Strona 1 z 2

[ M47N ] Testy: YACCO, Valvoline, MOBIL1, Castrol

: 18 lip 08, 15:11
autor: spinecki
Niedawno zmieniłem olej. Z racji tego, ze poprzednio mialem zalany 5w30 Mobil1 nie chcialem zmieniac na 0w40.
Tym bardziej, ze nie moglem znalezc dobrego oleju 0w40 (chyba tylko Valvoline sie nadaje).

Kupiłem wiec na Allegro olej YACCO VX1703 5W30:

http://www.allegro.pl/item385376363_yacco_vx1703_5w30_2l_bmw_mb_nissan_renault_dpf.html

Olej wystepuje w bankach 2 litrowych. Nie jest rozlewany w Polsce (Castrol i Mobil są rozlewane w Polsce!).

Homologacje i specyfikacje
API SM/CF
ACEA C3-04
ACEA A3/B4-04
ACEA A3/B3
BMW Longlife-04
BMW Longlife-01
BMW Longlife-98

NISSAN (pojazdy wyposażone w DPF)
SUZUKI (silniki 1,9 DdiS)
MB 229.51 / 229.31

Silnik pracuje bez problemu.

Aktualizacja:
Po pierwszym 1000km silnik dalej pracuje bezproblemowo, bardzo ładnie.
Tak jakby mniej kopcil na czarno-ciemno szaro (czyt. chmurki przy gwaltownym przyspieszaniu).


Pozdrawiam,
spinecki

Re: [ M47N ] Testy: YACCO, Valvoline, MOBIL1, Castrol

: 20 sty 10, 11:15
autor: spinecki
Potem zalalem Valvoline, tez 5w30.
Nastepna zmiana to juz MOBIL1 0w40 Turbo Diesel. Na razie jestem zadowolony...
...ale kolejna zmiana bedzie na Castrol Edge Sport 0w40 :)

Generalnie lepkosc 0w40 podoba mi sie bardziej niz 5w30.

Re: [ M47N ] Testy: YACCO, Valvoline, MOBIL1, Castrol

: 21 sty 10, 9:06
autor: OSA BMW
Od poczatku u mnie byl lany castrol 5W/30 jak juz cos sie zmieni to nie z mojej reki

Re: [ M47N ] Testy: YACCO, Valvoline, MOBIL1, Castrol

: 31 lip 13, 15:04
autor: spinecki
Mały update:
W między czasie jeździłem jeszcze na Castrol 0w40 oraz Mobilu1 Turbo Diesel
też chyba 0w40. Zarówno jeden jak i drugi olej znikał. Mobil1 Turbo Diesel
do tego stopnia, że aż zapaliła mi się kontrolka oleju... Po czym rzuciłem 0w40 w cholere
i przeszedłem na rekomendowane 5w30 Castrola EDGE. Od trzech wymian nie ubywa mi oleju...

Castrol EDGE 5w30 nie znika praktycznie w ogóle przez 15-20 tys. KM. Polecam. :supcio:

Re: [ M47N ] Testy: YACCO, Valvoline, MOBIL1, Castrol

: 31 lip 13, 16:34
autor: romanikxxl
spinecki pisze:Mały update:


Castrol EDGE 5w30 nie znika praktycznie w ogóle przez 15-20 tys. KM. Polecam. :supcio:
Bo jest gęściejszy niż 0w40 :)

Re: [ M47N ] Testy: YACCO, Valvoline, MOBIL1, Castrol

: 31 lip 13, 16:36
autor: Frost
Castrol Edge to przecież woda jest. Serio jest gęściejszy niż 0w40?

Re: [ M47N ] Testy: YACCO, Valvoline, MOBIL1, Castrol

: 31 lip 13, 16:37
autor: romanikxxl
Frost pisze:Castrol Edge to przecież woda jest. Serio jest gęściejszy niż 0w40?
5w30 gęściejszy niż 0w40.

Re: [ M47N ] Testy: YACCO, Valvoline, MOBIL1, Castrol

: 31 lip 13, 16:39
autor: spinecki
Gęściejszy nie gęściejszy :) - nie ubywa go praktycznie w ogóle (100-200 ml na 15-20 tys. KM).
Po moich kombinacjach (łącznie ze zniknięciem pewnie ponad litra Mobil1 Turbo Diesel) w końcu
mam dobry olej...

Re: [ M47N ] Testy: YACCO, Valvoline, MOBIL1, Castrol

: 31 lip 13, 16:44
autor: scenic
ja jezdza na Valvoline 0w40 i jestem bardzo zadowolony, przejechalem juz jakies 7000km od wymiany i nie dolalem nawet grama..

Re: [ M47N ] Testy: YACCO, Valvoline, MOBIL1, Castrol

: 31 lip 13, 16:52
autor: romanikxxl
Ja jeździłem na Mobil 1 New Life 0w40 i nie znikał ponad normę.

©2024 phpBB SEO by Inveo