kontrolka Esp
-
- Bywalec forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 8 sie 11, 17:24
- BMW: e46 320i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: rzeszów
Witam moje bmw e46 320i jest z 1998 r chciałbym się dowiedzieć od Was jak wygląda kontrolka esp bo jest to dosyć bogata wersja i nie wiem czy mam to esp czy nie.Możecie wysłać zdjęcie tej kontrolki i czy wogóle mogę posiadać ten system?. Pozdro
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Naciśnij przycisk na konsoli środkowej z napisem asc nad popielniczką i na zegarach powinna zapalić ci się kontrolka sygnalizująca wyłączenie tegoż układu
Romanikxxl
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
Tak na marginesie, to w BMW nie ma ESP
ASC lub DSC.
ASC lub DSC.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
-
- Bywalec forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 8 sie 11, 17:24
- BMW: e46 320i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: rzeszów
Po naciśnięciu tego ASC wyłącza mi się system kontroli trakcji(taka pomarańczowa kontrolka na środku zegarów ,ale czy to jest również to powszechnie znane (esp)?
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
Tak, to jest generalizując to samo.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 8 sie 11, 17:24
- BMW: e46 320i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: rzeszów
dzięki:)Pozdro
-
- Bywalec forum
- Posty: 187
- Rejestracja: 17 kwie 11, 14:29
- BMW: 320d 136KM sedan
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
- k3m0t1989
- Bywalec forum
- Posty: 725
- Rejestracja: 29 gru 10, 12:23
- BMW: e46 330d touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Wręczyca Wielka
i ASC to nie jest kontrola trakcji zeby bylo jasne w sumie zapobiega buksowaniu kół podczas ruszania oraz potrafi uchronic przed buksowaniem kol np. na zakrecie z pelnym gazem. Natomiast nie pomaga w omijaniu przeszkody stabilizujac tor jazdy i nie pozwalajac przekrecic auta, ASC nie oddzialowuje hamulcami na poszczegolne kola tylko na tylne aby nie zerwac przyczepnosci.
To tak na marginesie zeby nie powielac blednego myslenia. Wiadomo ze skrótów duzo i ciezko sie polapac ale mozna zawsze o tym czy innym systemie poczytac.
To tak na marginesie zeby nie powielac blednego myslenia. Wiadomo ze skrótów duzo i ciezko sie polapac ale mozna zawsze o tym czy innym systemie poczytac.
ale e46 ma ASC+T ;]
ASC zapobiega buksowaniu kol przy ruszaniu a T to jest trakcja
"ASC+T (Automatic Stability Control plus Traction), automatyczna kontrola stabilności i trakcji to system który posiada takie możliwości i elementy składowe jak ASC lecz dodatkowo jeszcze posiada możliwość przyhamowania tylnych kół za pomocą hamulców tylnych. Ta dodatkowa funkcja systemu ASC+T pozwala przyhamować tylko jedno koło. Dodatkowo reakcja systemu jest szybsza. Przy próbie ruszenia na bardzo śliskiej nawierzchni gdy jedno koło wpada w poślizg a drugie ma przyczepność i samochód nie jedzie do przodu ASC+T działa jak mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu (tzw. szpera) przyhamowując jedno koło które kręci się szybciej i pozwalając mechanizmowi różnicowemu przekazać moment na drugie."
ASC zapobiega buksowaniu kol przy ruszaniu a T to jest trakcja
"ASC+T (Automatic Stability Control plus Traction), automatyczna kontrola stabilności i trakcji to system który posiada takie możliwości i elementy składowe jak ASC lecz dodatkowo jeszcze posiada możliwość przyhamowania tylnych kół za pomocą hamulców tylnych. Ta dodatkowa funkcja systemu ASC+T pozwala przyhamować tylko jedno koło. Dodatkowo reakcja systemu jest szybsza. Przy próbie ruszenia na bardzo śliskiej nawierzchni gdy jedno koło wpada w poślizg a drugie ma przyczepność i samochód nie jedzie do przodu ASC+T działa jak mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu (tzw. szpera) przyhamowując jedno koło które kręci się szybciej i pozwalając mechanizmowi różnicowemu przekazać moment na drugie."
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 9 Odpowiedzi
- 6732 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kostek1212
-
- 1 Odpowiedzi
- 1477 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 1474 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 1761 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 2 Odpowiedzi
- 1515 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: 14seba15
-
- 5 Odpowiedzi
- 1964 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 4 Odpowiedzi
- 1865 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomx
-
- 3 Odpowiedzi
- 1187 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1309 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ForestMe