[m47] Odpala i gaśnie
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 lut 12, 23:58
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Koło
Witam bmw e46 320d.Mam duży problem bo moje bmw odpala i gaśnie pompa w zbiorniku chodzi ale co jest ciekawe to przepompowuje rope tylko do jednej komory i są takie objawy jakby się zapowietrzał układ a po podłączeniu kompa pokazało błąd "czujnik obrotu pompy wtryskowej"po mechanika myśli jest to coś z tym smokiem w lewej komorze zbiornika...jak miał ktoś taki problem to naprawdę proszę o pomoc:(
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Skoro pokazało błąd czujnika obrotów wałka to masz odpowiedź.
Info na temat http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=23&t=7954
Info na temat http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=23&t=7954
Romanikxxl
- xlc
- Bywalec forum
- Posty: 1168
- Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
- BMW: e46 320d(M47)
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Holandia/Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Maassluis/Radzionków
Pomimo iz wywalilo ci blad czujnika i tak pokusil bym sie o sprawdzeniw czy faktycznie nie jest zapowietrzony uklad paliwowy(pisalem kiedys o tym jak to sie robi w m47 wiec poszukaj).odlacz tez przeplywke i sprawdz czy dalej wystepije problem.jesli odpowietrzanie i odlaczenie przeplywki nic nie da wtedy zabral bym sie za sprawdzenie vp44.z wlasnego doswiadczenia wiem ze silnik m47 jest ciezkim silnikiem do diagnozy czesto bywa ze na kompie wywala bledy zupelnie nie zwiazane z problemem np. brak mozliwosci odpalenia auta - blad na kompie to swiece a problem tkwil w pompie wtryskowej( do dzisiaj swiece nie wymienione a po bledzie nie ma sladu).
Edit: jezeli twoj problem wystepuje caly czas tzn .silnik odpala i gasnie to raczej malo prawdopodobne zeby ukl.paliwowy byl zapowietrzony .Jak byl by zapowietrzony raczej tylko raz by odpalil i zgasl pozniej juz tylko bys mogl silnik krecic do momentu zajechania rozrusznika albo padniecia aku.
Edit: jezeli twoj problem wystepuje caly czas tzn .silnik odpala i gasnie to raczej malo prawdopodobne zeby ukl.paliwowy byl zapowietrzony .Jak byl by zapowietrzony raczej tylko raz by odpalil i zgasl pozniej juz tylko bys mogl silnik krecic do momentu zajechania rozrusznika albo padniecia aku.
- xlc
- Bywalec forum
- Posty: 1168
- Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
- BMW: e46 320d(M47)
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Holandia/Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Maassluis/Radzionków
Pompa oczywiscie jest najbardziej prawdopodobna w tym przypadku ale sprawdzenie np.przeplywki nic nie kosztuje bo mozna samemu ja odlaczyc i sprawdzic czy auto w dalszym ciagu gasnie stad moja propozycja.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 32 Odpowiedzi
- 17914 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Luki
-
- 1 Odpowiedzi
- 1246 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 2055 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tantin10
-
- 8 Odpowiedzi
- 2479 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Qnek
-
- 5 Odpowiedzi
- 1660 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Klimczak
-
- 35 Odpowiedzi
- 8530 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MichalG7
-
- 37 Odpowiedzi
- 32516 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Krzysiek669
-
- 14 Odpowiedzi
- 7674 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: SmartCheetah
-
- 1 Odpowiedzi
- 1947 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 3 Odpowiedzi
- 1201 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112