Kupno 330CiA po przekładce

Dla wszystkich przyszłych posiadaczy E46, czyli jak kupić, żeby się "nie przejechać"
Awatar użytkownika
mefjupe
Bywalec forum
Posty: 214
Rejestracja: 15 mar 16, 21:15
BMW: 330CiA Monacoblau
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#1

Post autor: mefjupe »

Witam ponownie!
Po rocznej jeździe Vectrą C naszło mnie na powrót do E46. Z racji, że ciężko dzisiaj o pewny egzemplarz w przyziemnej cenie biorę pod uwagę samochody po przekładce. Mam na oku 3.0l w automacie z 04/05r. w bdb stanie.
Samochód był przełożony u osoby zajmującej sie naprawa i przekładkami, odkupiony został przez osobę, która użytkuje go do dziś i jest normalnie zarejestrowany w PL.

W związku z tym chce się dowiedzieć czy mimo tego mogę mieć problem z przeglądami, przerejestrowaniem czy najgorsze obawy z tym związane już są rozwiązane? Na co zwrócić szczególną uwagę lub co dokładnie sprawdzić skoro w prowadzeniu i użytkowaniu auto nie pokazuje po sobie śladów po przekładce?
Ludzie z pasją są dźwignią postępu 💪
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Wg mnie po takiej historii, jak jest prawdziwa, to nie masz się czego bać. Kwestia tylko ewentualnej odsprzedaży, ale jak cena to rekompensuje i auto faktycznie jestnie ok to warto rozważyć.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
tomx
Bywalec forum
Posty: 274
Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#3

Post autor: tomx »

Od osoby którą przekładała nie jednego anglika z BMW dowiedziałem się że najprościej przekłada się E90 i najmniej tam roboty bo wszystkie otwory pod EU są również dostępne w budzie UK. Najgorzej rzekomo przekłada się właśnie E46 bo najwięcej roboty jest i pozostałe Exx z tej samej "epoki".
Awatar użytkownika
mefjupe
Bywalec forum
Posty: 214
Rejestracja: 15 mar 16, 21:15
BMW: 330CiA Monacoblau
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#4

Post autor: mefjupe »

tomx pisze: 10 sty 20, 14:49 Od osoby którą przekładała nie jednego anglika z BMW dowiedziałem się że najprościej przekłada się E90 i najmniej tam roboty bo wszystkie otwory pod EU są również dostępne w budzie UK. Najgorzej rzekomo przekłada się właśnie E46 bo najwięcej roboty jest i pozostałe Exx z tej samej "epoki".
O widzisz, ja słyszałem dosłownie na odwrót.. że najgorzej e90, a szczególnie e60 ze względu na pajęczynę instalacji, a jak wiadomo im nowszy samochód tym więcej światłowodu 🤣
Ludzie z pasją są dźwignią postępu 💪
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#5

Post autor: yampik »

e46 się ok przekłada - zresztą macie trochę opisów u nas na forum

z nowszymi jest problem + dla mnie najważniejsze info to czy gródź była przygotowana pod LHD
Awatar użytkownika
mefjupe
Bywalec forum
Posty: 214
Rejestracja: 15 mar 16, 21:15
BMW: 330CiA Monacoblau
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#6

Post autor: mefjupe »

yampik, a doradzisz o co szczególnie podpytać właściciela / osoby przekladajacej? Wiązka? Z tego co się dowiedziałem to nie działa tylko pamięć foteli i jeden czujnik cofania.

maniek21112, z zapewnień sprzedawcy nie ma i nie miał problemu z przeglądami w tym LPG.
Sprawdź maila w wolnym czasie 😉
Ludzie z pasją są dźwignią postępu 💪
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#7

Post autor: yampik »

znajdz temat mariryba o jego aucie - masz tam encyklopedię od a do Z :D
Awatar użytkownika
tomx
Bywalec forum
Posty: 274
Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#8

Post autor: tomx »

Ile ludzi tyle zdań. Najważniejsze to żeby przekładka była zrobiona właściwie a nie "rezana". A ciężko to będzie dojrzeć, bez dokładnej znajomości procesu. Weź ze sobą jakiegoś mądrego chłopa na oględziny z chłodną głową. Z tego co wiem to E90tki mają taki problem że raz rozbieraną deskę rozdzielczą już później zawsze podczas jazdy w aucie będzie słychać, tzn. jakieś strzały plastików, dziwne dźwięki itp. a E46 jest od tego wolne, jak się dobrze to poskłada. Zwróć też uwagę na lampy czy zmienione są na Europejskie by uniknąć problemów na przeglądach i zobacz czy lusterka są EU (jest różnica w "odsadzeniu" lusterka od szyby między EU a UK), stąd UK lusterek nie da się używać w LHD bo nic w nich nie widać.
Awatar użytkownika
mefjupe
Bywalec forum
Posty: 214
Rejestracja: 15 mar 16, 21:15
BMW: 330CiA Monacoblau
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#9

Post autor: mefjupe »

yampik pisze: 12 sty 20, 21:15 znajdz temat mariryba o jego aucie - masz tam encyklopedię od a do Z :D
Przeczytałem cały (ten. czarną coupe) ale niestety zdjęć już nie widać 😣
Ludzie z pasją są dźwignią postępu 💪
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kupuję BMW E46”