kolektory barany
-
- Bywalec forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 paź 11, 13:28
- BMW: 330Ci
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Tarnów
Ale czemu ma wchodzić w tryb awaryjny?
Obecnie w swojej 330 mam tylne sondy dokładnie mówiąc podwiązane do podwozia bo robię dalszą część wydechu a autem jeżdżę i zero jakichkolwiek błędów czy różnic w pracy silnika.
Duża liczba posiadaczy bmw jeździ z padniętymi sondami a nawet nie jest tego świadoma.
Obecnie w swojej 330 mam tylne sondy dokładnie mówiąc podwiązane do podwozia bo robię dalszą część wydechu a autem jeżdżę i zero jakichkolwiek błędów czy różnic w pracy silnika.
Duża liczba posiadaczy bmw jeździ z padniętymi sondami a nawet nie jest tego świadoma.
-
- Bywalec forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 paź 11, 13:28
- BMW: 330Ci
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Tarnów
Nie chodzi mi o podwieszanie sond to podałem jako przykład.
To może powiedz mi co te sondy w tym Superspocie monitują jak tam nie ma katalizatora?
Równie dobrze np. w M54 możesz wrzucić kolektor z M52 i dwie sondy regulacyjne wkręcasz w kolektor z M52 a później dajesz dwururkę dospawać w niej tulejki i wkręcić dwie sondy korygujące i już, cały czas chodzi mi o to że każdy robi wielkie halo o dwie sondy korygujące a większość jeździ z zapchanymi katami i te sondy i tak nic już nie zdziałają.
To może powiedz mi co te sondy w tym Superspocie monitują jak tam nie ma katalizatora?
Równie dobrze np. w M54 możesz wrzucić kolektor z M52 i dwie sondy regulacyjne wkręcasz w kolektor z M52 a później dajesz dwururkę dospawać w niej tulejki i wkręcić dwie sondy korygujące i już, cały czas chodzi mi o to że każdy robi wielkie halo o dwie sondy korygujące a większość jeździ z zapchanymi katami i te sondy i tak nic już nie zdziałają.
-
- Bywalec forum
- Posty: 546
- Rejestracja: 17 lip 14, 16:43
- BMW: 318i Touring @ N42B20 & Stag QBOX+
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: WroclawIOpole
Sondy korygujące będą sterować dopalaniem katalizatora, czyli silnik co minutę czy coś, jak spadnie jakość katalizowania, będzie dostawał bogatą mieszankę na chwilę, aby nagrzać katalizator.
W trasie oczywiście nie ma potrzeby dogrzewania.
A jak nie ma katalizatora to najwyżej co każdą minute będzie to dogrzewanie
W trasie oczywiście nie ma potrzeby dogrzewania.
A jak nie ma katalizatora to najwyżej co każdą minute będzie to dogrzewanie
-
- Bywalec forum
- Posty: 55
- Rejestracja: 19 lis 14, 19:47
- BMW: 323ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Jaworzno
- VIN: ez68266
Na allegro/olx dalej wiszą te używane kolektory a nowe tez sa dostępne.karmaz 13 pisze:łał ale się zrobił temat po latach od napisania pierwszego posta,
No przynajmniej coś się wyjaśni
Generalnie mnie ten temat tez interesuje a nie było sensu zakładania nowego tematu.
-
- Bywalec forum
- Posty: 427
- Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: łaziska górne
mnie ten temat interesował już od kupna e46 ,a nawet prędzej ,minus jest ten że napewno kontrolka silnika się zapali ,jeśli chodzi o normy euro,i brak sond ,może ktoś by dawał odrazu aktualne ogłoszenia tych kolektorów ,i może wyniki pomiarów na hamowniach ,co by dało czy jest sens kupować tego typu wynalazkizielaq pisze:Na allegro/olx dalej wiszą te używane kolektory a nowe tez sa dostępne.karmaz 13 pisze:łał ale się zrobił temat po latach od napisania pierwszego posta,
No przynajmniej coś się wyjaśni
Generalnie mnie ten temat tez interesuje a nie było sensu zakładania nowego tematu.
-
- Bywalec forum
- Posty: 93
- Rejestracja: 18 lis 13, 21:41
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
Dodam coś od siebie, tylne sondy muszą być wypięte przy takich zabawach, a nie podwieszone.
Jeśli sonda będzie uszkodzona, grzałka czy cokolwiek innego to będzie błąd.
Natomiast jeśli się je usunie, a kostki podłączeniowe będą wisieć luzem, to jedynym błędem jest statyczny błąd tylnych sond w Inpie.
Nie wyświetla check engine, nie ma trybu awaryjnego, nie ma żadnych problemów z pracą silnika.
Oczywiście jeśli ktoś usunie katy, a ma gaz, to musi przestroić mapę bo się rozjeżdża.
Sprawdzone w m54b30.
Jeśli sonda będzie uszkodzona, grzałka czy cokolwiek innego to będzie błąd.
Natomiast jeśli się je usunie, a kostki podłączeniowe będą wisieć luzem, to jedynym błędem jest statyczny błąd tylnych sond w Inpie.
Nie wyświetla check engine, nie ma trybu awaryjnego, nie ma żadnych problemów z pracą silnika.
Oczywiście jeśli ktoś usunie katy, a ma gaz, to musi przestroić mapę bo się rozjeżdża.
Sprawdzone w m54b30.
-
- Bywalec forum
- Posty: 427
- Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: łaziska górne
a to następne modzenie ,strojenie butli lpgmichalh pisze:Dodam coś od siebie, tylne sondy muszą być wypięte przy takich zabawach, a nie podwieszone.
Jeśli sonda będzie uszkodzona, grzałka czy cokolwiek innego to będzie błąd.
Natomiast jeśli się je usunie, a kostki podłączeniowe będą wisieć luzem, to jedynym błędem jest statyczny błąd tylnych sond w Inpie.
Nie wyświetla check engine, nie ma trybu awaryjnego, nie ma żadnych problemów z pracą silnika.
Oczywiście jeśli ktoś usunie katy, a ma gaz, to musi przestroić mapę bo się rozjeżdża.
Sprawdzone w m54b30.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 1979 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Wolffikx
-
- 5 Odpowiedzi
- 13035 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: cezary1808
-
- 4 Odpowiedzi
- 5980 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: eXotic
-
- 4 Odpowiedzi
- 4576 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Err
-
- 0 Odpowiedzi
- 651 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zimon