M47 wzrost spalania, błędy inpa

kierowcaBMWE46
Posty: 7
Rejestracja: 1 lip 13, 18:22
BMW: 320d 136KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#1

Post autor: kierowcaBMWE46 »

Przedliftowy 320d. Od jakiegoś czasu mam problem z autem. Chodzi o to że zaczęło mi palić prawie litr więcej na 100km. W INPIe mam takie błędy:
Obrazek
Obrazek
Pomoże ktoś? Czasami auto miało i nadal ma muła ale to już miałem dużo wcześniej przed wzrostem spalania.
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#2

Post autor: Frost »

Czujnik doładowania chyba plus świece żarowe plus czujnik poziomu oleju.
Roki
Weteran
Posty: 1279
Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
VIN: PA70818
Lokalizacja: Radom

#3

Post autor: Roki »

Po skasowaniu wywala ci te same czy po przejechaniu?Glow device to świeca żarowa.A boost pressure to czujnik doładowania.Albo nie działa ci zawór przy turbo albo do wyczyszczenia masz czujnik w kolektorze(z tyłu kolektora na klucz 10) ew.jest zerwany przewód.
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
kierowcaBMWE46
Posty: 7
Rejestracja: 1 lip 13, 18:22
BMW: 320d 136KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#4

Post autor: kierowcaBMWE46 »

Roki pisze:Po skasowaniu wywala ci te same czy po przejechaniu?Glow device to świeca żarowa.A boost pressure to czujnik doładowania.Albo nie działa ci zawór przy turbo albo do wyczyszczenia masz czujnik w kolektorze(z tyłu kolektora na klucz 10) ew.jest zerwany przewód.
Nawet nie wiem. Jakiś czas temu kasowałem i teraz mam znowu. Czyli z przepływką wszystko ok? ufffff.
Ten czujnik za kolektorem zdemontuje bez demontażu kolektora i filtra kabinowego?
Zawór przy turbo? Chodzi o jeden z dwóch elektrozaworków sterowania powietrza do doładowania? Jeden po lewej, a drugi po prawej stronie silnika? Czy może jeszcze jakiś kolejny zawór tam siedzi?
Roki
Weteran
Posty: 1279
Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
VIN: PA70818
Lokalizacja: Radom

#5

Post autor: Roki »

Skasuj błąd i odrazu odczytaj błedy i zobacz czy wyskoczy odrazu(to wtedy uszkodzony czujnik lub wiązka) albo po jeździe wtedy może być zabrudzony.
Czujnik w kolektorze wymontujesz bez zdejmowania kolektora ale musisz zdjąć całą pułkę gdzie jest przeciwpyłkowy.
Tak chodzi o te dwa elektrozaworki.Jak ci dochodzi ekonomizer przy pełnym bucie na 4 biegu?Dochodzi do 20l czy nie?
P.S.Część nr 17
Obrazek
Ostatnio zmieniony 15 cze 14, 16:04 przez Roki, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#6

Post autor: GUMMISS »

Zaworki SA dwa. Jeden od turbo obok niego a drugi od EGR i tez jest blisko wlasnie EGR. Jesli chodzi o czujnik ciśnienia doladowania to siedzi w kolektorze pod filtrem pylkowym i dostęp do niego jest bez demontażu niczego. Jednak latwiejsze dojście jest po odkreceniu obudowy filtra pylkowego to tylko 4 torxy ;)

Wysłane z mojego ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”