Klapki zawirowań bmw e46 320d pytanie

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#11

Post autor: maniek21112 »

Śruba na klej do gwintu w zupełności wystarczy, tak jak pisałem mam tak u siebie od przeszło 11 lat. Klej jest do poprawy szczelności, nie ma szans żeby wypadła nawet bez niego.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Macko0118
Bywalec forum
Posty: 451
Rejestracja: 12 cze 16, 21:57
BMW: Bmw e46 320d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Wadowice

#12

Post autor: Macko0118 »

Ok maniek dzięki za informacje :wink:
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#13

Post autor: Broder »

My to z kolei zawsze smiejemy sie z takiego drutowania na srubke, zakladamy zaslepki od tafmeta i nie ma problemow. Oringi sa vitoniwe i cisno siedza.
Najlepsza opcja to znalezc kolektor fabrycznie bez klap, nie wiem czy cos 318d takiego nie mialo ale nie pamietam.
Obrazek
Macko0118
Bywalec forum
Posty: 451
Rejestracja: 12 cze 16, 21:57
BMW: Bmw e46 320d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Wadowice

#14

Post autor: Macko0118 »

Kolego broder a ten link co podałem myślisz że będzie ok?
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#15

Post autor: Broder »

Napisalem firme - Tafmet. Link jest do aukcji firmy Tafmet
Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#16

Post autor: maniek21112 »

Co tu jest śmiesznego skoro spełnia swoją funkcję? Klientom nie jest do śmiechu jak płacą u kogoś za wywalenie klapek a za rok leje się spod zaślepek lub spod uszczelek. Jeszcze nie miałem auta po zastosowaniu zaślepek żeby było idealnie sucho jak w oryginale.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#17

Post autor: Broder »

Wez mojego compacta na jakis serwis jak chcesz zobaczyc susze na zaslepkach ;)
5 lat albo i lepiej, turbo juz troche dmucha olejem w dolot, wiec wg twojej teorii powinna byc powodz.
A co w tym smiesznego? To, ze za drut moda ludzie tez placa, a dostaja wlasnie srubke. Ori klapki przeciez tez sa na uszczelkach i chcesz powiedziec ze 20 letni oring nigdy nie cieknie? Masz niebywalego farta ;)

Swoja droga 30pln za klapki to faktycznie sporo, klienci musza byc wsciekli ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#18

Post autor: maniek21112 »

W klapkach nie ma o-ringu, jak chcesz zobaczyć jak to niemożliwe, że nie cieknie z 20-letnich klapek to turas jest do dyspozycji :wink: farta widocznie mam ogromnego, bo klienci są zadowolenia z drut moda, ponieważ nie maja zaświnionego silnika jak w każdym egzemplarzu, który przyjeżdża po wywaleniu klapek, rozrusznik też jest zadowolony i jakoś dziwnym trafem śrubki mu nie przeszkadzają. Jeżeli demontujesz/montujesz kolektor dolotowy i zamieniasz klapki na zaślepki za 30,- to faktycznie okazja :good:
Miałem niedawno e92 n54 i majster wymieniał uszczelkę pokrywy zaworów, wziął właśnie po koleżeńsku 30,- za robotę więc w sumie właścicielowi nie powinno przeszkadzać, że cieknie bardziej niż przed wymianą, bo przecież zapłacić tylko 30,- 8)
Nawet dołożony od serca smar nie pomógł.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1696
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#19

Post autor: kosteg »

To u mnie podwójny ewenement. Klapki były suche i zaślepki również są suche. Przelatane ponad 100kkm od kiedy je montowałem i jest sucho tak samo jak sucho było na kilkunastoletnich wówczas fabrycznych klapkach.
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”