Kody usterek p0056 p0140 p0141 p0158

Jeśli Twój temat nie pasuje do żadnej z powyższych kategorii działu "Silnik", umieść go tutaj.
Rogal2607
Posty: 8
Rejestracja: 25 maja 21, 17:41
BMW: E46 330ci
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Legionowo

#1

Post autor: Rogal2607 »

Witam wszystkich posidam e46 m54b30 . Mam pewne problemy auto jest lekko zamulone ostatnio podlaczylem pod kompa i wywalilo mi nastepujace bledy p0056 p0140 p0141 p0158 ktoras soda chyba nie domaga ale nie wiem ktora bo sie nie znam moze wy wiecie o co chodzi i jak mam sobie z tym fantem poradzic. Drugie moje pytanie jest takie czy jak wymienialem tylne amortyzatory to musze robic geometrie? Po wymianie amorow swiruje kontrola trakcji i na desca nie raz zapalaja sie trzy kontrolki dsc czerwona od hamulca recznego i pomaranczowa chyba od zuzycia klockow wszystko swieci naraz po ponownym uruchomieniu silnika zanika i co jakis czas sie pojawia prosze o porade i pozdrawiam
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

P0056 - Czujnik 2. obwodu sterującego grzałki HO2S, bank 2 - uszkodzona grzałka sondy za katalizatorem na banku 2.
P0140 - Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 2) – brak aktywności
P0141 -Awaria obwodu grzałki czujnika O2 Bank 1 czujnik 2 - uszkodzona grzałka sondy za katalizatorem na banku 1.
P0158 - Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 2) – wysokie napięcie
Wszystkie błędy dotyczą sond za katalizatorem, jeżeli grzałki są uszkodzone to sondy do wymiany, pod warunkiem, że są podłączone oczywiście.
Tylne amortyzatory nie mają związku z kontrolkami, połącz się z modułem asc/dsc i podaj błędy, zapewne jeden z czujników abs umiera.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Rogal2607
Posty: 8
Rejestracja: 25 maja 21, 17:41
BMW: E46 330ci
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Legionowo

#3

Post autor: Rogal2607 »

Dzieki za info jezeli chodzi o sondy do dostane sie do nich bez kanalu wchodzac pod samochod czy od gory ? Kody zdiagnozowalem przez program torque a bledu dsc mi nie wychwycil juz zamowilem leprze urzadzenie do diagnostyki i moze cos bede cos wiedzial mialem w domu nowy czujnik i podmienilem ale to nic nie dalo wymienilem z prawej strony ale zauwarzylem ze pierscienie na polosiach maja leki nalot rudej wiec je sprubuje doczyscic i zobacze bo moze o to chodzi . Auto troche stalo wiec zrobil sie nalot . Dzieki za pomoc i pozdrawiam
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Wtyczki są od góry, do samych sond dojście od dołu, dla chcącego nic trudnego, kanał nie jest konieczny.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Rogal2607
Posty: 8
Rejestracja: 25 maja 21, 17:41
BMW: E46 330ci
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Legionowo

#5

Post autor: Rogal2607 »

Dzieki za pomoc dsc ogarniete walniety byl lewy czujnik w tylnym kole
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Ogólne”