M52B20TU kręci, nie odpala

Darmiann
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 11 gru 22, 9:21
BMW: 318i M43B19
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec

M52B20TU kręci, nie odpala

Post autor: Darmiann »

Witam, przyszedł czas na zmianę silnika z m43 na m52tu. Silnik po włożeniu, spięciu kabli etc. Kręci nie odpala, brak iskry jak i paliwa na listwie wtryskowej. EWS wyrzucony ze sterownika. Nie mogę dojść ładu doradzcie coś :oops:
w0jta5
Bywalec forum
Posty: 101
Rejestracja: 26 lis 21, 8:02
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Karkonosze

Post autor: w0jta5 »

Pompa paliwa nie rusza w ogóle?
Sprawdź bezpieczniki w skrzynce DME, bo wygląda jakbyś nie miał zasilania na wtryskiwacze i cewki
Obrazek
Darmiann
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 11 gru 22, 9:21
BMW: 318i M43B19
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec

Post autor: Darmiann »

Pompa nie chodzi, nic nie słychać nawet po sciagnelista kanapy. Wrócę i zobaczę ten bezpiecznik
Darmiann
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 11 gru 22, 9:21
BMW: 318i M43B19
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec

Post autor: Darmiann »

W inpie wyskakuje błąd przekaźnika pompy, gdzie on się znajduję?
w0jta5
Bywalec forum
Posty: 101
Rejestracja: 26 lis 21, 8:02
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Karkonosze

Post autor: w0jta5 »

Za schowkiem pasażera.
Obrazek
Darmiann
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 11 gru 22, 9:21
BMW: 318i M43B19
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec

Post autor: Darmiann »

Nie miałem nawet czasu żeby zerknąć na forum. A więc tak, przekaźniki sprawdzone, bezpieczniki te pod schowkiem jak i w DME sprawdzone a nawet podmienione na sprawne dalej nic. EWS zmostkowany i nadal nie rusza. Po zapłonie nie świeci się check engine(wcześniej świecił) oraz wywala temperaturę na czerwone pole. Masy dokręcone i sprawdzone. Jakieś inne propozycje co do sprawdzenia? Może sterownik uwalony i do wymiany? Dodam również że ze sterownikiem nie mogę się połączyć, już powoli wymiekam przy tym aucie :P
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10162
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

Post autor: maniek21112 »

Temperatura na czerwone pole to brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Możesz dla testu odpiąć licznik i wtedy sprawdzić czy odpali.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Darmiann
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 11 gru 22, 9:21
BMW: 318i M43B19
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec

Post autor: Darmiann »

maniek21112 pisze: 6 lip 23, 6:21 Temperatura na czerwone pole to brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Możesz dla testu odpiąć licznik i wtedy sprawdzić czy odpali.
Stawiam, że raczej nie pomoże i licznik wykluczam. Silnik poprzedni działał bez zarzutu po włożeniu tego i spięciu nic nie trybi. Słyszałem również, że czerwone pole ukazuje się gdy sterownik wchodzi w bootmode?? a ile w tym prawdy nie mam pojęcia. Jakieś inne propozycje? Czy podmianka sterownika i sprawdzać?
Darmiann
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 11 gru 22, 9:21
BMW: 318i M43B19
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec

Post autor: Darmiann »

Sterownik zmieniony a nadal ta sama sytuacja
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2088
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

Post autor: Broder »

sterownik nie ma zasilania, cos poszlo nie tak z kabelkami :Search:
Obrazek
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Benzyna”