Kraków - Mechanik który zrobi uszczelniacze zaworowe bez wyjmowania głowicy - E46 N42

Spis polecanych/odradzanych warsztatów. Szukasz warsztatu w swojej okolicy? Pytaj tutaj
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#11

Post autor: MARC »

Trzeba zacząć od początku...

Dzwoniąc do serwisu i pytając o cenę konkretnej naprawy, tym bardziej tak specjalistycznej nie liczcie na to że ktoś powie Wam że wykona ją za 400zł.
Każdy mechanik wie, że osoba dzwoniąca szuka najtańszego zakładu.
Ten kto będzie chciał wykonać zlecenie da cenę średnią... do lekkiej neg.
Ten kto nie będzie chciał tego robić, albo powie wprost albo da cenę zaporową.

Kolejna sprawa...

Mechanik który wykona zlecenie, gdzie klient mówi że chce wymiany uszczelniaczy da gwarancję na samą wymianę. Klient nie dostanie gwarancji na to że auto np. nie będzie spalało oleju, bo on nie miał diagnozować tylko wykonać konkretną operację.
Dlatego warto oddać pojazd na diagnostykę, a dopiero później rozmawiać o cenie... Wtedy jeżeli mechanik się pomyli to albo zapłaci ze swojej kasy, albo wmówi klientowi że to trzeba było zrobić, albo klient będzie reklamował do skutku, aż w końcu znajdzie przyczynę.
przemalski
Posty: 3
Rejestracja: 17 paź 11, 13:10
BMW: e46 318i n46b20
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Ruda Śląska

#12

Post autor: przemalski »

Mam podobny problem. Bierze olej w sporych ilościach (ponad 1l na 1000km) i wydala chmurę niebieskiego dymu po przegazowaniu go po postoju n wolnych obrotach. Sporo kopci też na wstecznym. Na wolnych obrotach czysto. Mam mechanika, który jest w stanie wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy, ale twierdzi, że w tych silnikach (n46b20)wyrabiają się prowadnice zaworowe i wymiana uszczelniaczy da efekt tylko na chwile. Oczywiście może się okazać, że do wymiany będą też pierścienie. Wymiana uszczelniaczy, przy okazji odmy (są przedmuchy a korku), to jakieś 1000 zł, z prowadnicami około 2500-3000. I tu mam pytanie do osób, które to przechodziły. Czy sama wymiana uszczelniaczy i odmy rozwiązuje sprawę na dłużej, czy konieczna jest też wymiana prowadnic. Dodatkowo mechanik twierdzi, że słychać już popychacze. A tak offtopic, jaka jest żywotność dwumasu w tym modelu?
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#13

Post autor: Palec11 »

Ja rok temu zrobiłem uszczelniacze i mam póki co spokój.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Warsztaty - mechanika”