M52B20 falujące obroty, brak mocy

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#11

Post autor: maniek21112 »

Pojeździj trochę i wtedy pokaż korekty.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Vampires
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 10 lis 20, 14:59
BMW: 320ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Czarnków

#12

Post autor: Vampires »

Sorrki, że teraz dopiero, ale nie jeździłem samochodem, teraz dopiero mogę znowu do tego przysiąść.
Tutaj korekty: https://prnt.sc/vtl122

Wszystkie 10 błędów znowu się wyświetla na komputerze.
Vampires
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 10 lis 20, 14:59
BMW: 320ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Czarnków

#13

Post autor: Vampires »

Zauważyłem tez dziwną rzecz. Jechałem wczoraj jakieś 30km i od samego momentu odpalenia były falujące obroty, brak mocy. A w drodze powrotnej już tych objawów nie było, wszystko działało tak jak powinno.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#14

Post autor: maniek21112 »

Zobacz jak to wygląda podczas jazdy z dużym obciążeniem, przy wyższych prędkościach, prawdopodobnie jest gdzieś jeszcze niewielka nieszczelność. Sprawdź zaślepki za kolektorem dolotowym.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Vampires
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 10 lis 20, 14:59
BMW: 320ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Czarnków

#15

Post autor: Vampires »

Odma wraz z wszystkimi wężykami wymieniona. Samochód ma jakby więcej mocy, chodzi dużo ciszej, naprawdę dużo, obroty chyba nie falują, ale znowu wywaliło check engine, niżej daje błędy oraz odczyty z korekt. Kasowałem adaptacje, zrobiłem 60km i pojawił się check.

https://prnt.sc/105tswk
https://prnt.sc/105ttqg

Jak mogę sprawdzić te zaślepki?
Vampires
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 10 lis 20, 14:59
BMW: 320ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Czarnków

#16

Post autor: Vampires »

Zrobiłem następne 100km, pojawił się jeszcze jeden błąd.
https://prnt.sc/106gqho
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#17

Post autor: maniek21112 »

Normalnie, wsadzić łapkę za kolektor i wymacać, gdzieś jest jeszcze lewe powietrze, pod obciążeniem. Przewody odmy jakiej firmy? Niektóre nie siadają jak należy i jest nieszczelność. Brak sygnału sondy za katalizatorem na banku 2, albo umarła albo nie ma zasilania.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Vampires
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 10 lis 20, 14:59
BMW: 320ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Czarnków

#18

Post autor: Vampires »

Okej, postaram się znaleźć tą nieszczelność. Mam natomiast nowy problem. Zauważyłem jeszcze na zimówkach 15stkach że spadają obroty przy kręceniu kierą na postoju. Kilka dni później założyłem 18stki i mam wrażenie że pompa wspomagania padła, ale wolę się upewnić. Otóż przy nawet minimalnym ruchu kierownicą ona jak i koła się trzęsą, samo kręcenie jest też jakby cięższe. Podczas jazdy tego problemu nie ma, chyba że by małej prędkości w ostrych zakrętach. Płynu było min. dolałem ale żadnych zmian. Zacząć od wymiany płynu, czy od razu wymieniać pompę?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#19

Post autor: maniek21112 »

Skoro po uzupełnieniu płynu zmian brak to pompa umiera.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#20

Post autor: scghost »

Vampires pisze: 6 mar 21, 15:37 spadają obroty przy kręceniu kierą na postoju

to akurat normalne
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”