Broder pisze:Valvo jest czesto podrabiany, ja zawsze kupowalem tylko ze sprawdzonych hurtowni, ale mimo ze ostatnio bralem z intercars 5w50 to jestem srednio zadowolony ....
Kurde, wlalem Valvo (SynPower 5W40) bo sie naczytalem ze Motula, ktorego mialem wlanego czesto podrabiaja...
Czyli teraz Total trzeba wlac. Moglbys Broder podac konkretny model oleju Total do mojego M54b25?
"Wczesniej rowniez byl LM lany do tego auta wiec wykluczam opcje ze LM tak dobrze plucze silnik"
jezdze na lpg, dlatego valvo ciemniał po około 4,5 - 5tys km. Ten liqu moly w sumie od razu zrobił się dość ciemny więc musiał coś wypłukać, czego nie ruszyła płukanka albo valvoline, ale tak pomijając już firmy i znaczki, ponawiam pytanie. Czy ten olej , którego wrzucam foty jest w tym momencie do wymiany. Jak zweryfikować, czy się do czegoś nadaje?
Siema, wylałem ten olej. Zalałem płukankę w formie taniego oleju. Zbliża się 1tys i pasuje go zlać. Kupiłem olej amsoil 5w30 singnature series, ale dopiero potem sprawdziem, że nie ma on normy ll-04 (tak samo w sumie jak ten lq hightech, który zczarniał po 2tys). Jeszcze go nie odebrałem, więc mogę wymienić na coś innego. Jest to chyba najlepszy olej 5w30 na rynku. Jego liczba zasadowa to 11,5. Znacie jakiś olej 5w30 który miałby tbn większe niż 10? Czy warto się przejmować normami producenta? Nie chce znowu wydać ponad 300zł na olej który zleje po 1,5 miesiąca i 2,5 tys km.
Witam Panowie tez będę zabierał się do przerobienia odmy tak jak piszecie wyżej tylko że mam kilka pytań odnośnie tej operacji a mianowicie jaki ma to być zaworek zwrotny na powrocie z odmy do miski konkretnie z jakiego modelu auta lub jaka firma numer może i drugie pytanko wężyk który idzie od odmy gdzie w swoim m54 mam zaslepiony kruciec wędruje do kolektora ssacego i pytanko jaka średnica tego przewodu czy 3.5x 2 będzie odpowiedni pozdrawiam
Cześć, odgrzebię trochę temat. Co prawda mam już e39 ale silnik m54b30 i to niedługo, ale zastawiam się nad tym połączeniem odmy z kolektorem ssącym, żeby zwiększyć podciśnienie. Czy ktoś to przetestował i może się wypowiedzieć czy warto to zrobić?
Pytanie przez taki mod może się silnik zatrzeć lub zacząć przeciekać na uszczelkach? Jak rozumiem oprócz wężyka warto dać też zaworek zwrotny na przewodzie spływu oleju z odmy do miski/bagnetu?
Cześć ponownie. Założyłem mod, będę jeździł i obserwowal, ale mam pytanie do osób które też to zakładały. Jedni piszą i gwizdzie, inni o bardzo silnym zasysaniu korka wlewu oleju. U mnie ani nie gwiżdże, a zasysanie jest, ale nie jakieś wybitnie duże. Przed wymiana odmy i modem nie kojarzę żeby w ogóle było zasysanie. Jak to jest u was?