Witam
Mam taki problem że dziś po wymianie odmy w 2,8 przestał odpalać i świeci się kontrolka eml
Inpa pokazuje takie rzeczy
• 169 przepustnica Stopień wyjściowy Odciąć po awarii
• 171 Wiarygodność - zawór dławiący
• 110 Czujnik pedału Potencjometr wartości 1
• 112 TPS Potencjometr 1
• 115 Reference Voltage-Voltage Regulator 1 lub przepustnicy Adaptacja pedałów (MS43)
• 21 VANOS-usterka elektryczna lub aktywacja zaworu VANOS wlotowe (MS43)
• 19 Aktywacja Wlot VANOS zaworu lub zawór wydechowy (MS43)
• 53 Idle siłownik prędkości
• 27 Idle Zawór - Awaria
• 68 Tank zawór odpowietrzający
• 124 Aktywacja elektromagnetyczny DISA
• 123 Chłodzenie mapa sterowania termostatem
Ma ktoś jakiś może pomysł o co z tym chodzi?
M52TUB28 nie odpala po wymianie odmy kontrolka eml
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lip 19, 9:29
- BMW: E46 328i touring
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
- VIN: EJ50172
M52TUB28 nie odpala po wymianie odmy kontrolka eml
Ostatnio zmieniony 11 mar 20, 6:03 przez PiterKRK, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lip 19, 9:29
- BMW: E46 328i touring
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
- VIN: EJ50172
Rozebrałem ponownie, złożyłem, podopinałem kostki i dalej lipa. Jest opcja że przepustnica padła jak ją wykręciłem czy to raczej wina wiązki/wtyczki.
Druga rzecz to czy przepustnica z żółtą i niebieską naklejka są wymienne. Ja mam żółtą i nie wiem czy mogę niebieską założyć
Druga rzecz to czy przepustnica z żółtą i niebieską naklejka są wymienne. Ja mam żółtą i nie wiem czy mogę niebieską założyć
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lip 19, 9:29
- BMW: E46 328i touring
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
- VIN: EJ50172
Napisze dla potomnych gdyby komuś się coś podobnego zdarzyło. Po 4 dniach walki znalazłem o co poszło. W puszce ze sterownikiem silnika jest 5 bezpieczników spiętych razem w czarnej obudowie. Jeden 30 amperowy się przepalił
-
- Bywalec forum
- Posty: 170
- Rejestracja: 22 sie 13, 11:41
- BMW: 316i/325i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
- VIN: AX22363
Taki bezpiecznik (30A) nie pali się bez przyczyny. Miałem kiedyś taką sytuacje że podczas jazdy spalił mi się DME, był to bms46, przy czym również spalił mi się bezpiecznik 30A w skrzynce dme.
Po kilku dniach poszukiwań i kolejnych dwóch spalonych dme, okazało się że przetarła się wiązka przechodząca obok maglownicy i robiła zwarcie do masy. Objawy nie były jednoznaczne, raz odpalało i było normalnie przez dłóższy czas, a raz odpalało i od razu dym ze skrzynki dme, pare sekund i komp. spalony.
Tak że radzę przejrzeć dokładnie wiązkę, tak dla świętego spokoju.
Po kilku dniach poszukiwań i kolejnych dwóch spalonych dme, okazało się że przetarła się wiązka przechodząca obok maglownicy i robiła zwarcie do masy. Objawy nie były jednoznaczne, raz odpalało i było normalnie przez dłóższy czas, a raz odpalało i od razu dym ze skrzynki dme, pare sekund i komp. spalony.
Tak że radzę przejrzeć dokładnie wiązkę, tak dla świętego spokoju.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 5 Odpowiedzi
- 658 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 10 Odpowiedzi
- 5402 Odsłony
-
Ostatni post autor: Dobrodziej_1983
-
- 8 Odpowiedzi
- 3676 Odsłony
-
Ostatni post autor: scghost
-
- 4 Odpowiedzi
- 1323 Odsłony
-
Ostatni post autor: mariryb
-
- 4 Odpowiedzi
- 709 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112