M52tub25 Odma? OIL CATCH TANK + logowanie INPA

Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#21

Post autor: MARC »

Rozbieraj odme i sprawdź co tam się kryje...
Ciekawie ktoś to rozwiązał...
zbojna
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 19 wrz 17, 23:32
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Józefów

#22

Post autor: zbojna »

Az sie boje jak rozbiore i nie dokupie czesci...przewod od pokrywy pewnie dostane ale ten 2??
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#23

Post autor: MARC »

Kup sobie części, zawsze masz 14dni na zwrot bez podawania przyczyny, muszą tylko być oryginalnie zapakowane.
zbojna
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 19 wrz 17, 23:32
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Józefów

#24

Post autor: zbojna »

A zeby ta odme sprawdzic to w moim przypadku wystarczy sciagnac ten wezyk z kolektora i w niego dmuchnac? Patrzac na jej budowe powinienem wtedy poczuc poduche powietrzna? Bo w spoczynku membrana powinna byc zamknieta?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#25

Post autor: MARC »

Żeby ja sprawdzić to musisz ja zdemontować. Nie wiadomo co tam jest zrobione. Nie ma innego wyjscia. Żadne dmuchania itp. Demontaż i oględziny.
zbojna
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 19 wrz 17, 23:32
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Józefów

#26

Post autor: zbojna »

Trochę to trwało, ale dzisiaj udało się zmienić odme wraz z przewodami.
Stara wyglądała ok, sucha i bez wycieków.
Ale kupiłem to wymieniłem.
Starej jeszcze nie rozbierałem ze względu już na późną godzinę.
Ale...
Skasowałem korekty i po odpaleniu i podłączeniu inpy korekty krótkie, cały czas na poziomie 0.1, 0.3, bardzo ubogo.
Przejechałem znowu wszystko samostartem i zero reakcji.
Po odkręceniu korka nierówna praca, po zakręceniu na chwilę podskoczą i się stabilizują, czyli odma ok.
Co gorsze, chwilę pochodził na wolnych obrotach i jakby zaczęły wypadać zapłony, nierówna praca.
Dodam, że podczas rozbiórki szukałem innych nieszczelności i nic nie było widać.
Jedynie na gumowej rurze była trochę krzywo skręcona, co poprawiłem.
Reszta ok.

EDIT: Na przyszłość staraj się używać polskich znaków.
Było co poprawiać.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 26 lis 17, 9:24 przez Jarando, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Stylistyka, ortografia, polskie znaki, interpunkcja
kszyhu
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 28 paź 17, 12:27
BMW: e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: wlkp

#27

Post autor: kszyhu »

kolego w r6 m52tu/m54 -były 2 rodzaje układu separatora, w zwiazku z tym też byly 2 rodzaje kolektorów dolotowych.
Ty masz ten najczęsciej spotykany w m52tu, czyli 1 wyjscie z tylu kolektora i dlatego też przewód nie może mieć tego dziobka drugiego. Druga sprawa to ten cienki przewod podcisnienia który w m52tu idzie od regulator paliwa na listwie wtryskoweji a który drugi koniec wtykasz w dziobek w odmie.

Przewody ktore są sprzedawane wszędzie na allegro/sklepach to rozwiazanie najczesciej spotykane w poliftowych m54. Analogicznie 2 wyjscia z tylu kolektora dolotowego i wtedy jest ten przewod z dodatkowym dziobkiem.

Co do rozwiazania OCT w m52tu i podziania gdzies przewodu podcisnienia!? Rozwiazujesz ten problem stosujac rozwiazanie z m54. Tam regulator paliwa jest zintegrowany z filtrem paliwa pod autem a podcisnienie jest poprowadzone do gumy przepływki.

pzdr
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#28

Post autor: Broder »

kszyhu pisze:kolego w r6 m52tu/m54 -były 2 rodzaje układu separatora, w zwiazku z tym też byly 2 rodzaje kolektorów dolotowych.
Ty masz ten najczęsciej spotykany w m52tu, czyli 1 wyjscie z tylu kolektora i dlatego też przewód nie może mieć tego dziobka drugiego.
Ciekawe, na kilkadziesiat sztuk m52tu i kupno kilku kolektorow dopiero w zeszlym tygodniu mialem auto z takim samym kolektorem z 1 wyjściem z odmy do kolektora
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#29

Post autor: MARC »

Ja nigdy się z tym nie spotkałem.
zbojna
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 19 wrz 17, 23:32
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Józefów

#30

Post autor: zbojna »

Ten przewód 1 zostawiłem stary z 1 wyjściem, co mnie teraz martwi to po zmianie jest gorzej, błędy jakie teraz wyskoczyły po jeździe ok 5 km.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Czyli jest dużo gorzej niż było...
Dodatkowo przy okazji wyczyściłem przepustnice i krokowy.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”