Klima rozladowywuje akumulator
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
A został sprawdzony prąd (napięcie) ładowania?
Może alternator już nie domaga i nie daje rady doładowywać akumulatora podczas jazdy.
Może alternator już nie domaga i nie daje rady doładowywać akumulatora podczas jazdy.
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 kwie 11, 9:53
- BMW: 320D [M47N]
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska/UK
- Województwo: ---
- Miasto: Leeds
Ogólnie podczas jazdy wiele razy miałem włączone na zegarami pokazywanie ładowania i nie spadały poniżej 14.2-14.3 czyli ok. Jedyne co to ten elektryk mi powiedział że podczas jazdy spadło mu natężenie???? Ja tam z elektryka jestem na bakier ale wydawało mi się że nie może spaść natężenie na alternatorże- ale jak A pisałem ja się nie znam.
- alb3rt
- Bywalec forum
- Posty: 135
- Rejestracja: 26 mar 16, 7:51
- BMW: E46 316i N46B18 sedan
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto:
Jakie napięcie ma aku rano przed odpaleniem.
Możesz jeszcze zmierzyć miernikiem natężenie prądu w stanie uśpienia i spoczynku.
Wiesz jak?
Możesz jeszcze zmierzyć miernikiem natężenie prądu w stanie uśpienia i spoczynku.
Wiesz jak?
Kodowanie, diagnostyka, aktualizacja, dorabianie kluczyków, sprawdzenie przebiegu. Elektronika BMW wszystkie modele.
730280210
730280210
-
- Bywalec forum
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 kwie 11, 9:53
- BMW: 320D [M47N]
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska/UK
- Województwo: ---
- Miasto: Leeds
No właśnie w tym tkwi cały problem i o tym jest post. Większość dni aku ma 11-12v czyli tyle ile powinien mieć a czasami marne 10v i to wystarczy na tyle by zarzezil i tyle. Czasami totalnie padnięty do 6v. W stanie uśpienia przerwanie 0.3amp albo coś koło- chyba w pierwszym poście napisałem. Problem jest z "doskoku" czasami i myślałem że to Klima. Elektryk myślał że to postojowe a zeczywistos pokazuje że to coś innego ale co?
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Wyjmij bezpiecznik od zaworu ogrzewania, albo wtyczke z niego. I mnie caly czas dzialal i tez rozladowywal.
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 71
- Rejestracja: 29 wrz 16, 7:40
- BMW: 325i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto:
- VIN: KL48900
No ale 11V czy nawet 10V to juz wyladowane aku. (naladowane aku to w granicach 12,6V) Jesli aku to zwykly kwasiak to pewnie juz jest zasiarczony.
Wymien aku albo pozycz od kogos na probe inny sprawny.
Wymien aku albo pozycz od kogos na probe inny sprawny.
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
U mnie jak aku pokazywał stan naładowania 10V go był już do wyrzucenia. Poza tym zużycie prądu na postoju wynoszące 0,3A jest bardzo wysokie. Nie powinno przekraczać to 0,05A.
- alb3rt
- Bywalec forum
- Posty: 135
- Rejestracja: 26 mar 16, 7:51
- BMW: E46 316i N46B18 sedan
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto:
Naładuj aku porządnie, odłacz od prostownika zmierz napiecie. Po jakimś czasie zmierz ponownie jeżeli spadnie poniżej 11v aku do wymiany.
Oczywiście najlepiej odepnij klemy.
Lub mierząc prąd wyciągaj bezpieczniki.
Pobór prądu 300 mA w czasie uśpienia to faktycznie za dużo.
Oczywiście najlepiej odepnij klemy.
Lub mierząc prąd wyciągaj bezpieczniki.
Pobór prądu 300 mA w czasie uśpienia to faktycznie za dużo.
Kodowanie, diagnostyka, aktualizacja, dorabianie kluczyków, sprawdzenie przebiegu. Elektronika BMW wszystkie modele.
730280210
730280210
-
- Bywalec forum
- Posty: 134
- Rejestracja: 18 kwie 11, 9:53
- BMW: 320D [M47N]
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska/UK
- Województwo: ---
- Miasto: Leeds
Panowie. Jak pisałem przeważnie aku w rana ma te 12v był sprawdzany w dwóch różnych miejscach i wynik byl za azdym razem ze aku 100% sprawny minimalnie lepsze parametry niż podawane przez producenta. Co o zużycia prądu podczas uśpienia też było sprawdzane wiele razy i przeze mnie i przez elektryka i było małe czyli tyle ile powinno. Elektryk/ magik od komputera wspomniał że ogrzewanie postojowe jak ie załączalo to zjadają więcej niz powinno więc kompem dołączył i już sobie nie dojrzewa (nie powinien).
Cały szkopuł w tym że rozładowania aku jest czasami a nie za każdym porankIem. Jakby o się non stop działo byłoby o wile łatwiejsze do zdiagnozowania.
Ogólnie komp okazuje mi błędy klatek zawirowań, model świec, AHU (czy jakoś tak -to to ogrzewanie chyba), no i z pompy wody brak uziemienia. Większość myślę wyeliminuje teraz przy serwisie nie I em o co chodzi o tą papa wody (ogrzewanie). To może być to ale nie takim wypadku byłoby problemem za azdym razem gdyż auto mimo wszystko za każdym razem dojrzewa powietrze z nawiewu.
Cały szkopuł w tym że rozładowania aku jest czasami a nie za każdym porankIem. Jakby o się non stop działo byłoby o wile łatwiejsze do zdiagnozowania.
Ogólnie komp okazuje mi błędy klatek zawirowań, model świec, AHU (czy jakoś tak -to to ogrzewanie chyba), no i z pompy wody brak uziemienia. Większość myślę wyeliminuje teraz przy serwisie nie I em o co chodzi o tą papa wody (ogrzewanie). To może być to ale nie takim wypadku byłoby problemem za azdym razem gdyż auto mimo wszystko za każdym razem dojrzewa powietrze z nawiewu.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 lis 16, 8:05
- BMW: e46 318i 143KM n42b20a
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Tarnów
Witam, może ja podpowiem. Miałem podobny przypadek, aku miałem 4 miesięczny a rano przychodząc do samochodu i próbując go odpalić był problem. Kręcił, ale słabo.....i cała historia.... pomogła wymiana rezystora dmuchawy - pospolitego "jeża" . Pozdrawiam i daj znać czy pomogło.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 793 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 2 Odpowiedzi
- 2595 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 3464 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 3 Odpowiedzi
- 3350 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Gelusso
-
- 1 Odpowiedzi
- 1211 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 769 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Vaqxai
-
- 4 Odpowiedzi
- 14040 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kotaphone
-
- 7 Odpowiedzi
- 5701 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 13 Odpowiedzi
- 4744 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost