O czym ty piszesz?? Nastepny znawca.Flaczek pisze: ↑1 sty 20, 8:23Zamiast zrobić to porządnie i zwrócić klosze i kupić odpowiednie, to nie, lepiej wszystko pourywać, poprzestawiać. Ja bym nigdy w życiu nie zrobił takiej fuszery, nie mógłbym jeździć tym autem z wiedzą, że mam coś tam pourywane i nie spasowane jak być powinno. No ale jak ktoś jest Januszem na tyle nieporadnym, że nie potrafi zwrócić kloszy, to co zrobić.Niedostepny363 pisze: ↑31 gru 19, 15:07 Jarando dzięki wielkie ale u mnie mocowanie kierunków jest inne nie ma zapadki plastikowej lecz jest od góry sroba + i odkrecilem ja z 3-4mm nie całkiem i kierunek był na tyle luzny że ulozyl się obok lampy i przykrecilem wszystko po tym. Jest jeden mankament na dole lamp reflektorów mialem takie 3 cycki, szpikulce i musiałem je urwać bo listwa dolna naskujaca pod lampa i kierunkiem nie chciała dojść i lewy reflektor przesunalem 2mm w lewo do kierunku odkrecajac 2 sruby 8mm i ręką popchnac reflektor za lampe w lewo żeby nie było szpary po za tym wszystko ok. Dzieki wielkie za pomoc.!!!
W dzisiejszych czasach ciezko znalezc klosz ktory nie pasuje chyba , ze bedzie mial jakas wade fabryczna/produkcyjna.
Takie czasy i spoleczenstwo pretensjonalne, biora sie za robote sami przy braku jakichkolwiek zdolnosci manualnych.
Jestem na 99% pewny ze nic nie trzeba bylo wycinac, a sytuacja jest podobna jak z tymi kierunkowskazami. Po prostu nie raz listwa pod lampa wskoczy na miejsce, a za innym razem trzeba chwile ja popasowac.
Najlepsze jest to, ze wyszedl jego brak wiedzy/umiejetnosci, a mimo to udalo mu sie ciebie przekonac ze klosz jest wadliwy
Zycze wam wiecej zdolnosci manualnych w nowym roku, mniej marudzenia