m47 utrata mocy po nagrzaniu
-
- Bywalec forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 10 gru 11, 23:52
- BMW: e46 320d m47
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
Witam
Borykam sie z problemem utraty mocy od około 2k obrotów po przejechaniu plus minus 30 km. Dodatkowo po tym czasie gdy dodam gazu auto dymi na szaro i slychac dziwne dzwieki, ktore ciezko mi okreslic, troche takie jakby gluszyly dzwiek silnik tj wybijaly go z rytmu. Wiem ze moze to oznaczac wiele rzeczy od zaworkow agr egr przez odme do pompy vt44 ale moze ktos mial podobne doswiadczenia i oszczędzi mi szukania na oślep.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Borykam sie z problemem utraty mocy od około 2k obrotów po przejechaniu plus minus 30 km. Dodatkowo po tym czasie gdy dodam gazu auto dymi na szaro i slychac dziwne dzwieki, ktore ciezko mi okreslic, troche takie jakby gluszyly dzwiek silnik tj wybijaly go z rytmu. Wiem ze moze to oznaczac wiele rzeczy od zaworkow agr egr przez odme do pompy vt44 ale moze ktos mial podobne doswiadczenia i oszczędzi mi szukania na oślep.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
-
- Bywalec forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 10 gru 11, 23:52
- BMW: e46 320d m47
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
tak, tak sądzę. dodam jeszcze ze mialem problem ze stojącym paliwem na listwie z wtryskami ale go zbagatelizowalem i nie wiem czy sam sobie tym nie strzeliłem w kolano.
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4024
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Paliwo w okolicy wtrysków pochodziło zapewne z nieszczelnych wężyków przelewowych. Mogło to spowodować cofanie się paliwa, bądź zapowietrzanie się pompy, jak wiadomo VP44 jest smarowana i chłodzona paliwem, a jak wpływa brak smarowania na spasowane ze sobą do tysięcznych mm pracujące części nie muszę tłumaczyć Za pewne wyciąga kopyta nastawnik. To dość popularna usterka w tym typie pompy.
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 10 gru 11, 23:52
- BMW: e46 320d m47
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
Wyczyscilem dolot oraz eletrozaworek przy turbo plus wymienilem filtr paliwa ( ta zima dała mu sie we znaki ) i autko ożyło.
Ożyło do 3000 obrotów, pozniej zachowuje sie jak wolnossące. Dolot szczelny i nie wiem co to moze byc. Przepływka ? Odma ? Co do przepływki to przy gazie w podłoge na 4 biegu spalanie jest 19 wiec chyba tak jak powinno być. Może jakieś inne pomysły ? Bo na szczescie chyba nie pompa, silnik pracuje rowno i nie przerywa.
Co do wycieku ropy na listwe - Wężyki przelewowe wymienione, stare byly szczelne. zauwazylem malutki wyciek przy drugim gnieździe wtrysku i mam pytanie, czy musze coś z tym robić czy może tak to zostać ? Odkręciłem i dokręciłem jeszcze raz przewód metalowy od pompy i wyciek się zmniejszyl, nawet nie nazwalbym tego wyciekiem tylko poceniem no ale jednak występuje. Co koledzy proponują ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Ożyło do 3000 obrotów, pozniej zachowuje sie jak wolnossące. Dolot szczelny i nie wiem co to moze byc. Przepływka ? Odma ? Co do przepływki to przy gazie w podłoge na 4 biegu spalanie jest 19 wiec chyba tak jak powinno być. Może jakieś inne pomysły ? Bo na szczescie chyba nie pompa, silnik pracuje rowno i nie przerywa.
Co do wycieku ropy na listwe - Wężyki przelewowe wymienione, stare byly szczelne. zauwazylem malutki wyciek przy drugim gnieździe wtrysku i mam pytanie, czy musze coś z tym robić czy może tak to zostać ? Odkręciłem i dokręciłem jeszcze raz przewód metalowy od pompy i wyciek się zmniejszyl, nawet nie nazwalbym tego wyciekiem tylko poceniem no ale jednak występuje. Co koledzy proponują ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4024
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Może po prostu rurka od wtrysku byłą luźna, albo źle siedziała. najlepiej to umyć teraz dokładnie czymś co rozpuści ropę (np z domowych sposobów to płyn do naczyń,szczotka i wiadro wody )i będziesz widział czy dalej cieknie. Co do mułowatości, to rozumiem że przy 3000 auto traci moc?
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 10 gru 11, 23:52
- BMW: e46 320d m47
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
tak do 3000 idzie pięknie. powyżej nagle braknie mu mocy.
Co do tej listwy to tak zrobilem wyczyscilem osuszylem i szukalem wyciekow no i spod drugiego gniazda wtrysku wlasnie zauwazylem delikatne wypacanie ropy
Co do tej listwy to tak zrobilem wyczyscilem osuszylem i szukalem wyciekow no i spod drugiego gniazda wtrysku wlasnie zauwazylem delikatne wypacanie ropy
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 1588 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MICHU782
-
- 3 Odpowiedzi
- 1907 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Karol5022
-
- 2 Odpowiedzi
- 1042 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Karol5022
-
- 11 Odpowiedzi
- 4754 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1649 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 16 Odpowiedzi
- 7344 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dejvv
-
- 4 Odpowiedzi
- 3051 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: stachugeniusz
-
- 6 Odpowiedzi
- 2472 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 975 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Krzychuya12
-
- 4 Odpowiedzi
- 1895 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112