M52tub25 Odma? OIL CATCH TANK + logowanie INPA
-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 wrz 17, 11:32
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Józefów
M52tub25 Odma? OIL CATCH TANK + logowanie INPA
Witam
Zastanawiam sie nad zainstalowaniem jak w temacie. Ma ktos to u siebie? Jak wyglada montaz tego z pominieciem odmy w silniku jak powyzej? Widzialem montaz w M54 ale w moim jest dodatkowy przewod bodajze od podcisnienia, jak wtedy wyglada montaz?
Pozdr
Zastanawiam sie nad zainstalowaniem jak w temacie. Ma ktos to u siebie? Jak wyglada montaz tego z pominieciem odmy w silniku jak powyzej? Widzialem montaz w M54 ale w moim jest dodatkowy przewod bodajze od podcisnienia, jak wtedy wyglada montaz?
Pozdr
Ostatnio zmieniony 4 lis 17, 11:22 przez zbojna, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 wrz 17, 11:32
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Józefów
NIe dawno zakupilem E46 i z tego co czytalem ogladalem, to mam uwalona odme, po odkreceniu korka slychac dziwne dzwieki i lepszym wlasnie i tanszym rozwiazaniem podobno jest wlasnie ten wynalazek. Poza tym robie glownie krotkie odcinki ok 3 km.
Na foto "Vacuum Hose"?

W M54 montaz chyba prosty jak na foto

Na foto "Vacuum Hose"?

W M54 montaz chyba prosty jak na foto

- MARC
- Administrator
- Posty: 5533
- Rejestracja: 12 lip 11, 3:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Gadu-Gadu: 4317162
- Lokalizacja: KRAKÓW
Powiem tak...
Miałem M54B30 jeździła na krótkich odcinkach...
Miałem OE odmę, zmieniłem ją osobiście...
Na dzień dzisiejszy mam na sprzedaż odmę z przewodami OE "wersję ocieploną" którą to polecam Tobie.
Jest otulona czymś a'la gąbka, pianka. Mróz nie powinien jej nic zrobić.
OCT który chcesz zamontować ma zasadniczą wadę...
Lewe powietrze które zasysa, przez co silnik może pracować nieprawidłowo. Widać to doskonale np w INPIE na wykresach.
Połączenia wężyków z pojemnikiem są beznadziejne, uszczelniają je o-ringi które są luźne.
Miałem z tym do czynienia i nie polecam.
Na rynku nie widziałem ŻADNEGO producenta godnego polecenia...
Miałem M54B30 jeździła na krótkich odcinkach...
Miałem OE odmę, zmieniłem ją osobiście...
Na dzień dzisiejszy mam na sprzedaż odmę z przewodami OE "wersję ocieploną" którą to polecam Tobie.
Jest otulona czymś a'la gąbka, pianka. Mróz nie powinien jej nic zrobić.
OCT który chcesz zamontować ma zasadniczą wadę...
Lewe powietrze które zasysa, przez co silnik może pracować nieprawidłowo. Widać to doskonale np w INPIE na wykresach.
Połączenia wężyków z pojemnikiem są beznadziejne, uszczelniają je o-ringi które są luźne.
Miałem z tym do czynienia i nie polecam.
Na rynku nie widziałem ŻADNEGO producenta godnego polecenia...
-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 wrz 17, 11:32
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Józefów
Hmm ale z tego co widzialem to chyba wlasnie weze sie kupuje oddzielnie wiec chyba mozna dokupic dobrej jakosci aby wlasnie nie zasysal lewgo powietrza, wydaje mi sie ze obecnie sa wyzsze szanse na lewe powietrze przy starych i pewnie pokruszonych starych wezach z odmy (jezeli sa cale jeszcze) To jedyny minus?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5533
- Rejestracja: 12 lip 11, 3:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Gadu-Gadu: 4317162
- Lokalizacja: KRAKÓW
To nie chodzi o węże tylko o połączenia.
Gwarantuję że będzie łapał lewe.
Poza tym odma odgrywa jeszcze jedną ważną rolę...
Reguluje ciśnienie.
Mówię Ci nie kombinuj tylko kup wszystko OE.
Wydaje mi się, że bardziej chcesz mieć "bajer" w postaci OCT
Gwarantuję że będzie łapał lewe.
Poza tym odma odgrywa jeszcze jedną ważną rolę...
Reguluje ciśnienie.
Mówię Ci nie kombinuj tylko kup wszystko OE.
Wydaje mi się, że bardziej chcesz mieć "bajer" w postaci OCT
-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 wrz 17, 11:32
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Józefów
Nie takie "bajery" mnie nie kreca, czytalem opinie na temat odmy ze niektorzy zmieniaja ja co roku. Wiec myslalem ze to raz zrobie i bedzie spokoj...No i troche mnie przeraza jej wymiana 

