
Rejestracja: 16 lip 19, 0:20
BMW: Szukam
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz

#18

Post autor: Blade94 »

maniek21112, na wszystkim wyłączonym jest 3.23g/sec
Zauważyłem że korekty krótkie bank 1 i 2 oscyluje mi w granicach - 20 na wolnych
I czujnik tlenu 1 bank 1 krótkotrwała -20%
I czujnik tlenu 1 bank 2 też około - 20%
Ostatnio też zauważyłem że jak się nagrzeje słabnie i czasem zimnym dłużej kręci a czasem odpala od strzała, teraz zauważyłem że czujnik tlenu 2 bank pierwszy mam na - 88%.
https://e46forum.pl/images/upload/6cd7dd5dc8bc849355f3bbbeccc18728.jpg
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#19

Post autor: maniek21112 »

Jakoś nie widzę takich konkretnie wartości na tym zrzucie. To o czym piszesz pasuje do pompy paliwa, sprawdź jakie jest ciśnienie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Blade94
Bywalec forum
Posty: 66
Rejestracja: 16 lip 19, 0:20
BMW: Szukam
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz

#20

Post autor: Blade94 »

maniek21112, ale czy pompa paliwa ma wpływ na duże spalanie lpg? wyszło 25l na 100km,
Już mi ręce powoli opadają, dziś np, na zimnym długo kręcił dopiero za drugim razem odpalił, do 3,5 tys nie dzieje się nic powyżej jakoś jedzie, sam nie wiem gdzie szukać świece, sondy? a ciężko znaleźć kogos ogarniętego od bmw w mojej okolicy, chyba najrozsądniej będzie zainwestować w kompa i inpe, trochę poczytałem i podobne objawy jak przy uszkodzonym czujniku położenia wałka rozrządu, chodź błędu na kompie brak.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”