[M47]Sterowanie podciśnieniowe - nieszczelny układ

Fiestor2
Bywalec forum
Posty: 68
Rejestracja: 8 sie 11, 19:57
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Lębork
Lokalizacja: Lębork

#1

Post autor: Fiestor2 »

Witajcie! Wczoraj miałem dyżur w pracy, jako że nie było specjalnie nic do roboty, zająłem się bumą :). Chciałem poczyścić filterki podciśnienia i... zapomniałem, że miałem klejony środkowy króciec od elektrozaworu EGR i podczas zdejmowania wężyka puścił. Dokładnie środkowy z tych trzech, lub jeżeli nie zdejmiemy całego filterka to dolny z dwóch. Dolny - filtr, środkowy - do takiego "trójnika idzie", górny do zawodu EGR. Auto idzie normalnie, kontrolki żadne się nie świecą. Jakie są następstwa tego, że do elektrozaworu nie dochodzi podciśnienie? EGR jest teraz zamknięty na amen? Czy tak można jeździć, czy np. błędne parametry mogą być podawane i np. wzrośnie spalanie, spadnie moc etc...? W sumie zaraz robię małą trasę to się okaże, ale może ktoś zdąży odpowiedzieć na moje pytanie.
Pozdrawiam
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#2

Post autor: romanikxxl »

Możesz śmiało z tym jeździć nawet lepiej dla silnika :D
Zaślep przewód ,który idzie do trójnika tym samym ominiesz uszkodzony elektrozawór. :)
Lektura http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=23&t=5139 :)
Romanikxxl
Fiestor2
Bywalec forum
Posty: 68
Rejestracja: 8 sie 11, 19:57
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Lębork
Lokalizacja: Lębork

#3

Post autor: Fiestor2 »

Tak sobie logicznie pomyślałem i też mi na to wychodziło :) Ale potrzebowałem odpowiedzi kogoś kompetentnego. Dzięki za odpowiedź ;) Pozdrawiam! Jadę w trasę :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”