Kręci a nie odpala

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#21

Post autor: maniek21112 »

Masz rozumiem, że mechanik bajki opowiada, ciśnienie trzeba zmierzyć manometrem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
sqrski
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 6 kwie 17, 18:11
BMW: E46 M43TUB19
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto:

#22

Post autor: sqrski »

A jakie cisnienie powinno byc i gdzie najlepiej podejsc z manometrem zeby wskazania byly pewne?
Auto stoi juz 2 tygodnie na parkingu a jak to bedzie jednak pompa to sie przeksztalce na mechanika. :D
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#23

Post autor: maniek21112 »

Regulator ciśnienia: 3,5 bar.
Ciśnienie robocze ssących pomp strumieniowych: 1 - 1,3 bar
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
sqrski
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 6 kwie 17, 18:11
BMW: E46 M43TUB19
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto:

#24

Post autor: sqrski »

O Panie kochany, a lopatologicznie gdzie takie cisnienia?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#25

Post autor: maniek21112 »

Ponad 3 bary na listwie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
sqrski
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 6 kwie 17, 18:11
BMW: E46 M43TUB19
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto:

#26

Post autor: sqrski »

Orientujesz sie w jakim sklepie dostane manometr?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#27

Post autor: maniek21112 »

Pewnie każdym motoryzacyjnym a na alledrogo to zapewne pod kolor auta można dobrać 8)
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
sqrski
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 6 kwie 17, 18:11
BMW: E46 M43TUB19
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto:

#28

Post autor: sqrski »

Tam na pewno, tylko nie chce bezczynnie czekac kolejne 3 dni na dostawe, podzwonie i poszukam po okolicznych sklepach, dam znac o postepach.
:guma:

Edit: Auto trafilo do mechanika, brak cisnienia na 3 cylindrach, zapytal czy rozbieramy wiec odpowiedz byla oczywista. Zeby wiedziec co sie dzieje trzeba to zobaczyc. Po 2 dniach zadzwonil ze auto to odbioru wiec podjechalem odebrac, powiedzial ze nie rozbieral poki co bo chce cos sprawdzic i zalal silnik jakims srodkiem. Oznajmil ze zabieg kosztowal 150zl, co prawda auto odpala jak najbardziej dobrze i pracuje rowno, mocy nie brakuje.
Tu moje pytanie na jak dlugo taki zabieg wytrzyma bo wiem ze remont i tak mnie nie ominie.

Ps. Zapytalem rowniez czy mimo zabiegu mam sie przygotowac na remont silnika, oznajmil zebym pojezdzil kilka dni i zobaczymy.
Awatar użytkownika
sqrski
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 6 kwie 17, 18:11
BMW: E46 M43TUB19
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto:

#29

Post autor: sqrski »

Auto trafilo do mechanika, brak cisnienia na 3 cylindrach, zapytal czy rozbieramy wiec odpowiedz byla oczywista. Zeby wiedziec co sie dzieje trzeba to zobaczyc. Po 2 dniach zadzwonil ze auto to odbioru wiec podjechalem odebrac, powiedzial ze nie rozbieral poki co bo chce cos sprawdzic i zalal silnik jakims srodkiem. Oznajmil ze zabieg kosztowal 150zl, co prawda auto odpala jak najbardziej dobrze i pracuje rowno, mocy nie brakuje.
Tu moje pytanie na jak dlugo taki zabieg wytrzyma bo wiem ze remont i tak mnie nie ominie.

Ps. Zapytalem rowniez czy mimo zabiegu mam sie przygotowac na remont silnika, oznajmil zebym pojezdzil kilka dni i zobaczymy.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#30

Post autor: scghost »

zgaduje ze ten 'jakis srodek' mial za zadanie rozpuscic nagar trzymajacy pierscienie
jesli wszystko bedzie dzialac prawidlowo, to masz przypadek jeden na milion i uciekles spod topora
no ale zobaczymy :lol:

poki co pojezdzij tydzien-dwa i zobacz czy cokolwiek wroci
dobrze byloby ponownie zmierzyc cisnienie po tym
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”