Klekot podczas skrętów lewy przód [320d 2003]

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Tymec
Bywalec forum
Posty: 81
Rejestracja: 28 maja 16, 19:10
BMW: 320D M47N
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom
VIN: CH39061

#1

Post autor: Tymec »

Cześć Panowie,
Już nie wiem czego się uczepic :unknown: , może wy mi pomożecie. Od dłuższego czasu mam dziwny klekot podczas skrecania kierownicą który występuje tylko podczas jazdy powyżej 30km/h oraz tylko przy zmianie kierunku kręcenia (przy prostych kołach wystarczy skręcić mniej niż 1/4 obrotu kierownicy w którąś stronę a następnie tyle samo w drugą i będzie cały czas tak klekotać) jeśli skręcam ciągle w prawo i nie skręcę kołami w lewo tylko będę podróżował rostował koła, to nie ma tego efektu, to samo ze skręcaniem w lewo. Na postoju nic, jadąc wolniej nic. Klekotanie wydobywa się jakby z lewego przedniego koła. Ostatnio wymieniałem wahacze, poduchy z łożyskami i amorki, dalej to samo. (Amorek jeden i tak był wylany, a dwa sworznie wybite). Dźwięk mogę porównać do trzęsienia kubkiem w którym są kostki. (Zawsze uderza 3 razy). Z chęcią wrzucę plik z dźwiękiem, lecz nie wiem gdzie wrzucić żeby odsłuchać bez ściągania... Z góry dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10337
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Nagraj i wrzuć ja youtube, wklej link do tematu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Tymec
Bywalec forum
Posty: 81
Rejestracja: 28 maja 16, 19:10
BMW: 320D M47N
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom
VIN: CH39061

#3

Post autor: Tymec »

Wrzucam filmik.
Awatar użytkownika
tomx
Bywalec forum
Posty: 274
Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#4

Post autor: tomx »

Tak na głupka, zaglądałeś w ogóle pod spód auta? Brzmi to banalnie, jakby coś co ociera o gumy maglownicy w środkowym położeniu kierownicy - jak skręcisz mocniej to guma jest w innym miejscu i już o nic nie haczy. Znajomy miał dokładnie to samo w E90, po prostu część osłony "chrobotała" o gumę maglownicy.

W wersji ostatecznej, któraś strona ma kompletnie wyrąbane łożysko oporowe czyli górne mocowanie amortyzatora i ono tak strzela bo jest maksymalnie wyrobione. Powinieneś to jednak zauważyć przy wymianie amortyzatorów.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”