Kręci nie odpala

SST
Posty: 4
Rejestracja: 15 mar 22, 23:14
BMW: E46 lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Bełchatów
Gender:

Kręci nie odpala

Post autor: SST »

Witam mam problem z moim nieszczęsnym M47D20 na pompie VP44.
Zaczynając od początku kupiłem auto od handlarza pojeździłem nim z tydzień odpalało i było cacy lecz okazało się że pierwszy cilinder jest zdarty, padło na wymianę bloku.
Silnik kupiłem z szrotu w stanie nieznanym rozłożyłem go i z dwóch złożyłem jeden (to co lepsze wrzuciłem do siebie a reszta leży na półce). Niestety podczas składania rozrządu dowiedziałem się że pompę się blokuje, lecz ustawiłem ją "na oko" i działało lecz auto miało problem z odpalaniem. Kupiłem zegar ustawiłem drugą pompę na zegar włożyłem podłączyłem pod kompa okazało się że sterownik pompy jest padnięty, kupiłem trzecią pompę z szrotu za psie pieniądze ale podobno działającą... No cóż jednak w niej też był uszkodzony sterownik.
Więc dziś ustawiłem na zegar tą pompę która działa ale miała problemy z odpalaniem i okazało się że też nie chce zagadać.
Wyskoczyły mi dwa błędy :
Błąd sterownika świec żarowych
Sterownik DDE EEPROM i konfiguracja
W autocomie zrobiłem konfigurację EEPROM lecz to nic nie daje a błąd dalej wraca.
Więc podsumując:
Pompa ustawiona na zegar, paliwo jest i idzie na wtryski, na plaku nie chce nawet odpalić.
Proszę o pomoc bo w to auto włożyłem masę serca i kasy a nawet nią porządnie nie pojeździłem.

blitzkrieg
Bywalec forum
Posty: 81
Rejestracja: 16 maja 20, 16:15
BMW: 330d
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
VIN: JH85832

Post autor: blitzkrieg »

Jak przekładałem u siebie m57 nie mając jeszcze inpy to też nie chciał zagadać. Najpierw się okazało, że jeden bezpiecznik 30A w skrzynce kompa pod maską jest walnięty, po zmianie zaczął podawać paliwo, ale nie odpalał nadal, to doszedłem łopatologicznie do tego, że żadna świeca nie działa, opory wyje*ane w kosmos, założyłem nowe beru i poszła od strzała dosłownie. U ciebie jest błąd sterownika świec, więc może nim się zajmij? Albo sprawdź też oporność świec (aby to zrobić nie trzeba ściągać kolektora, można przez wtyczke na sterowniku świec tylko nie wiem gdzie on się u ciebie znajduje, w m57 jest przy dde). Ten drugi błąd dotyczy wgrania charakterystyki map wtrysków, miałem to samo, ale silnik i tak powinien pracować (w sumie zależy) z tym błędem - można zrobić to w Ista D, sam specjalnie namęczyłem się z wgraniem isty na kompa, żeby kliknąć w niej kilka razy i pozbyć się błędu, nigdy więcej się nie pojawił. DISem chyba też możesz to zrobić, ale nie wiem. To jest wymagane chyba po wymianie pompy u ciebie
SST
Posty: 4
Rejestracja: 15 mar 22, 23:14
BMW: E46 lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Bełchatów
Gender:

Post autor: SST »

Świece są nowe więc chyba będę zmuszony do kupna kabelka i zregenerowania/wymiany sterownika świec, dzięki wielkie za pomoc
SST
Posty: 4
Rejestracja: 15 mar 22, 23:14
BMW: E46 lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Bełchatów
Gender:

Post autor: SST »

Bo wielu walkach i kombinacjach koniec końców kupiłem drugi komputer i oddałem go żeby zrobić klona i się udało auto odpala jak powinno
blitzkrieg
Bywalec forum
Posty: 81
Rejestracja: 16 maja 20, 16:15
BMW: 330d
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
VIN: JH85832

Post autor: blitzkrieg »

I elegancko. Z ciekawosci ile zaplaciles za klona?

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Diesel”