Kod błedu 4b90 , długo kręci czasem nie odpala

y0shi
Bywalec forum
Posty: 167
Rejestracja: 11 wrz 10, 22:38
BMW: 320D E46, 150km tournig
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#31

Post autor: y0shi »

mi zaśpiewał 700 zł. Powiedział ze wtrysk jest praktycznie rozsypany.. wtrysk z końcówka do wymiany. Nie za dużo?
Ponadto włączał mi sie tryb awaryjny silnika.. czy to moglo być od wtrysku?? czy kolejna usterka.... :evil:
flyke
Bywalec forum
Posty: 41
Rejestracja: 27 kwie 10, 18:44
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Jelenia Góra
Lokalizacja: Jelenia Góra

#32

Post autor: flyke »

y0shi pisze:Ponadto włączał mi sie tryb awaryjny silnika.. czy to moglo być od wtrysku?? czy kolejna usterka.... :evil:
U mnie też chwilkę przed tym jak przestał odpalać włączył się w tryb awaryjny , od czasu naprawy nic się nie dzieje :Yahoo!:
y0shi
Bywalec forum
Posty: 167
Rejestracja: 11 wrz 10, 22:38
BMW: 320D E46, 150km tournig
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#33

Post autor: y0shi »

mam nadzieje ze u mnie bedzie podobnie ;)
y0shi
Bywalec forum
Posty: 167
Rejestracja: 11 wrz 10, 22:38
BMW: 320D E46, 150km tournig
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#34

Post autor: y0shi »

Czy jest to możliwe, że od rozsypanego wtrysku włącza się tryb awaryjny? Załączał się jak sie nim przycisnęło.. Mechanik mówi, że to mało prawdopodobne i, że przyczyną tego jest prawdopodobnie przeładowująca turbina.. ;/ Co wy na to ?
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#35

Post autor: romanikxxl »

Przeładowująca turbina będzie powodowała,że auto wejdzie w tryb awaryjny,regulator ciśnienia na szynie cr też,lejący wtrysk raczej nie ale kto wie!
Romanikxxl
y0shi
Bywalec forum
Posty: 167
Rejestracja: 11 wrz 10, 22:38
BMW: 320D E46, 150km tournig
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#36

Post autor: y0shi »

;/ wtrysk cały wymieniony + końcówka + 2x przelewy = 800 zł. Jak zdiagnozować to przeładowanie? machanior powiedział, że jak jeździli na próbę to tryb się nie włączał i żeby pojeździć, jak się dalej będzie paprał to znów odstawić.. Zastanawia mnie dlaczego tryb awaryjny włączał się koledze wyżej, a po naprawie wtrysku już nie. Przypominam, że na kompie wyskakiwał błąd ciśnienia na szynie cr.
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#37

Post autor: romanikxxl »

I jedno i drugie można inpą zdiagnozować.Sprawdź błędy bo jeżeli weszła w tryb awaryjny to błąd powinien się zapisać.
Romanikxxl
flyke
Bywalec forum
Posty: 41
Rejestracja: 27 kwie 10, 18:44
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Jelenia Góra
Lokalizacja: Jelenia Góra

#38

Post autor: flyke »

Mi jak wchodził w awaryjny to inpa pokazywała błąd czujnika cr i 4b90 czyli za niskie cis podczas rozruchu , a załączał się właśnie przy duzym obciązeniu . Jednak po regeneracji wtrysku nic a nic się nie dzieje, błędów nie mam w tej chwili żadnych
y0shi
Bywalec forum
Posty: 167
Rejestracja: 11 wrz 10, 22:38
BMW: 320D E46, 150km tournig
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#39

Post autor: y0shi »

Odebrałem auto, przedmuchałem je 220;) 0 trybów awaryjnych, silnik chodzi ciszej, pali DUZO mniej na kompie 4.6 trasa Ciechanów-Warszawa, zalałem na Statoil do pełna pod korek, wskazówka nadal na pozycji max :), a momentami jak mówiłem ponad 200. Wiem, że komp przekłamuje ale widzę po wskazówce, bo często robię ta trasę. Odpala od strzału czy to zimny czy ciepły :Bravo:

Co do usterki.. winny jak wiadomo był wtrysk, oto objawy http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=4&t=66399
Wynika z tego, że bez powodu wymieniono mi świece 2 x, przekaźnik świec 1x. jakieś -1200 PLN w plecy.

Poza tym, już od kupna samochodu pisałem, że przy dynamicznej zmianie z 1 na 2 bieg na 2, i mocnym gazowaniu, czuć było uderzenie.. diagnozy były różne dyfer, skrzynia, poduszki pod silnikiem.. a winowajcą był.. wtrysk. Teraz zmiana z 1 na 2 jest płynna i 0 walnięć.
Uhh jestem naprawde happy :D
flyke
Bywalec forum
Posty: 41
Rejestracja: 27 kwie 10, 18:44
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Jelenia Góra
Lokalizacja: Jelenia Góra

#40

Post autor: flyke »

flyke pisze:Uhh jestem naprawde happy :D
Ciesze się razem z Tobą ! :Yahoo!:
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”