[m47] Odpala i gaśnie

murzyn13
Posty: 1
Rejestracja: 27 lut 12, 23:58
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Koło

#1

Post autor: murzyn13 »

Witam bmw e46 320d.Mam duży problem bo moje bmw odpala i gaśnie pompa w zbiorniku chodzi ale co jest ciekawe to przepompowuje rope tylko do jednej komory i są takie objawy jakby się zapowietrzał układ a po podłączeniu kompa pokazało błąd "czujnik obrotu pompy wtryskowej"po mechanika myśli jest to coś z tym smokiem w lewej komorze zbiornika...jak miał ktoś taki problem to naprawdę proszę o pomoc:(
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#2

Post autor: romanikxxl »

Skoro pokazało błąd czujnika obrotów wałka to masz odpowiedź.
Info na temat http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=23&t=7954 :)
Romanikxxl
Awatar użytkownika
xlc
Bywalec forum
Posty: 1168
Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
BMW: e46 320d(M47)
Rok produkcji: 1999
Państwo: Holandia/Polska
Województwo: ---
Miasto: Maassluis/Radzionków

#3

Post autor: xlc »

Pomimo iz wywalilo ci blad czujnika i tak pokusil bym sie o sprawdzeniw czy faktycznie nie jest zapowietrzony uklad paliwowy(pisalem kiedys o tym jak to sie robi w m47 wiec poszukaj).odlacz tez przeplywke i sprawdz czy dalej wystepije problem.jesli odpowietrzanie i odlaczenie przeplywki nic nie da wtedy zabral bym sie za sprawdzenie vp44.z wlasnego doswiadczenia wiem ze silnik m47 jest ciezkim silnikiem do diagnozy czesto bywa ze na kompie wywala bledy zupelnie nie zwiazane z problemem np. brak mozliwosci odpalenia auta - blad na kompie to swiece a problem tkwil w pompie wtryskowej( do dzisiaj swiece nie wymienione a po bledzie nie ma sladu).
Edit: jezeli twoj problem wystepuje caly czas tzn .silnik odpala i gasnie to raczej malo prawdopodobne zeby ukl.paliwowy byl zapowietrzony .Jak byl by zapowietrzony raczej tylko raz by odpalil i zgasl pozniej juz tylko bys mogl silnik krecic do momentu zajechania rozrusznika albo padniecia aku.
Chcesz zobaczyć moją e46 kliknij fotkę ;)
Obrazek
https://e46forum.pl/re-re-320d-by-xlc-19-end-of-story-3376
góral
Posty: 9
Rejestracja: 13 lut 12, 19:45
BMW: 320d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: oława

#4

Post autor: góral »

skonczyła ci sie pompa czeka cie regeneracja albo wymiana jak by by sie zapowietrzał to bys wogóle nie mógł odpalic albo palił bu po dlugim kreceniu
Awatar użytkownika
xlc
Bywalec forum
Posty: 1168
Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
BMW: e46 320d(M47)
Rok produkcji: 1999
Państwo: Holandia/Polska
Województwo: ---
Miasto: Maassluis/Radzionków

#5

Post autor: xlc »

Pompa oczywiscie jest najbardziej prawdopodobna w tym przypadku ale sprawdzenie np.przeplywki nic nie kosztuje bo mozna samemu ja odlaczyc i sprawdzic czy auto w dalszym ciagu gasnie stad moja propozycja.
Chcesz zobaczyć moją e46 kliknij fotkę ;)
Obrazek
https://e46forum.pl/re-re-320d-by-xlc-19-end-of-story-3376
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”