m47n wyrwało korek spustowy chłodnicy podczas jazdy
: 19 paź 18, 18:29
HELP
dzisiaj chciałem zrobić pierwszą trasę wczoraj zrobiłem tylko 5km z prędkościami do 190km/h i tak patrzyłem ile stopni osiąga silnik przed wymianą płynu od zawsze w lato było 88stp a w zimę 86stp.Termostat egr mam nowy a główny 3 lata temu ori bmw kupiony
sprawa ma się tak w teście temperatura maks podczas jazdy była 83stp.. jak stanąłem i auto chodziło na postoju to wskoczyło na 85/86 a jak ruszyłem znów 83 i tak się utrzymywało..mówię odpowietrze jutro układ jeszcze raz bo jadę do miasta umyć to auto itp i co? 2km od domu jakiś huk i nagle na zegarach kontrolka płynu chłodniczego zatrzymałem się zgasiłem auto a tu pod autem się leje z chłodnicy..wyjeb... korek chłodnicy dolny spustowy dodam zmieniłem też 3 dni temu korek wlewu płynu na nowy Behr 1.4bar bo obecny był stary ori to raz dwa opony dwie mi w płynie zachlapało,zmyłem wodą z konefce ale nie wiem czy mi opon płyn nie uszkodził a druga nieprzyjemna sytuacja to jak koledzy podjechali bo musieliśmy na drodze Krajowej nawrócić a tu tir za tirem i nie ma jak auta przestawić w drugą stronę a do przodu jechać nie było sensu bo tam nigdzie skrętu dużego nie było by zawrotkę zrobić no ale przestawiliśmy we trzech auto i corsa mnie holowała do domu potem wepchnęło sie samochód na podwórko..a tu kur.. na dodatek płyn wspomagania zjebał... alternator nie wiem od czego...
z chłodnicą to sam mogłem dać ciała bo pamiętam,że jak ją miałem wyjętą i wykręcałem korek z niej to kręciła mi się też ta śruba zielona co jest w koło korka ona ma takie zabezpieczenia no i co zostało to pusty otwór w chłodnicy i kawałek bolca który blokuje.. musiał się przestawić.. i wyjebało płyn to i na poduszkę silnika mi poleciał,magiel itp.Musiałem rozbierac wszystko z przodu,popsikałem takim APC bo miałem pod reką na poduszkę,magiel itp a potem garnuszek mały z wodą i oblałem kilka razy poduszki.Boje się,że mi ten glikol coś porobi z poduszkami,oponami itp do tego na tuleje wahacza poleciało,wahacz.Nie miałem nic pod ręką to pierw atomizer z APC 1:20 na wszystkie elementy a potem wodą zwykłą w garnuszku polewałem eh i to nie koniec problemów gadałem z Mackiem od czescidobmw i mówi,że korka do mojej chłodnicy nie ma bo ja kupowałem chłodnicę 3,4 lata temu u niego ale brałem DENSO 500zł CHYBA dałem najdroższa to była.Behr i Nissens nie chciał za nic wpasować się w zalzuje chłodnicy... zato denso wskoczyło idelanie.. i jedyna opcja kupno ori korka za 40zł BMW ale nie ma sie pewnosci czy on spasuje jak nie to jestem w czarnej..
dzisiaj chciałem zrobić pierwszą trasę wczoraj zrobiłem tylko 5km z prędkościami do 190km/h i tak patrzyłem ile stopni osiąga silnik przed wymianą płynu od zawsze w lato było 88stp a w zimę 86stp.Termostat egr mam nowy a główny 3 lata temu ori bmw kupiony
sprawa ma się tak w teście temperatura maks podczas jazdy była 83stp.. jak stanąłem i auto chodziło na postoju to wskoczyło na 85/86 a jak ruszyłem znów 83 i tak się utrzymywało..mówię odpowietrze jutro układ jeszcze raz bo jadę do miasta umyć to auto itp i co? 2km od domu jakiś huk i nagle na zegarach kontrolka płynu chłodniczego zatrzymałem się zgasiłem auto a tu pod autem się leje z chłodnicy..wyjeb... korek chłodnicy dolny spustowy dodam zmieniłem też 3 dni temu korek wlewu płynu na nowy Behr 1.4bar bo obecny był stary ori to raz dwa opony dwie mi w płynie zachlapało,zmyłem wodą z konefce ale nie wiem czy mi opon płyn nie uszkodził a druga nieprzyjemna sytuacja to jak koledzy podjechali bo musieliśmy na drodze Krajowej nawrócić a tu tir za tirem i nie ma jak auta przestawić w drugą stronę a do przodu jechać nie było sensu bo tam nigdzie skrętu dużego nie było by zawrotkę zrobić no ale przestawiliśmy we trzech auto i corsa mnie holowała do domu potem wepchnęło sie samochód na podwórko..a tu kur.. na dodatek płyn wspomagania zjebał... alternator nie wiem od czego...
z chłodnicą to sam mogłem dać ciała bo pamiętam,że jak ją miałem wyjętą i wykręcałem korek z niej to kręciła mi się też ta śruba zielona co jest w koło korka ona ma takie zabezpieczenia no i co zostało to pusty otwór w chłodnicy i kawałek bolca który blokuje.. musiał się przestawić.. i wyjebało płyn to i na poduszkę silnika mi poleciał,magiel itp.Musiałem rozbierac wszystko z przodu,popsikałem takim APC bo miałem pod reką na poduszkę,magiel itp a potem garnuszek mały z wodą i oblałem kilka razy poduszki.Boje się,że mi ten glikol coś porobi z poduszkami,oponami itp do tego na tuleje wahacza poleciało,wahacz.Nie miałem nic pod ręką to pierw atomizer z APC 1:20 na wszystkie elementy a potem wodą zwykłą w garnuszku polewałem eh i to nie koniec problemów gadałem z Mackiem od czescidobmw i mówi,że korka do mojej chłodnicy nie ma bo ja kupowałem chłodnicę 3,4 lata temu u niego ale brałem DENSO 500zł CHYBA dałem najdroższa to była.Behr i Nissens nie chciał za nic wpasować się w zalzuje chłodnicy... zato denso wskoczyło idelanie.. i jedyna opcja kupno ori korka za 40zł BMW ale nie ma sie pewnosci czy on spasuje jak nie to jestem w czarnej..