kontrolka płynu chłodniczego

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
Arturnmp123
Bywalec forum
Posty: 82
Rejestracja: 16 kwie 11, 17:40
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Bialystok

#1

Post autor: Arturnmp123 »

Witam mam pewne pytanie a zarazem problem, od grudnia chodzi za mna problem taki ze w czasie jazdy zapala sie kontrolka od płynu chlodniczego i po przejechaniu 500m gasnie, stan jest tzn hmm po nocy jak sprawdze płyn jest stan jak nalezy po odpaleniu stan spada i jest troche mniej niz minimum ale to pewnie dlatego ze termostat jest zamkniety i nie ma obiegu, wycieków nie widac nigdzie, miał ktos podobny przypadek?
david007pl
Bywalec forum
Posty: 329
Rejestracja: 13 lis 11, 19:58
BMW: e46 1,8i sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Lokalizacja: Poznań

#2

Post autor: david007pl »

Tam jest dość duża różnica między min a maks na skali":) może dolej trochę skoro po odpaleniu kiedy płyn idzie w obieg jest go za mało. Wiadomo, że jak sie później nagrzeje ciecz to zwięsza swoją objętość i może wraca do normy...
BMW
tomkoff
Bywalec forum
Posty: 105
Rejestracja: 21 mar 10, 19:54
BMW: było e46 328i jest e39 530i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Murowana Goślina

#3

Post autor: tomkoff »

Jeśli co raz częśćiej będzie się zapalać to ubywa płynu, radzę dokładnie obejrzeć układ chłodzenia.
david007pl
Bywalec forum
Posty: 329
Rejestracja: 13 lis 11, 19:58
BMW: e46 1,8i sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Lokalizacja: Poznań

#4

Post autor: david007pl »

Pojedź na CPN i kup usczelniasz za 5zl... Nie zaszkodzni na pewno, a może pomoże;)
BMW
bolo2024

#5

Post autor: bolo2024 »

ja bym tego uszczelniacza nie kupował , robi się z niego jajecznica , a zapycha układ chłodniczy ...
Arturnmp123
Bywalec forum
Posty: 82
Rejestracja: 16 kwie 11, 17:40
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Bialystok

#6

Post autor: Arturnmp123 »

chlopie uszczelniacz taki to ja moge wlac do poloneza albo nie wiem do czego ale nie bede wsypywał do takiego samochodu, po pierwsze zasyfi to cały układ poczawszy od termostatu konczywszy na pompie wiec dziekuje za takie porady...
KinderPunk
Posty: 6
Rejestracja: 11 gru 11, 11:39
BMW: E46 316i N42B18
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kozienice

#7

Post autor: KinderPunk »

Mi ta kontrolka na trasie 100 km potrafiła się zapalać 3-4 krotnie a poziom płynu był ok walnięty czujnik lub styki pewności nie mam, ale po przeczyszczeniu wtyczki na dole zbiorniczka nie zaświeciła się przez około miesiąc ( 3k km ) teraz zapala mi się na trasie 100 km może 10 lub więcej razy, ale to zlewam bo poziom płynu jest ok. Zrobi się cieplej to ogarnę te styki lub czujnik ( 70 zł ) i dam znać bo podobno potrafi się "obtłuścić " lub rozszczelnić ?
bolo2024

#8

Post autor: bolo2024 »

Artur daj znać jak coś będziesz wiedział ...........
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”