zbiorniczki podobno pekają z boku,karton pod auto i idetyfikacja gdzie kapieKunio pisze:Sprawdzałem, nie widać na nim pęknięć. Chyba że w miejscu od przodu, ale tam bym widział jakieś ślady płynu
M47N wyciek płynu chłodniczego
-
- Bywalec forum
- Posty: 427
- Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: łaziska górne
-
- Bywalec forum
- Posty: 427
- Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: łaziska górne
zrobiłbym i to i tamtoKunio pisze:Znaczy co? Zostawic go na noc na kartonie czy uruchomiony na kilkanascie min i obserwowac? Widzialbym bialy osad gdyby gdzies cieklo.
-
- Bywalec forum
- Posty: 2279
- Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
- BMW: 320D M47
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
- VIN: KE44253
to juz miales zrobic po pierwszych naszych postach , to raczej logiczne ze jak nie masz kanału to karton i kukać czy kapie,leci,scieka.. czy to na wlaczonym/wylaczonym silniku .. nikt Ci tu nie wywróży skąd kapie /cieknie bo tego nie widzimy,mozemy ewentualnie wskazac miejsca/czynnosci na jakie trzeba spojrzec/ wykonać. A Tobie raczej nie zależy zeby szybko usunac usterke, tydzien minal a Ty nawet podstawowych rzeczy nie sprawdziles. Luuuuudzieee no ogarnijcie się !.Kunio pisze:Znaczy co? Zostawic go na noc na kartonie czy uruchomiony na kilkanascie min i obserwowac? Widzialbym bialy osad gdyby gdzies cieklo.
-
- Bywalec forum
- Posty: 93
- Rejestracja: 13 sie 13, 11:44
- BMW: 320D Touting M47N
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Kolego, nie sprawdzałem bo nie miałem możliwości. Wczoraj profilaktycznie kupiłem nowy korek. Dzisiaj w garażu odpaliłem i rozgrzałem auto. Kartony pod spód i czekanie. Niestety ani od góry ani od dołu nic nie widać. A sam zbiorniczek jest dobry bo po jeździe (bez żaluzji, żeby był lepszy dostęp) wjechałem prosto na warsztat i koleś mi sprawdzał czy coś leci. Nie było widać. Prawdopodobnie trzeba przejrzeć cały układ chłodzenia, a jak tak patrze na schemat silnika to tych węży jest tyle, że nie wiem czy da się to zrobić nie wywalając połowy osprzętu. Znacie jakiegoś kumatego mechanika w warszawie co by mi to przejrzał ?Młody90 pisze: to juz miales zrobic po pierwszych naszych postach , to raczej logiczne ze jak nie masz kanału to karton i kukać czy kapie,leci,scieka.. czy to na wlaczonym/wylaczonym silniku .. nikt Ci tu nie wywróży skąd kapie /cieknie bo tego nie widzimy,mozemy ewentualnie wskazac miejsca/czynnosci na jakie trzeba spojrzec/ wykonać. A Tobie raczej nie zależy zeby szybko usunac usterke, tydzien minal a Ty nawet podstawowych rzeczy nie sprawdziles. Luuuuudzieee no ogarnijcie się !.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 2981 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: 14seba15
-
- 2 Odpowiedzi
- 3057 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 8 Odpowiedzi
- 7011 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 3424 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Domin
-
- 11 Odpowiedzi
- 9919 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamil91
-
- 4 Odpowiedzi
- 1634 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: patryk41266
-
- 0 Odpowiedzi
- 1317 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: r4mzi
-
- 13 Odpowiedzi
- 3172 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 1 Odpowiedzi
- 1336 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarula
-
- 15 Odpowiedzi
- 5376 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Rafik84