[m43 1,9]wycie i chrobotanie pompy wspomagania
-
- Bywalec forum
- Posty: 339
- Rejestracja: 11 maja 11, 20:08
- BMW: 2.0 150km
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
Czesc
Czasami ale nie stale wyje oraz chrobocze pompa?
tzn zaraz po odpaleniu nic nie slychac, krecac delikatnie tez nic nie slychac, natomiast jezeli gwaltownie skrece w lewo (ciagle na postoju) cos za chrobocze i zaczyna deliktanie wyc nawet podczas jazdy prosto,a skrecajac kolami troche mocniej wyje... a obroty (zaraz po starcie i zachrobotaniu) niechca zejsc ponizej 1500 obr.
jadac dalej (czasami z 2km czasami 5km poprostu nie ma reguly) przestaje wyc sama z siebie a obroty spadaja normalnie do 800 obr.. i wtedy moge skrecac na maksa i robic co chce i juz nie wyje
zajechalem do domu pokrecilem kierownica na maksa w kazda strone i nic nieslysze zadnego chrobotania strzelania i wycia a kierownica kreci sie bardzo luzno
najciekawsze jest to ze nie zawsze tak sie dzieje.. pierwszy raz zachrobotalo mi jakis tydzien temu(ostro skrecilem kierownica) i sie zaczelo jak u góry..
i pozniej az do wczoraj/dzisiaj wszystko bylo dobrze.. wczoraj i dzisiaj bylo tak samo mianowicie odpalam silnik cisza, skrecam kolami i zaczynam ruszac i nagle zachrobocze i wyje obroty trzymaja sie na 1500obr ale po chwili wszystko ustaje i jest juz ok i wiecej juz nie wyje.. zajechalem do domu zgasilem silnik po jakiejs godzinie odpalam silnik skrecam na maksa i co? i cisza wiec kurde od czego to zalezy ze czasami zachrobocze i wyje a czasami jezdze normalnie i nic ?
przyznaje nie zdazylem sprawdzic poziomu plynu ale tez nie wiem gdzie szukac zbiorniczka?? w moim silniku 1999rok 1.9 118 km m43??
czy takie zachowanie to tylko i wylacznie pompa?
Czasami ale nie stale wyje oraz chrobocze pompa?
tzn zaraz po odpaleniu nic nie slychac, krecac delikatnie tez nic nie slychac, natomiast jezeli gwaltownie skrece w lewo (ciagle na postoju) cos za chrobocze i zaczyna deliktanie wyc nawet podczas jazdy prosto,a skrecajac kolami troche mocniej wyje... a obroty (zaraz po starcie i zachrobotaniu) niechca zejsc ponizej 1500 obr.
jadac dalej (czasami z 2km czasami 5km poprostu nie ma reguly) przestaje wyc sama z siebie a obroty spadaja normalnie do 800 obr.. i wtedy moge skrecac na maksa i robic co chce i juz nie wyje
zajechalem do domu pokrecilem kierownica na maksa w kazda strone i nic nieslysze zadnego chrobotania strzelania i wycia a kierownica kreci sie bardzo luzno
najciekawsze jest to ze nie zawsze tak sie dzieje.. pierwszy raz zachrobotalo mi jakis tydzien temu(ostro skrecilem kierownica) i sie zaczelo jak u góry..
i pozniej az do wczoraj/dzisiaj wszystko bylo dobrze.. wczoraj i dzisiaj bylo tak samo mianowicie odpalam silnik cisza, skrecam kolami i zaczynam ruszac i nagle zachrobocze i wyje obroty trzymaja sie na 1500obr ale po chwili wszystko ustaje i jest juz ok i wiecej juz nie wyje.. zajechalem do domu zgasilem silnik po jakiejs godzinie odpalam silnik skrecam na maksa i co? i cisza wiec kurde od czego to zalezy ze czasami zachrobocze i wyje a czasami jezdze normalnie i nic ?
przyznaje nie zdazylem sprawdzic poziomu plynu ale tez nie wiem gdzie szukac zbiorniczka?? w moim silniku 1999rok 1.9 118 km m43??
czy takie zachowanie to tylko i wylacznie pompa?
