m43 318i dyfer

konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#1

Post autor: konrados94 »

mam pytanie odnośnie tylnego mostu w 318i, czy jest jakaś opcja "skrócenia" luzu w dyfrze? szukam głownych przyczyn stukania z tyłu samochodu , nie denerwowałoby mnie to gdyby nie szarpanie, przykładowo jade w sznurku samochodów biegiem np dwójką/trójką i nagle sznurek zwalnia bo np czerwone wskoczyło, wtedy puszczając noge z gazu jest to denerwujące szarpnięcie czyli naprężenie calego układu napedowego w przeciwna strone, najbardziej odczuwalne to jest przy niskich biegach (1,2,3) wiadome to największe przełożenia więc silnik się nie podda tak łatwo. Po oględzinach z kumplem padło że najwiekszy luz ma wlasnie dyfer( na półosiach brak, lekki w skrzyni) i tu wlasnie rodzi sie pytanie czy jest możliwość regulacji tego luzu? Ew. jak wygląda sprawa z wymianą dyfra? Jest sens szukać innego? Jakie przełożenie jest w tym konkretnym modelu? no i czy przy wymianie nie zastanowic sie nad innym przełożeniem?
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#2

Post autor: mariryb »

Pozostaje Ci szukać innego dyfra. Najlepiej tak ,żeby pomacać przed zakupem.

Ten dyfer z mala głową. Takie same są w 316i,318i,320i tylko maja różne przełożenia.

Ja mam ten sam problem z luzami, ale u mnie największe są na półosiach.

Tu masz trochę więcej info w temacie
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=114&t=14890
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”