M pakiet

Wszystko związane z podkręcaniem wyglądu E46
ppablo
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 28/12/09, 12:05
BMW: 330d
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: G/K
Kontakt:

M pakiet

Post autor: ppablo » 29/06/10, 13:10

chcialem do swojego sedana zalozyc zderzaki z m pakietu ale nie wiem gdzie moge je znaleźć.
gdzie można kupić takie zderzaki? są firmy ktore sprzedają takie zderzaki czy raczej tylko okazjonalnie mozna je zdobyc?
Pomijam ASO. Bo tam ceny odstraszają.


Awatar użytkownika
Cezar Mk1
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 29/06/10, 10:36
BMW: 330d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Gadu-Gadu: 2768394
Kontakt:

Re: M pakiet

Post autor: Cezar Mk1 » 29/06/10, 14:30

Na allegro bedzie z 10 takich zderzakow. Zderzak to nie wszystko jeszcze te nawiewy na hamulce od zderzaka do nadkola musisz kupic ale to nie jest jakis mega wydatek. Oczywiscie jesli zderzak jest juz z halogenami i kratkami. Tak na dobra sprawe na allegro jest tyle tych zderzakow ze w ciagu 2 miesiecy pewnie jeszcze trafisz swoj kolor. Licz okolo 1000PLN + na taka zabawe.

EDIT Sorry dopiero teraz zobaczylem 2000ROK. Bedzie inny zderzak bo to nie jest M pakiet II ale na allegro tez sie trafi. Z drugiej strony nie wiem czy ten pierwszy pakiet taki mega sliczny zeby akurat w to inwestowac.

ppablo
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 28/12/09, 12:05
BMW: 330d
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: G/K
Kontakt:

Re: M pakiet

Post autor: ppablo » 29/06/10, 16:54

zderzaki m pakietu II nie podejda pod wersje przed liftem?
maja inne laczenia?

Awatar użytkownika
Cezar Mk1
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 29/06/10, 10:36
BMW: 330d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Gadu-Gadu: 2768394
Kontakt:

Re: M pakiet

Post autor: Cezar Mk1 » 29/06/10, 20:51

Podejsc napewno podejda bo jezdzi pare takich wynalazkow. Jesli cos nie pasuje to napewno da sie tanim kosztem przerobic. Kwestia ze to srednio wyglada jak ktos sie kuma. Z daleka juz widac ze rzezba

ppablo
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 28/12/09, 12:05
BMW: 330d
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: G/K
Kontakt:

Re: M pakiet

Post autor: ppablo » 29/06/10, 21:15

Musze sie przyjrzeć temu dokładniej. Maniany na pewno nie zamierzam odstawiać... dzieki za dialog :)


roberto
Bywalec forum
Posty: 45
Rejestracja: 29/03/10, 23:01
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa
Kontakt:

Re: M pakiet

Post autor: roberto » 30/06/10, 23:48

jaka rzezba ??????????akurat m pakiet II pasuje dobrze do modelu sprzed liftu jak i pod a czy ten lift jest taki śliczny to też kwestia sporna ...............śmiało zakładaj m pakiet II i się nie zastanawiaj od groma osób tak robi m pakiet to jedyny zderzak tuningowy jaki można założyć do auta i nie zrobić wiochy , mało tego do wersji po lifcie nie pasuje bo trzeba zakładać wąską belkę a takowa jest już w wersji przed liftem pzdr

ppablo
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 28/12/09, 12:05
BMW: 330d
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: G/K
Kontakt:

Re: M pakiet

Post autor: ppablo » 02/07/10, 11:31

roberto,

rozumiem, że miałeś do czynienia z tego typu modyfikacją...

sabbath
Bywalec forum
Posty: 269
Rejestracja: 25/05/10, 15:21
BMW: E46 330 CI
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Re: M pakiet

Post autor: sabbath » 26/08/10, 17:23

A ja mam głupie może pytanie ale chciałbym się dowiedzieć czym różni się M Pakiet od M pakietu II w E46.

Oleandro
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 02/06/09, 16:50
BMW: E46 320 D Sedan
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Kontakt:

Re: M pakiet

Post autor: Oleandro » 10/01/11, 14:00

podepne sie pod temat Panowie bo nie chce tworzyc nowego posta

fajnie wiedziec, ze konieczny jest zakup dodatkowych elementow do przedniego zderzaka

mam 2005 i tez chce wstawic zderzaki od M Pakietu II choc przyznam, ze przedni zderzak M Pakiet I tez bardzo mi sie podoba

czy w przypadku zderzaka tylnego tez konieczny jest zakup jakis dodatkowych elementow?

czy jest jakas widoczna roznica w zderzakach tylnych M Pakiet I i II? Jesli tak to poprosilbym o jakies foty jak macie bo slowny opis roznic jakos do mnie nie przemawia

Pozdrowionka


ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Tuning optyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość