kolektory barany

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
świr
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 25 paź 11, 13:28
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów

#11

Post autor: świr »

Ale czemu ma wchodzić w tryb awaryjny?
Obecnie w swojej 330 mam tylne sondy dokładnie mówiąc podwiązane do podwozia bo robię dalszą część wydechu a autem jeżdżę i zero jakichkolwiek błędów czy różnic w pracy silnika.
Duża liczba posiadaczy bmw jeździ z padniętymi sondami a nawet nie jest tego świadoma.
zielaq
Bywalec forum
Posty: 55
Rejestracja: 19 lis 14, 19:47
BMW: 323ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworzno
VIN: ez68266

#12

Post autor: zielaq »

Nie przekonuje mnie podwieszanie Sond ...

Dziwne ze supersport ma wejście na 4 sondy :

Obrazek
świr
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 25 paź 11, 13:28
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów

#13

Post autor: świr »

Nie chodzi mi o podwieszanie sond to podałem jako przykład.

To może powiedz mi co te sondy w tym Superspocie monitują jak tam nie ma katalizatora?
Równie dobrze np. w M54 możesz wrzucić kolektor z M52 i dwie sondy regulacyjne wkręcasz w kolektor z M52 a później dajesz dwururkę dospawać w niej tulejki i wkręcić dwie sondy korygujące i już, cały czas chodzi mi o to że każdy robi wielkie halo o dwie sondy korygujące a większość jeździ z zapchanymi katami i te sondy i tak nic już nie zdziałają.
jaszczomppoziomka
Bywalec forum
Posty: 546
Rejestracja: 17 lip 14, 16:43
BMW: 318i Touring @ N42B20 & Stag QBOX+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: WroclawIOpole

#14

Post autor: jaszczomppoziomka »

Sondy korygujące będą sterować dopalaniem katalizatora, czyli silnik co minutę czy coś, jak spadnie jakość katalizowania, będzie dostawał bogatą mieszankę na chwilę, aby nagrzać katalizator.
W trasie oczywiście nie ma potrzeby dogrzewania.
A jak nie ma katalizatora to najwyżej co każdą minute będzie to dogrzewanie
karmaz 13
Bywalec forum
Posty: 427
Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: łaziska górne

#15

Post autor: karmaz 13 »

łał ale się zrobił temat po latach od napisania pierwszego posta,
zielaq
Bywalec forum
Posty: 55
Rejestracja: 19 lis 14, 19:47
BMW: 323ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworzno
VIN: ez68266

#16

Post autor: zielaq »

karmaz 13 pisze:łał ale się zrobił temat po latach od napisania pierwszego posta,
Na allegro/olx dalej wiszą te używane kolektory a nowe tez sa dostępne.
No przynajmniej coś się wyjaśni :)


Generalnie mnie ten temat tez interesuje a nie było sensu zakładania nowego tematu.
karmaz 13
Bywalec forum
Posty: 427
Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: łaziska górne

#17

Post autor: karmaz 13 »

zielaq pisze:
karmaz 13 pisze:łał ale się zrobił temat po latach od napisania pierwszego posta,
Na allegro/olx dalej wiszą te używane kolektory a nowe tez sa dostępne.
No przynajmniej coś się wyjaśni :)


Generalnie mnie ten temat tez interesuje a nie było sensu zakładania nowego tematu.
mnie ten temat interesował już od kupna e46 ,a nawet prędzej ,minus jest ten że napewno kontrolka silnika się zapali ,jeśli chodzi o normy euro,i brak sond ,może ktoś by dawał odrazu aktualne ogłoszenia tych kolektorów ,i może wyniki pomiarów na hamowniach ,co by dało czy jest sens kupować tego typu wynalazki
michalh
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 18 lis 13, 21:41
BMW: 330i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow

#18

Post autor: michalh »

Dodam coś od siebie, tylne sondy muszą być wypięte przy takich zabawach, a nie podwieszone.
Jeśli sonda będzie uszkodzona, grzałka czy cokolwiek innego to będzie błąd.
Natomiast jeśli się je usunie, a kostki podłączeniowe będą wisieć luzem, to jedynym błędem jest statyczny błąd tylnych sond w Inpie.
Nie wyświetla check engine, nie ma trybu awaryjnego, nie ma żadnych problemów z pracą silnika.
Oczywiście jeśli ktoś usunie katy, a ma gaz, to musi przestroić mapę bo się rozjeżdża.
Sprawdzone w m54b30.
karmaz 13
Bywalec forum
Posty: 427
Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: łaziska górne

#19

Post autor: karmaz 13 »

michalh pisze:Dodam coś od siebie, tylne sondy muszą być wypięte przy takich zabawach, a nie podwieszone.
Jeśli sonda będzie uszkodzona, grzałka czy cokolwiek innego to będzie błąd.
Natomiast jeśli się je usunie, a kostki podłączeniowe będą wisieć luzem, to jedynym błędem jest statyczny błąd tylnych sond w Inpie.
Nie wyświetla check engine, nie ma trybu awaryjnego, nie ma żadnych problemów z pracą silnika.
Oczywiście jeśli ktoś usunie katy, a ma gaz, to musi przestroić mapę bo się rozjeżdża.
Sprawdzone w m54b30.
a to następne modzenie ,strojenie butli lpg
karmaz 13
Bywalec forum
Posty: 427
Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: łaziska górne

#20

Post autor: karmaz 13 »

Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”