- MARC
- Administrator
- Posty: 5533
- Rejestracja: 12 lip 11, 3:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Gadu-Gadu: 4317162
- Lokalizacja: KRAKÓW
Bez przesady, na forum jest mój poradnik jak ją wymienić, zrobisz to spokojnie...
OCT nie jest na dożywocie...
Odmę jeżeli będziesz sprawdzał co 2 lata to będzie super...
Są tacy którzy nigdy jej nie wymieniali i jeżdżą nadal...
Jak będziesz chciał kupić to mam zestaw OE (odma + 2 przewody) z wersji "dla zimnych krajów".

OCT nie jest na dożywocie...
Odmę jeżeli będziesz sprawdzał co 2 lata to będzie super...
Są tacy którzy nigdy jej nie wymieniali i jeżdżą nadal...
Jak będziesz chciał kupić to mam zestaw OE (odma + 2 przewody) z wersji "dla zimnych krajów".

-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 wrz 17, 11:32
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Józefów
Dzieki za szybkie i fachowe odpowiedzi, a powiesz mi jeszcze jak w tym programie INPA sprawdzic czy teraz nie lapie lewego powietrza? Dopiero go poznaje i troche malo intuicyjny jest w porownaniu do VAG (dodatkowo niemieckiego jakos nie moge opanowac, sciagnelem jakies spolszczenie ale jest tylko na 1 strone)
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7035
- Rejestracja: 11 kwie 15, 10:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
jesli masz lewe powietrze to bedziesz mial w INPA widoczne bledy mieszanki
i w koncu zapali sie tez check engine
bledy mozesz sprawdzic wybierajac auto->potem swoj silnik a potem
F4 odczytywanie bledow i F1 odczyt bledow (F2 jest kasowanie)
a wymiane odmy mozesz zobaczyc np tutaj (nie zebym reklamowal
)
https://www.youtube.com/watch?v=eyx57dzABg8
zajrzyj tez do tematu szczursona
http://e46forum.pl/99-320i-sedan-szczursona-20167-270#p217133
i w koncu zapali sie tez check engine
bledy mozesz sprawdzic wybierajac auto->potem swoj silnik a potem
F4 odczytywanie bledow i F1 odczyt bledow (F2 jest kasowanie)
a wymiane odmy mozesz zobaczyc np tutaj (nie zebym reklamowal

https://www.youtube.com/watch?v=eyx57dzABg8
zajrzyj tez do tematu szczursona
http://e46forum.pl/99-320i-sedan-szczursona-20167-270#p217133
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 11 Odpowiedzi
- 3983 Odsłony
-
Ostatni post autor: adi3d
-
- 2 Odpowiedzi
- 1139 Odsłony
-
Ostatni post autor: maroco999
-
- 3 Odpowiedzi
- 676 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 17 Odpowiedzi
- 2689 Odsłony
-
Ostatni post autor: Krb
-
- 5 Odpowiedzi
- 1299 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112