Kod błedu 4b90 , długo kręci czasem nie odpala
-
- Bywalec forum
- Posty: 167
- Rejestracja: 11 wrz 10, 22:38
- BMW: 320D E46, 150km tournig
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: warszawa
mi zaśpiewał 700 zł. Powiedział ze wtrysk jest praktycznie rozsypany.. wtrysk z końcówka do wymiany. Nie za dużo?
Ponadto włączał mi sie tryb awaryjny silnika.. czy to moglo być od wtrysku?? czy kolejna usterka....
Ponadto włączał mi sie tryb awaryjny silnika.. czy to moglo być od wtrysku?? czy kolejna usterka....
-
- Bywalec forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 27 kwie 10, 18:44
- BMW: E46 320D
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Jelenia Góra
- Lokalizacja: Jelenia Góra
U mnie też chwilkę przed tym jak przestał odpalać włączył się w tryb awaryjny , od czasu naprawy nic się nie dziejey0shi pisze:Ponadto włączał mi sie tryb awaryjny silnika.. czy to moglo być od wtrysku?? czy kolejna usterka....
-
- Bywalec forum
- Posty: 167
- Rejestracja: 11 wrz 10, 22:38
- BMW: 320D E46, 150km tournig
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: warszawa
Czy jest to możliwe, że od rozsypanego wtrysku włącza się tryb awaryjny? Załączał się jak sie nim przycisnęło.. Mechanik mówi, że to mało prawdopodobne i, że przyczyną tego jest prawdopodobnie przeładowująca turbina.. ;/ Co wy na to ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Przeładowująca turbina będzie powodowała,że auto wejdzie w tryb awaryjny,regulator ciśnienia na szynie cr też,lejący wtrysk raczej nie ale kto wie!
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 167
- Rejestracja: 11 wrz 10, 22:38
- BMW: 320D E46, 150km tournig
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: warszawa
;/ wtrysk cały wymieniony + końcówka + 2x przelewy = 800 zł. Jak zdiagnozować to przeładowanie? machanior powiedział, że jak jeździli na próbę to tryb się nie włączał i żeby pojeździć, jak się dalej będzie paprał to znów odstawić.. Zastanawia mnie dlaczego tryb awaryjny włączał się koledze wyżej, a po naprawie wtrysku już nie. Przypominam, że na kompie wyskakiwał błąd ciśnienia na szynie cr.
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
I jedno i drugie można inpą zdiagnozować.Sprawdź błędy bo jeżeli weszła w tryb awaryjny to błąd powinien się zapisać.
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 27 kwie 10, 18:44
- BMW: E46 320D
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Jelenia Góra
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Mi jak wchodził w awaryjny to inpa pokazywała błąd czujnika cr i 4b90 czyli za niskie cis podczas rozruchu , a załączał się właśnie przy duzym obciązeniu . Jednak po regeneracji wtrysku nic a nic się nie dzieje, błędów nie mam w tej chwili żadnych
-
- Bywalec forum
- Posty: 167
- Rejestracja: 11 wrz 10, 22:38
- BMW: 320D E46, 150km tournig
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: warszawa
Odebrałem auto, przedmuchałem je 220;) 0 trybów awaryjnych, silnik chodzi ciszej, pali DUZO mniej na kompie 4.6 trasa Ciechanów-Warszawa, zalałem na Statoil do pełna pod korek, wskazówka nadal na pozycji max , a momentami jak mówiłem ponad 200. Wiem, że komp przekłamuje ale widzę po wskazówce, bo często robię ta trasę. Odpala od strzału czy to zimny czy ciepły
Co do usterki.. winny jak wiadomo był wtrysk, oto objawy http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=4&t=66399
Wynika z tego, że bez powodu wymieniono mi świece 2 x, przekaźnik świec 1x. jakieś -1200 PLN w plecy.
Poza tym, już od kupna samochodu pisałem, że przy dynamicznej zmianie z 1 na 2 bieg na 2, i mocnym gazowaniu, czuć było uderzenie.. diagnozy były różne dyfer, skrzynia, poduszki pod silnikiem.. a winowajcą był.. wtrysk. Teraz zmiana z 1 na 2 jest płynna i 0 walnięć.
Uhh jestem naprawde happy
Co do usterki.. winny jak wiadomo był wtrysk, oto objawy http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=4&t=66399
Wynika z tego, że bez powodu wymieniono mi świece 2 x, przekaźnik świec 1x. jakieś -1200 PLN w plecy.
Poza tym, już od kupna samochodu pisałem, że przy dynamicznej zmianie z 1 na 2 bieg na 2, i mocnym gazowaniu, czuć było uderzenie.. diagnozy były różne dyfer, skrzynia, poduszki pod silnikiem.. a winowajcą był.. wtrysk. Teraz zmiana z 1 na 2 jest płynna i 0 walnięć.
Uhh jestem naprawde happy
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 8 Odpowiedzi
- 3547 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariusz_E46
-
- 7 Odpowiedzi
- 3231 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: JackDaniels
-
- 9 Odpowiedzi
- 3980 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Młody90
-
- 2 Odpowiedzi
- 8111 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariusz_E46
-
- 1 Odpowiedzi
- 803 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 1392 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 5167 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Err
-
- 9 Odpowiedzi
- 7247 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MichalG7
-
- 4 Odpowiedzi
- 5188 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: minikski
-
- 4 Odpowiedzi
- 2669 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: blitzkrieg