Kontrolka braku poziomu płynu chłodniczego .
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 4 lis 19, 21:20
- BMW: E46 318i 118km
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Reda
Witam jestem nowy na forum i szukam pomocy .
Moje autko to BMW e46 z silnikiem 1.9 118km
Od jakiegoś czasu gdy auto się rozgrzeje albo po prostu po jakimś czasie jazdy wyświetla mi się kontrolka za małej ilości wody w układzie chłodzenia. Poł roku temu wymieniałem uszczelkę pod głowica objawy są te same co wtedy czyli np gdy stanę kontrolka gaśnie dziś z kolei zgasła po prostu podczas jazdy . Gdy zgasze auto i zapale to kontrolki znów nie ma i zapala się po na oko 5 km. Waż jest twardy lecz da się go ścisnąć w BMW mówili ze to normalne jeśli nie jest twardy jak skala gdy jest rano zimny tez słychać sykniecie ale malutkie. Rzecz w tym ze poziom oleju jest taki jak powinien być, i ilość cieczy chłodzącej tez jest taka jak była nic się nie zmienia . Gdy uszczelka pod głowica była do wymiany to podnośnil się stan oleju a płyn chłodzący znikał teraz jest wsayatko w normie .
Moje pytanie jest następujące czy to może być zepsuty czujnik poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym ?
Zaznaczam ze nie podnosi się stan oleju i cieczy tez jest tyle samo co było po odkręceniu korka
Moje autko to BMW e46 z silnikiem 1.9 118km
Od jakiegoś czasu gdy auto się rozgrzeje albo po prostu po jakimś czasie jazdy wyświetla mi się kontrolka za małej ilości wody w układzie chłodzenia. Poł roku temu wymieniałem uszczelkę pod głowica objawy są te same co wtedy czyli np gdy stanę kontrolka gaśnie dziś z kolei zgasła po prostu podczas jazdy . Gdy zgasze auto i zapale to kontrolki znów nie ma i zapala się po na oko 5 km. Waż jest twardy lecz da się go ścisnąć w BMW mówili ze to normalne jeśli nie jest twardy jak skala gdy jest rano zimny tez słychać sykniecie ale malutkie. Rzecz w tym ze poziom oleju jest taki jak powinien być, i ilość cieczy chłodzącej tez jest taka jak była nic się nie zmienia . Gdy uszczelka pod głowica była do wymiany to podnośnil się stan oleju a płyn chłodzący znikał teraz jest wsayatko w normie .
Moje pytanie jest następujące czy to może być zepsuty czujnik poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym ?
Zaznaczam ze nie podnosi się stan oleju i cieczy tez jest tyle samo co było po odkręceniu korka
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7216
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
brzmi raczej jak zapowietrzony uklad chlodzenia
a jesli chcesz sprawdzic czujnik, to mozesz go zamienic miejscami z czujnikiem poziomu w zbiorniku plynu do spryskiwaczy, sa takie same
i zeby je wyjac nie trzeba spuszczac plynu
a jesli chcesz sprawdzic czujnik, to mozesz go zamienic miejscami z czujnikiem poziomu w zbiorniku plynu do spryskiwaczy, sa takie same
i zeby je wyjac nie trzeba spuszczac plynu
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 21 Odpowiedzi
- 30595 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 12 Odpowiedzi
- 12384 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Pablo73768
-
- 20 Odpowiedzi
- 3558 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1246 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wuodek
-
- 11 Odpowiedzi
- 7060 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawlo2404
-
- 7 Odpowiedzi
- 7786 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 24 Odpowiedzi
- 3995 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kędzior
-
- 4 Odpowiedzi
- 2923 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: gczarkowski1
-
- 16 Odpowiedzi
- 2543 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 0 Odpowiedzi
- 7652 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jaypablo