Kolektory wydechowe z M52 do M54
-
- Bywalec forum
- Posty: 74
- Rejestracja: 18 lip 16, 11:01
- BMW: 320i Touring M54B22
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: jv10623
Cześć, nie wiem czy pisze w dobrym temacie, jak nie to przepraszam.
Zacznę od początku, przymierzam sie do wycięcia katów z mojego M54B22, chodzi również o to ze chciałbym sie pozbyć dwóch sond za katalizatorami. W związku z tym myślałem nad założeniem kolektorów z M52. Co o tym myślicie? Będzie pasować? Ktoś już robił taki zabieg?
Zacznę od początku, przymierzam sie do wycięcia katów z mojego M54B22, chodzi również o to ze chciałbym sie pozbyć dwóch sond za katalizatorami. W związku z tym myślałem nad założeniem kolektorów z M52. Co o tym myślicie? Będzie pasować? Ktoś już robił taki zabieg?
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Jeśli się nie mylę to Broder .cicheniusz pisze:Cześć, nie wiem czy pisze w dobrym temacie, jak nie to przepraszam.
Zacznę od początku, przymierzam sie do wycięcia katów z mojego M54B22, chodzi również o to ze chciałbym sie pozbyć dwóch sond za katalizatorami. W związku z tym myślałem nad założeniem kolektorów z M52. Co o tym myślicie? Będzie pasować? Ktoś już robił taki zabieg?
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Przywolany do tablicy odpowiadam , bedzie pasowac
Najlepiej kupic kolektory z portkami i na dole sobie pospawac z reszta wydechu. Do tego soft EU2 i powinno jezdzic lepiej.
Najlepiej kupic kolektory z portkami i na dole sobie pospawac z reszta wydechu. Do tego soft EU2 i powinno jezdzic lepiej.
- zajacxx
- Bywalec forum
- Posty: 185
- Rejestracja: 30 sie 16, 17:43
- BMW: e46 323ci HellRot
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto:
Zmieniam wydech (nadaje się do kosza) na całej długości, ale po kosztach, czyli z szrocika coś w miarę.
Czy takie zabiegi poprawią moc bez remapy? Czy odpuścić temat i zamontować wszystko dedykowane?
Kolektory z foto
wycięcie katów
Tłumik środkowy e36 a moze jednak dedykowany?
Tłumik koncowy jaki ?
Kupiłem już kolektory e36 m52 (foto) 25zł i 35zł
Mój silnik to e46 323ci M52/TU.
Kupiłem katy od e36 i czy to są te z portami do lambdy (bo chciałbym nadal mieć 4 lambdy, a te z wyciętych katów włożyć w porty kupionych katalizatorów?) Czy tylko dwie lambdy mają zostać?
Czy takie zabiegi poprawią moc bez remapy? Czy odpuścić temat i zamontować wszystko dedykowane?
Kolektory z foto
wycięcie katów
Tłumik środkowy e36, a może jednak dedykowany?
Tłumik końcowy jaki ?
P.S nie robię tego wyłącznie by zyskać 5-10 koni, po prostu spaliny idą mi z podwozia bo mam przepalenia w wydechu i czas na zmianę. Ale pomyślałem, żę można przy okazji zyskać kucyki, czy zyskam ?
Czy takie zabiegi poprawią moc bez remapy? Czy odpuścić temat i zamontować wszystko dedykowane?
Kolektory z foto
wycięcie katów
Tłumik środkowy e36 a moze jednak dedykowany?
Tłumik koncowy jaki ?
Kupiłem już kolektory e36 m52 (foto) 25zł i 35zł
Mój silnik to e46 323ci M52/TU.
Kupiłem katy od e36 i czy to są te z portami do lambdy (bo chciałbym nadal mieć 4 lambdy, a te z wyciętych katów włożyć w porty kupionych katalizatorów?) Czy tylko dwie lambdy mają zostać?
Czy takie zabiegi poprawią moc bez remapy? Czy odpuścić temat i zamontować wszystko dedykowane?
Kolektory z foto
wycięcie katów
Tłumik środkowy e36, a może jednak dedykowany?
Tłumik końcowy jaki ?
P.S nie robię tego wyłącznie by zyskać 5-10 koni, po prostu spaliny idą mi z podwozia bo mam przepalenia w wydechu i czas na zmianę. Ale pomyślałem, żę można przy okazji zyskać kucyki, czy zyskam ?
- jacek23tg
- Bywalec forum
- Posty: 115
- Rejestracja: 16 gru 12, 8:21
- BMW: E46 320 CI M54 B22
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
JA w moim M54 mam kolektor z portkami od M52 właśnie,jednak nic nie musiałem spawać z wydechem,wszystko pasowało z wydechem(4 śruby) emisję spalin też mam wgraną EURO 2,a co do sond radziłbym je odłączyć systemowo,zaślepiasz je wtedy zwykłymi śrubami,gdyby Ci padły zobacz ile kasy zyskujesz więc moim zdaniem lepiej wywalić,co do mocy nie wiem czy coś podeszło więcej bo w niedługim czasie będę regenerował vanosy,a i dodam że nie mam katów,a w moim przypadku fabrycznie są 4,wydech niedwano wymieniłem na oryginalny,nie jest głośno bez katów więć polecam robić zabieg eliminowania ichBroder pisze:Przywolany do tablicy odpowiadam , bedzie pasowac
Najlepiej kupic kolektory z portkami i na dole sobie pospawac z reszta wydechu. Do tego soft EU2 i powinno jezdzic lepiej.
-
- Bywalec forum
- Posty: 515
- Rejestracja: 10 mar 16, 0:03
- BMW: e46 330i touring
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
w m54b30 gdybym chciał się pobawić w takiego moda to jak to najlepiej ogarnąć?
kolektor od m52 (b28??) czy ewentualnie samo wywalenie sond za katami i zaślepienie plus program euro2?
Do kogo uderzać o wgranie mapy z euro2?
Dodam że jestem proekologiczny i jeżdżę już na ekologicznym paliwie
Pozdrawiam
kolektor od m52 (b28??) czy ewentualnie samo wywalenie sond za katami i zaślepienie plus program euro2?
Do kogo uderzać o wgranie mapy z euro2?
Dodam że jestem proekologiczny i jeżdżę już na ekologicznym paliwie
Pozdrawiam
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność