M54 problem z odpaleniem i kołysaniem silnika po odpaleniu

Kanciano
Posty: 4
Rejestracja: 15 wrz 21, 11:20
BMW: E46 M54B25
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

M54 problem z odpaleniem i kołysaniem silnika po odpaleniu

Post autor: Kanciano »

Witam serdecznie forumowiczów, przychodzę do was z problemem, z którym nie mogę się uporać. Mianowicie auto na zimnym silniku (czyli conajmniej nie odpalany 8h) nie chce odpalić i chodzić za pierwszym razem, normalnie przekręcam słychać pompę, rozrusznik zaczyna kręcić odpala się na dosłownie 2s dobijając do 1k obrotów po czym dusi się i gaśnie. Gdyż chce cho odpalić za drugim razem, odpala normalnie i zaczyna działać pompa powietrza wtórnego i wszystko jak by nie było problemu lecz dochodzi lekko nierówna praca silnika na ssaniu, po ssaniu wszystko wraca do normy i nie ma żadnej nierównej pracy. Miałem problem z przepływką która odmówiła już posłuszeństwa z racji wieku, została wymieniona na nową po oryginalnych numerach. Pojąłem działanie z silniczkiem krokowym, czyszcząc go i na ta chwile cały czas jestem w takim samym miejscu :help: Jakieś propozycje co można by było spróbować dalej żeby zaczął „palić na strzała” ? :poklon:

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7114
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

Post autor: scghost »

sprawdzic cisnienie paliwa
Kanciano pisze: 15 wrz 21, 14:43 została wymieniona na nową po oryginalnych numerach
na nową czyli na jaką?
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Kanciano
Posty: 4
Rejestracja: 15 wrz 21, 11:20
BMW: E46 M54B25
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

Post autor: Kanciano »

scghost pisze: 15 wrz 21, 15:31jaką
na nową delphi
Awatar użytkownika
Err
Bywalec forum
Posty: 162
Rejestracja: 26 sie 16, 15:03
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Moje miasto

Post autor: Err »

to źle bo wymienia się tylko na vdo siemens
Jeżdżę TIR'em, lubię zmieniać biegi :guma:
Kanciano
Posty: 4
Rejestracja: 15 wrz 21, 11:20
BMW: E46 M54B25
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

Post autor: Kanciano »

scghost pisze: 15 wrz 21, 15:31 sprawdzic cisnienie paliwa
Kanciano pisze: 15 wrz 21, 14:43 została wymieniona na nową po oryginalnych numerach
na nową czyli na jaką?
Dam radę sprawdzić ciśnienie paliwa w inpa czy muszę podłączać pod listwę ?
Kanciano
Posty: 4
Rejestracja: 15 wrz 21, 11:20
BMW: E46 M54B25
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

Post autor: Kanciano »

Err pisze: 15 wrz 21, 17:47 to źle bo wymienia się tylko na vdo siemens
to znaczy ze ta może być zła? Po numerach jest dobrana taka sama tyle ze delphi. Wcześniej w ogóle miałem jaką SKY i nie wiem czy poprzedni właściciel wymieniał bo była właśnie ta SKY
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10162
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

Post autor: maniek21112 »

Nie może tylko jest zła, nie działa prawidłowo, zawyża masę powietrza, tylko vdo siemens działa prawidłowo. Pierburg ani hella też nie działa, tak jakbyś chciał alternatywy.
Ciśnienie paliwa tylko przez pomiar na listwie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Benzyna”