[M52B25TU] padnięta uszczelka pod głowica

Kamiloo92
Posty: 5
Rejestracja: 21 kwie 18, 6:49
BMW: E46 320d touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów

#1

Post autor: Kamiloo92 »

Witam padła mi uszczelka pod głowica w 323i i moje pytanie co najbardziej się opłaca zrobić? Remontować, swapowac?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10340
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Jak tylko uszczelka to robić oczywiście.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Kamiloo92
Posty: 5
Rejestracja: 21 kwie 18, 6:49
BMW: E46 320d touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów

#3

Post autor: Kamiloo92 »

maniek21112 pisze:Jak tylko uszczelka to robić oczywiście.
Jaki koszt całkowity takiej naprawy? Myślałem kupić goły słupek a to koszt 1300 zł

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10340
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Wymiana słupka nie będzie kosztować przecież 200,- i nie masz pewności co do stanu. O wycenę pytaj w okolicznych warsztatach, ceny mocno się różnią.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Grzechu16
Bywalec forum
Posty: 521
Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
BMW: E46 318i [m43] 118KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice

#5

Post autor: Grzechu16 »

Kamiloo92 pisze: 6 paź 18, 20:56Jaki koszt całkowity takiej naprawy? Myślałem kupić goły słupek a to koszt 1300 zł
Ludzie przecież to zwykła uszczelka, trzeba wymienić i jeździć dalej. Na co Ci nowy słupek?
Awatar użytkownika
yeti
Bywalec forum
Posty: 247
Rejestracja: 10 sty 18, 19:22
BMW: 320
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: swarzędz

#6

Post autor: yeti »

kupisz słupek i nie będziesz wiedział w jakim jest stanie.
Kamiloo92
Posty: 5
Rejestracja: 21 kwie 18, 6:49
BMW: E46 320d touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów

#7

Post autor: Kamiloo92 »

Dowiedziałem się jeszcze ze silnik najprawdopodobniej był zalany doktorem przez poprzedniego właściciela. Więc chyba słupek będzie rozsądnym wyjściem

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#8

Post autor: WKRENTEK77 »

Ktoś zalał silnik doktorem sądząc że to pomoże uszczelce pod głowicą .Nie widzę jakiegoś większego sensu wymiany całego słupka ,wymień uszczelkę sprawdź głowicę czy nie ma odkształceń lub pęknięć do tego świeży syntetyk i jazda .
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”