kontrolka płynu chłodniczego
-
- Bywalec forum
- Posty: 82
- Rejestracja: 16 kwie 11, 17:40
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Bialystok
Witam mam pewne pytanie a zarazem problem, od grudnia chodzi za mna problem taki ze w czasie jazdy zapala sie kontrolka od płynu chlodniczego i po przejechaniu 500m gasnie, stan jest tzn hmm po nocy jak sprawdze płyn jest stan jak nalezy po odpaleniu stan spada i jest troche mniej niz minimum ale to pewnie dlatego ze termostat jest zamkniety i nie ma obiegu, wycieków nie widac nigdzie, miał ktos podobny przypadek?
-
- Bywalec forum
- Posty: 329
- Rejestracja: 13 lis 11, 19:58
- BMW: e46 1,8i sedan
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Poznań
- Lokalizacja: Poznań
Tam jest dość duża różnica między min a maks na skali":) może dolej trochę skoro po odpaleniu kiedy płyn idzie w obieg jest go za mało. Wiadomo, że jak sie później nagrzeje ciecz to zwięsza swoją objętość i może wraca do normy...
BMW
-
- Bywalec forum
- Posty: 329
- Rejestracja: 13 lis 11, 19:58
- BMW: e46 1,8i sedan
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Poznań
- Lokalizacja: Poznań
Pojedź na CPN i kup usczelniasz za 5zl... Nie zaszkodzni na pewno, a może pomoże;)
BMW
ja bym tego uszczelniacza nie kupował , robi się z niego jajecznica , a zapycha układ chłodniczy ...
-
- Bywalec forum
- Posty: 82
- Rejestracja: 16 kwie 11, 17:40
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Bialystok
chlopie uszczelniacz taki to ja moge wlac do poloneza albo nie wiem do czego ale nie bede wsypywał do takiego samochodu, po pierwsze zasyfi to cały układ poczawszy od termostatu konczywszy na pompie wiec dziekuje za takie porady...
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 gru 11, 11:39
- BMW: E46 316i N42B18
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Kozienice
Mi ta kontrolka na trasie 100 km potrafiła się zapalać 3-4 krotnie a poziom płynu był ok walnięty czujnik lub styki pewności nie mam, ale po przeczyszczeniu wtyczki na dole zbiorniczka nie zaświeciła się przez około miesiąc ( 3k km ) teraz zapala mi się na trasie 100 km może 10 lub więcej razy, ale to zlewam bo poziom płynu jest ok. Zrobi się cieplej to ogarnę te styki lub czujnik ( 70 zł ) i dam znać bo podobno potrafi się "obtłuścić " lub rozszczelnić ?
Artur daj znać jak coś będziesz wiedział ...........
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 11 Odpowiedzi
- 7053 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawlo2404
-
- 7 Odpowiedzi
- 7767 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 21 Odpowiedzi
- 30555 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 24 Odpowiedzi
- 3975 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kędzior
-
- 2 Odpowiedzi
- 3865 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: VerniE46
-
- 16 Odpowiedzi
- 2533 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 4 Odpowiedzi
- 2919 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: gczarkowski1
-
- 8 Odpowiedzi
- 7003 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 3313 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marjusz
-
- 2 Odpowiedzi
- 3055 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77