Koło dwumasowe do wymiany?

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
przemek2209
Bywalec forum
Posty: 689
Rejestracja: 4 maja 15, 22:13
BMW: 523iA
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#11

Post autor: przemek2209 »

Zibi dobrze gada ;) pytasz o porade a i tak robisz po swojemu, tez mysle ze nowy dwumas nic nie zmieni.
Awatar użytkownika
kamilesp
Bywalec forum
Posty: 162
Rejestracja: 16 lut 16, 10:03
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec

#12

Post autor: kamilesp »

Panowie ale sprawa dotyczy dwóch kwestii.
Jedna to sprzęgło... po wciśnięciu czuć mocne wibracje... biegi stosunkowo ciężko wchodzą... ewidentnie coś ze sprzęgłem.
A druga sprawa to odgłosy stukania z tyłu... i tym zajmę się w dalej... tak jak mówicie wymiana tulei.
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#13

Post autor: Miłosz »

A olej w skrzyni kiedy był zmieniany ?
Mój --- > lexus is 220d
Awatar użytkownika
kamilesp
Bywalec forum
Posty: 162
Rejestracja: 16 lut 16, 10:03
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec

#14

Post autor: kamilesp »

Nie posiadam takiej informacji. Natomiast zauważyłem, że korek pod skrzynią mocno "zapocony" w oleju.
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#15

Post autor: Jarando »

kamilesp pisze:Nie posiadam takiej informacji. Natomiast zauważyłem, że korek pod skrzynią mocno "zapocony" w oleju.
I to może być znak, że jest niski stan oleju w skrzyni.
Sprawdź jego stan a i przy okazji wymień go w całości.

Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#16

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Jarando pisze:
kamilesp pisze:Nie posiadam takiej informacji. Natomiast zauważyłem, że korek pod skrzynią mocno "zapocony" w oleju.
I to może być znak, że jest niski stan oleju w skrzyni.
Sprawdź jego stan a i przy okazji wymień go w całości.

Wysłane z mojego SM-N910C
Dobrze gada :) Od tego bym zaczął, tym bardziej że korek mokry. Na Naszym forum jest pokazane jak to ogarnąć, więc możesz to zrobić sam i zaoszczędzić. Kup nowy korek w ASO i zacznij od tego myślę..
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
kamilesp
Bywalec forum
Posty: 162
Rejestracja: 16 lut 16, 10:03
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec

#17

Post autor: kamilesp »

Sprzęgło i dwumas wymienione! Biegi wchodzą jak w masełko, żadnych wibracji, cisza :)
Co do stuków z tyłu przy zmianie biegów to są tak jak były... ale mechanik zwrócił mi uwagę, że gdzieś pod dyfrem jest wyrwana podłoga... i żeby to najpierw naprawić, ponoć jakaś typowa usterka w E46, wiecie Panowie coś na ten temat?
Andrzej_bdg
Bywalec forum
Posty: 158
Rejestracja: 5 sie 15, 21:45
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto:

#18

Post autor: Andrzej_bdg »

Awatar użytkownika
kamilesp
Bywalec forum
Posty: 162
Rejestracja: 16 lut 16, 10:03
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec

#19

Post autor: kamilesp »

I wszystko jasne :) Dzięki :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”