Ostatnio zmieniony 5 kwie 13, 14:40 przez jocker, łącznie zmieniany 1 raz.
Popraw temat !!!! Pompa czego??????????
Wymieniales kiedys ten plyn?
Otwierasz mache i z prawej strony od bagnetu jest zbiorniczek
Wymieniales kiedys ten plyn?
Otwierasz mache i z prawej strony od bagnetu jest zbiorniczek
-
- Weteran
- Posty: 1279
- Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
- BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
- VIN: PA70818
- Lokalizacja: Radom
Ehmmmm....sciągnij instrukcje obsługi skoro nie wiesz gdzie jest nawet zbiorniczek płynu wspomagania...
Zacznij od tego bo w E46 lubi pocić się korek i powoli powoli ubywa ATF-u.
Zacznij od tego bo w E46 lubi pocić się korek i powoli powoli ubywa ATF-u.
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Po otwarciu maski nie widać go odrazu. Jest między chłodnicą a silnikiem, pod obudową filtra powietrza. Zajrzyj tam a zobaczysz zbiorniczek.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 339
- Rejestracja: 11 maja 11, 20:08
- BMW: 2.0 150km
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
dzisiaj sprawdzalem poziom plynu i powiem ze jak wlozylem palec w celu sprawdzenia barwy to jest czerwona ale ledwo paznokiec mialem zanuzony..
wiec stwierdzam bez bicia ze plynu jest maaalo wiec pytanko bez problemu moge dolac jakis plyn - nieznajac jaki byl wczesniej wlany?
oraz martwi mnie to jakby ''chrobotanie'' jak by cos przez chwile tarlo.. i dzisaj posluchalem na spokojnie i wydaje mi sie ze to nie koniecznie jest pompa..
mozliwe ze np sworznie??
albo sa jakies typowe objawy maglownicy - jak sprawdzic?
wiec stwierdzam bez bicia ze plynu jest maaalo wiec pytanko bez problemu moge dolac jakis plyn - nieznajac jaki byl wczesniej wlany?
oraz martwi mnie to jakby ''chrobotanie'' jak by cos przez chwile tarlo.. i dzisaj posluchalem na spokojnie i wydaje mi sie ze to nie koniecznie jest pompa..
mozliwe ze np sworznie??
albo sa jakies typowe objawy maglownicy - jak sprawdzic?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Panocku nikt tu nie wie co za zwierz Ci siedzi w aucie, nutria czy chomik...
A pieron jasny wie gdzie dokładnie...
Polecam http://www.wrozka.waw.pl/ ona wszystko wie.
A pieron jasny wie gdzie dokładnie...
Polecam http://www.wrozka.waw.pl/ ona wszystko wie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 643
- Rejestracja: 22 kwie 12, 12:14
- BMW: E46 320d 320d +
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: TG
tak sobie możemy strzelać i strzelać.jocker pisze:
albo sa jakies typowe objawy maglownicy - jak sprawdzic?
ja polecam jeden z najlepszych sposobów - udaj się do warsztatu.
BRAK PODPISU
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 25 Odpowiedzi
- 16489 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamikadze3
-
- 0 Odpowiedzi
- 1863 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Piasio
-
- 7 Odpowiedzi
- 2873 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kaczor_oo
-
- 4 Odpowiedzi
- 1755 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: badzik10555
-
- 3 Odpowiedzi
- 3732 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Matysiak
-
- 1 Odpowiedzi
- 2815 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KapitanDzdzownica
-
- 6 Odpowiedzi
- 1689 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: seba94
-
- 5 Odpowiedzi
- 6175 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: 1wilq
-
- 6 Odpowiedzi
- 3219 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 9 Odpowiedzi
- 3260 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kociokociolki