kontrolka niezapiętych pasów

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
OSA BMW

#11

Post autor: OSA BMW »

Chyba czytac nie umiesz :fool: .Zobacz co Sirek napisal
tomkoff
Bywalec forum
Posty: 105
Rejestracja: 21 mar 10, 19:54
BMW: było e46 328i jest e39 530i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Murowana Goślina

#12

Post autor: tomkoff »

OSA BMW pisze:Chyba czytac nie umiesz :fool: .Zobacz co Sirek napisal

Ja tylko podałem jedno z rozwiązań, wybór należy do Was.
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#13

Post autor: Maniek »

tomkoff pisze:
OSA BMW pisze:Chyba czytac nie umiesz :fool: .Zobacz co Sirek napisal

Ja tylko podałem jedno z rozwiązań, wybór należy do Was.

To nie jest prawidłowe rozwiązanie. Jeśli decydujesz się na zastąpienie maty owym ustrojstwem to trzeba zastosować diodę prostowniczą 1N4007 i do tego kondensator 10nF. Po zalutowaniu tego równolegle komputer cały czas dostaje informację, że fotel pasażera jest zajęty - poduszki od strony pasażera podczas ewentualnej kolizji wystrzelą.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”