M47n Ciezko odpala na zimnym POMOCY

Stafonlybmw
Posty: 4
Rejestracja: 10 sty 22, 19:19
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Kwidzyn
VIN: PP13865

#1

Post autor: Stafonlybmw »

witam wszystkich , mam problem z moja E46 320d 150km ,otóż mialem bledy swiec i sterownika, wymienilem swiece i wstawilem naprawiony sterownik .
bledy zniknely ,jednak auto nadal pali bardzo ciezko nawet przy mrozie -1... :Search:
zmienilem takze filtr paliwa , jednak bez rezultatu ,pompa progowa wporzadku ,przekaznik pompy takze.. nie mam rady
wyskakuje blad 4121 (nieznany kod usterki) i 46E3 (moduł wewnetrzny 5)
nigdzie nie moge znalezc informaacji co to moze byc. sprawdzalem takze przekaznik DDE niebieski (takze ok.)
czy moze byc tak , ze pompa progowa mnie trzyma cisnienia i po nocy jest ciezko go zapalic?
dodam ,ze jak juz zaskoczy , to pochodzi z kilka sekund i gasnie ,jakby odcinalo zaplon.
dwa razy , za trzecim juz ok . pochodzi minute , zgasze i moge bez oproblemu ponoiwnie odpalic .
tylko pop nocy tak jest , ktos cos poradzi?
nie mam inpy uzywam delphi
z gory dziekuje za pomoc
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

4121 DDE: Przekaźnik główny DDE
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Stafonlybmw
Posty: 4
Rejestracja: 10 sty 22, 19:19
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Kwidzyn
VIN: PP13865

#3

Post autor: Stafonlybmw »

Tyle że sprawdziłem ten przekaznik i jest ok
Igna 1+
Bywalec forum
Posty: 108
Rejestracja: 11 mar 21, 20:30
BMW: Bmw e83
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Suwałki

#4

Post autor: Igna 1+ »

Daj najpierw na zaplon i poczekaj chwile wyłącz i włącz ponownie też czekaj (niech napompuje paliwa pompa) i tak do 3, 4 razy i wtedy odpal jak odpali odrazu to coś z pompa paliwa może być nie tak, sprawdź też w ukrytym menu przed odpaleniem jaka wartość pokazuje temp płynu chłodniczego. No i przekaznik te sprawdź raz jeszcze być może mają zimne luty trzeba rozebrać i poprawić lutownica miejsca lutownica tych nóżek.
Stafonlybmw
Posty: 4
Rejestracja: 10 sty 22, 19:19
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Kwidzyn
VIN: PP13865

#5

Post autor: Stafonlybmw »

Tak zrobiłem. Temperatura w menu 000 pompowałem 4 razy nic nie pomoglo.
Znów męczyłem go 10 minut ponad zaskoczył pochodził kilka sekund zgasł i tak z 4 razy za 5 razem już normalnie nie gasł..
Magia normalnie , co się dzieje ?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Załóż inny przekaźnik, siemens, nie tyco, które są obecnie w sprzedaży.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Igna 1+
Bywalec forum
Posty: 108
Rejestracja: 11 mar 21, 20:30
BMW: Bmw e83
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Suwałki

#7

Post autor: Igna 1+ »

Jak temp płynu była zero w ukrytym menu, jaką miałeś naprawdę na podwórku wtedy. Być może wtryski przelewaja, lub pompa nie domaga, w każdym bądź razie strzelał bym w układ zasilania paliwem skoro jak już odpali i potem nie ma problemów, lub któryś czujnik czegoś nie widzi. W momecie kreceniu sprawdź czy szybko nabija ciśnienie paliwa w listwie.
anthony
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 20 kwie 20, 13:44
BMW: BMW e46 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#8

Post autor: anthony »

Miałem tak w e36 325td. Wymiana pompy paliwa rozwiązała problem.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”