M47N wyciek płynu chłodniczego

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
karmaz 13
Bywalec forum
Posty: 427
Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: łaziska górne

#11

Post autor: karmaz 13 »

Kunio pisze:Sprawdzałem, nie widać na nim pęknięć. Chyba że w miejscu od przodu, ale tam bym widział jakieś ślady płynu
zbiorniczki podobno pekają z boku,karton pod auto i idetyfikacja gdzie kapie
Kunio
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 13 sie 13, 11:44
BMW: 320D Touting M47N
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#12

Post autor: Kunio »

Znaczy co? Zostawic go na noc na kartonie czy uruchomiony na kilkanascie min i obserwowac? Widzialbym bialy osad gdyby gdzies cieklo.
karmaz 13
Bywalec forum
Posty: 427
Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: łaziska górne

#13

Post autor: karmaz 13 »

Kunio pisze:Znaczy co? Zostawic go na noc na kartonie czy uruchomiony na kilkanascie min i obserwowac? Widzialbym bialy osad gdyby gdzies cieklo.
zrobiłbym i to i tamto
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#14

Post autor: Młody90 »

Kunio pisze:Znaczy co? Zostawic go na noc na kartonie czy uruchomiony na kilkanascie min i obserwowac? Widzialbym bialy osad gdyby gdzies cieklo.
to juz miales zrobic po pierwszych naszych postach , to raczej logiczne ze jak nie masz kanału to karton i kukać czy kapie,leci,scieka.. czy to na wlaczonym/wylaczonym silniku .. nikt Ci tu nie wywróży skąd kapie /cieknie bo tego nie widzimy,mozemy ewentualnie wskazac miejsca/czynnosci na jakie trzeba spojrzec/ wykonać. A Tobie raczej nie zależy zeby szybko usunac usterke, tydzien minal a Ty nawet podstawowych rzeczy nie sprawdziles. Luuuuudzieee no ogarnijcie się !.
omegax1
Bywalec forum
Posty: 171
Rejestracja: 25 sty 12, 20:10
BMW: 328 Ci + LPG
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: lublin

#15

Post autor: omegax1 »

mi ciekło z dolnego mocowania zbiorniczka wyrównawczego.

wymiana o-ringa zamknęła temat.
bo przyjaciołom się ufo...
Kunio
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 13 sie 13, 11:44
BMW: 320D Touting M47N
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#16

Post autor: Kunio »

Młody90 pisze: to juz miales zrobic po pierwszych naszych postach , to raczej logiczne ze jak nie masz kanału to karton i kukać czy kapie,leci,scieka.. czy to na wlaczonym/wylaczonym silniku .. nikt Ci tu nie wywróży skąd kapie /cieknie bo tego nie widzimy,mozemy ewentualnie wskazac miejsca/czynnosci na jakie trzeba spojrzec/ wykonać. A Tobie raczej nie zależy zeby szybko usunac usterke, tydzien minal a Ty nawet podstawowych rzeczy nie sprawdziles. Luuuuudzieee no ogarnijcie się !.
Kolego, nie sprawdzałem bo nie miałem możliwości. Wczoraj profilaktycznie kupiłem nowy korek. Dzisiaj w garażu odpaliłem i rozgrzałem auto. Kartony pod spód i czekanie. Niestety ani od góry ani od dołu nic nie widać. A sam zbiorniczek jest dobry bo po jeździe (bez żaluzji, żeby był lepszy dostęp) wjechałem prosto na warsztat i koleś mi sprawdzał czy coś leci. Nie było widać. Prawdopodobnie trzeba przejrzeć cały układ chłodzenia, a jak tak patrze na schemat silnika to tych węży jest tyle, że nie wiem czy da się to zrobić nie wywalając połowy osprzętu. Znacie jakiegoś kumatego mechanika w warszawie co by mi to przejrzał ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”