Klapki w układze dolotowym
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Ja zostawiłem ori trzpienie! Wykręcałem klapki i łamałem na spłaszczeniu trzpienia kombinerkami.Dosyć łatwo się łamie i zostaje tyle trzpienia ile powinno.Reszta pozostawiona bez zmian!
Romanikxxl
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Ja u siebie usunąłem całkowicie klapki i do zatkania dziur posłużyły mi śruby z castoramy wszystko ładnie poskładane i działa pięknie A człowiek spokojnie śpi
-
- Bywalec forum
- Posty: 64
- Rejestracja: 30 sie 10, 22:11
- BMW: było 320d 150ps, było 330i 231ps, jest e60 540i
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Biecz
- Lokalizacja: Biecz
Mam nadzieje, że w dobrym dziale zamieszczam mój post. Jeśli nie to z gory przepraszam. Przymierzam się do usunięcia klapek zawirowań. Przy okazji co można jeszcze zrobić aby usprawnić silnik? Chodzi mi o czyszczenie z nagarów itp. Nie jestem mechanikiem, ale myślę że dużo rzeczy można zrobić samemu niż niejeden mechanik:).
- xlc
- Bywalec forum
- Posty: 1168
- Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
- BMW: e46 320d(M47)
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Holandia/Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Maassluis/Radzionków
Mysle ze wszystkie potrzebne dane znajdziesz na forum jak nie bedziesz czegos wiedzial i nie bedziesz mogl znalezc info ...pytaj:
1.Wymiana odmy jak nie byla wymieniana.
2.Czyszczenie filterkow na elektro zaworkach od turbo i EGR
3.Wymiana wezykow podcisnieniowych
4.Zaslepienie EGR lub czyszczenie EGR -ja poczatkowo tylko wyczyscilem pozniej zdecydowalem sie na zaslepienie.
5.Czyszczenie kolektora z nagaru (i dobrze jest wyczyscic delikatnie czujnik cisnienia)-jak uszczelki beda plaskie tez warto wymienic
6.Nasmarowanie ciegna od turbo
Te wszystkie czynnosci mozesz bez problemu wykonac sam wystarczy troszke czasu i checi.Juz nie jeden z nas sie przekonal jak bardzo te zabiegi potrafia ozywic auto
1.Wymiana odmy jak nie byla wymieniana.
2.Czyszczenie filterkow na elektro zaworkach od turbo i EGR
3.Wymiana wezykow podcisnieniowych
4.Zaslepienie EGR lub czyszczenie EGR -ja poczatkowo tylko wyczyscilem pozniej zdecydowalem sie na zaslepienie.
5.Czyszczenie kolektora z nagaru (i dobrze jest wyczyscic delikatnie czujnik cisnienia)-jak uszczelki beda plaskie tez warto wymienic
6.Nasmarowanie ciegna od turbo
Te wszystkie czynnosci mozesz bez problemu wykonac sam wystarczy troszke czasu i checi.Juz nie jeden z nas sie przekonal jak bardzo te zabiegi potrafia ozywic auto
-
- Administrator
- Posty: 607
- Rejestracja: 2 lip 08, 17:55
- BMW: 318d Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: PK82683
Drodzy, na forum mozna juz kupic aluminiowe zaslepki kolektora. Cena bardzo atrakcyjna i dla forumowiczow wysylka gratis.
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=29&t=8763 POLECAM
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=29&t=8763 POLECAM
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 15 lip 12, 18:03
- BMW: 320d 150PS
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Nidzica
Również polecam zaślepki.
Pasują idealnie, wyglądają bardzo estetycznie (co prawda mało istotne w tej części silnika ) i co ważne wraz z oringiem nie pozwalają na dostawanie się lewego powietrza.
Pasują idealnie, wyglądają bardzo estetycznie (co prawda mało istotne w tej części silnika ) i co ważne wraz z oringiem nie pozwalają na dostawanie się lewego powietrza.
-
- Bywalec forum
- Posty: 84
- Rejestracja: 14 lut 11, 22:26
- BMW: 320D
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Śruba z silikonem też daje radę bez problemu, a to z urwaną łapą i pękniętym blokiem to dobre jest
Diagnostyka INPA, światła do jazdy dziennej, domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi, odprowadzanie do domu itp.
Usuwanie klapek z kolektora.
Naprawa sterownika świec żarowych.
Wrocław. Potrzebujesz pomocy pisz.
Usuwanie klapek z kolektora.
Naprawa sterownika świec żarowych.
Wrocław. Potrzebujesz pomocy pisz.
-
- Bywalec forum
- Posty: 255
- Rejestracja: 21 mar 11, 14:53
- BMW: 320d touring
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: pleszew
Tak ogólnie same klapki nie są problemem, problem to syf który zbiera się w kolektorze. W polskich warunkach wystarczy co jakieś 50Tkm zdjąć kolektor i wszystko wymyć. Wtedy nic się nie urwie. Klapki się łamią bo nie mają miejsca żeby pracować i siłownik je gnie na siłę. Niemieccy inzynierowie głupi nie są i skoro je zrobili to widocznie są potrzebne:)
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1644 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 18 Odpowiedzi
- 2359 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 1 Odpowiedzi
- 2212 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maje222
-
- 0 Odpowiedzi
- 2644 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kaśka
-
- 4 Odpowiedzi
- 1235 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Ugasso